Onko kenelläkään tietoa paljonko mahtaa olla palkka kun on töissä maatilalla .. palkka n. h / kk . Avoimia työpaikkoja on tällä hetkellä jonkin verran ja itse olis aikomus mennä maatilalle hommiin.. Olen kyllästynyt lomituksen takia kun pitää vaihtaa paikkaa joka toinen päivä :) Pääsis sitte niihin aina haaveilmiin pelto hommiinkin mukaan ..
Kellään tietoa ?
4
804
Vastaukset
- metallurg
36 markkaa tunti olemattomalla työkokemuksella siihen aikaan
- tuottaja
mutta tuottajan näkövinkkelistä. Hommia kyllä olisi ainakin kiireimpinä aikoina, mutta napakan tekijän löytäminen ei niin helppoa. Ja toisaalta tuo hintakin itselle vieras, kun emme ole lisäväkeä vielä (toistaiseksi) käyttäneet. Millä hinnalla olisit innokas itse tekemään ?
tunti palkkaa en osaa sanoa mutta kk palkka sellanen että sillä pärjäisi sitte .. voisin kyllä tehdä pienemmällä tuntipalkalla mmutta niitä tunteja sitten pitäisi olla riittävästi .. ainakin pellon puolella viihdyn.. ja joissakin paikoissa saa asua siinä tilan vierssä .. kuuluuko se palkkaa vai vähennetäänkö asuminen palkasta .. sekin vaikuttaa asiaan ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 993025
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705- 201704
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61518Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374