Annetaan ilmaiseksi kaksi tervettä naaraspuolista vuohta hyvään kotiin. Kuttu on n. 7v. ja sen kili on n. 6 v. Haku Sysmästä. 044-3780612
Lahjoitetaan kaksi vuohta!
6
1005
Vastaukset
- sumopainija
miksei kukaan halua vuohia?
- eira 12w
moi!olisin kiinnostunut kahdesta vuohesta mutta en ole vielä saanut vanhemmilta täyttä lupaa hankkia onko vuohet kilttejä pureeko ne tai potkiiko ne onko niissä hirveästi hoitamista ja pystyykö taluttamaan ulkona ja onko innokkaita talutuksesssa mitä syövät ja kuinka monta kertaa päivässä ruoka osaatko sanoa kuinka pitkä matka sysmästä on pukkilaan? vastaan sähkö posteihin mutta en vastaa tänne jätettyihin viesteihin
- Vuohen omistajat
Joudun vastaamaan tälle palstalle, kun et laittanut sähköpostiosoitettasi. Nämä vuohet eivät pure eivätkä potki, ovat aika kilttejä. Toinen yrittää joskus vähän viskellä päätään, kun sitä häiritään, mutta muuten ovat kilttejä. Niitä voi taluttaa, mutta kävelevät paremmin mukana jos saavat olla irrallaan. Metsässäkin voi retkeillä niiden kanssa, ne seuraavat hyvin mukana. Hoito on aika yksinkertaista. Vien aamulla niille ruokaa ja joko tuoretta tai kuivaa heinää. Illalla myös vien ruokaa ja laitan heinää ja tietysti vettä. Ruoksi kelpaa kaikenlaiset ruuantähteet (kasviperäiset), kuivat leivät, hedelmien kuoret (ei sitrushedelmät) tai kaura yms. Kesällä pidän ulkoaitauksessa ja talvella tallissa. Talvellakin voi päästää joskus pihalle tepastelemaan, jos ei ole kova pakkanen. Pukkilasta ei taida tulla kovin pitkä matka Sysmään, olisiko n. 150-170 km. Jos haluat lisää tietoja, niin laita viesti sähköpostiini tai soittele. Marja-Liisa Paavola [email protected]
- mi15
Vuohen omistajat kirjoitti:
Joudun vastaamaan tälle palstalle, kun et laittanut sähköpostiosoitettasi. Nämä vuohet eivät pure eivätkä potki, ovat aika kilttejä. Toinen yrittää joskus vähän viskellä päätään, kun sitä häiritään, mutta muuten ovat kilttejä. Niitä voi taluttaa, mutta kävelevät paremmin mukana jos saavat olla irrallaan. Metsässäkin voi retkeillä niiden kanssa, ne seuraavat hyvin mukana. Hoito on aika yksinkertaista. Vien aamulla niille ruokaa ja joko tuoretta tai kuivaa heinää. Illalla myös vien ruokaa ja laitan heinää ja tietysti vettä. Ruoksi kelpaa kaikenlaiset ruuantähteet (kasviperäiset), kuivat leivät, hedelmien kuoret (ei sitrushedelmät) tai kaura yms. Kesällä pidän ulkoaitauksessa ja talvella tallissa. Talvellakin voi päästää joskus pihalle tepastelemaan, jos ei ole kova pakkanen. Pukkilasta ei taida tulla kovin pitkä matka Sysmään, olisiko n. 150-170 km. Jos haluat lisää tietoja, niin laita viesti sähköpostiini tai soittele. Marja-Liisa Paavola [email protected]
Moi!Eli onko tarjous vieläkin voimassa?
- mi15
onko vuohet menneet vai vieläkin tarjottavissa =)
- Uutta omistajaa ...
Vuohet ovat vielä vailla uutta omistajaa ...
Ota yhteyttä numeroon:
044-0206117 .........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718