usa MANKKA?!

tietämätön..

onko kellään tietoa toimiiko usasta ja tai australiasta tuodut mankat suomessa!?
ite en asiasta tiedä ja tarvis tietoa asiaan perehtyneiltä ym..?!

kiitos paljon vaivan näöstänne =)!!!

8

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku muu

      Totta ne täällä toimii jos sielläkin, mutta tarkoitit varmaan että toimiiko radio, suomessahan käytetään fm modulointia ja jenkit yleensä am:ää, eli jos sen voi valita niin toimii....

      • JURMO

        usalaissa fm radioissa taajuudet askeltaa eri tavalla,eli kaikki asemat ei "osu kohdalleen"


      • JURMO kirjoitti:

        usalaissa fm radioissa taajuudet askeltaa eri tavalla,eli kaikki asemat ei "osu kohdalleen"

        FM taajuudet suomessa on XXX.X0 ja jenkeissä XXX.X5 esim jos haluat kuunnella taajuutta 104.60
        (KissFM helsingissä) niin joudut vakitsemaan joko 104.65 tai 104.55


      • Nimetön

        juu just aivan.. sitä radio politiikkaahan minä tarkoitin.. eli kaikki on kunnossa jos sieltä mankasta saa vaihdettua rds/am välillä..!?
        múuten sit taitaa olla aika hiljasta ton radion kuuntelun suhteen.

        mut hei tänks! täytyypä ottaa asiasta sit selvää :)!
        ku tossa olen vertaillut automankkojen hintoja suomi/eu/au ja usa niin tuolla merta edempänä näyttäis olevan paljon edullisempia soittimia kuin täs lähistöllä. mut ei kehtaa ostaa vaik halvalla sais jos masiinat eivät pelitä :)!

        tänks buy =)


      • sentään
        jannetin82 kirjoitti:

        FM taajuudet suomessa on XXX.X0 ja jenkeissä XXX.X5 esim jos haluat kuunnella taajuutta 104.60
        (KissFM helsingissä) niin joudut vakitsemaan joko 104.65 tai 104.55

        FM-taajudet askeltavat Jenkeissä kaikki parittomat kymmenesosa Megahertzit, ts. esim. 95.1, 95.3, 95.5 jne. Lisäksi kaistanleveys on tuplasti leveämpi vastaanotossa eli 150kHz sen 75kHz:n sijaan, joten naapuritaajuuksilta siepataan vastaanottoon tavaraa helpommin.

        Eli kyllä tuota pystyy jotenkin käyttämään, mutta ei se kyllä Eurolaitteen veroinen täällä ole.


      • Nimetön
        jannetin82 kirjoitti:

        FM taajuudet suomessa on XXX.X0 ja jenkeissä XXX.X5 esim jos haluat kuunnella taajuutta 104.60
        (KissFM helsingissä) niin joudut vakitsemaan joko 104.65 tai 104.55

        eli ei kannat nähdä vaivaa ja tilata ratiovehjettä sieltä.. jos sen saa toimiin vai "puoliksi".. :O !?
        kuten laitoin tos edellisessä jo niin katselin ja vertailin noita vähän laadukkaampia ja kalliimpia soittimia ni näyttä olevan paljon edullisempia tuol kauempana kun tässä meidän lähistöllä.. (ja postitus ym kulut ei niin hirveitä näyttänyt olevan.)...

        siin olis yks osote mistä olen katsellu:
        http://stores.ebay.com/VVVVDISCOUNTCARSTEREOSPLUSSITE_CD-CD-MP3-Players_W0QQcolZ4QQdirZ1QQftidZ2QQtZkm

        ja siin toinen:
        http://stores.ebay.de/ProCarSound-C0M

        =)


      • RDS
        Nimetön kirjoitti:

        juu just aivan.. sitä radio politiikkaahan minä tarkoitin.. eli kaikki on kunnossa jos sieltä mankasta saa vaihdettua rds/am välillä..!?
        múuten sit taitaa olla aika hiljasta ton radion kuuntelun suhteen.

        mut hei tänks! täytyypä ottaa asiasta sit selvää :)!
        ku tossa olen vertaillut automankkojen hintoja suomi/eu/au ja usa niin tuolla merta edempänä näyttäis olevan paljon edullisempia soittimia kuin täs lähistöllä. mut ei kehtaa ostaa vaik halvalla sais jos masiinat eivät pelitä :)!

        tänks buy =)

        Pääsääntöisesti RDS:ää ei USA:ssa ole käytössä, joten aika harvasta laitteesta sitä sieltä edes löytyy.


      • Nimetön
        sentään kirjoitti:

        FM-taajudet askeltavat Jenkeissä kaikki parittomat kymmenesosa Megahertzit, ts. esim. 95.1, 95.3, 95.5 jne. Lisäksi kaistanleveys on tuplasti leveämpi vastaanotossa eli 150kHz sen 75kHz:n sijaan, joten naapuritaajuuksilta siepataan vastaanottoon tavaraa helpommin.

        Eli kyllä tuota pystyy jotenkin käyttämään, mutta ei se kyllä Eurolaitteen veroinen täällä ole.

        kiitos paljon =)
        taidan siis unohtaa sen hankkimisen sieltä ja panostaa ihan tänne suomen markkinoille :)!

        näyttäää tulevan aika paljon vastauksia ja ym.

        joten kiitos teille paremmin tietäville paljon. =)!!!

        tos olis tommoset pari os. josta oleb katsellut.. mitäs noista sanotte?! =

        http://stores.ebay.de/ProCarSound-C0M

        http://stores.ebay.com/VVVVDISCOUNTCARSTEREOSPLUSSITE_CD-CD-MP3-Players_W0QQcolZ4QQdirZ1QQftidZ2QQtZkm


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe