Mies on kuolleena keskellä autiomaata mukanaan vain tikku ja päälläänolevat vaatteet.
Teidän pitää selvittää kaikki loput kyselemällä kysymyksiä, joihin voi vastata kyllä/ei.
Tietääkö joku tällasia lisää?
oisin kiitollinen ^^
Mies autiomaassa
13
5225
Vastaukset
- Joonatan32
..miehellä kesävaatteet?
..talvivaatteet?
..onko hän ollut jo pitkään kuolleena?
..onko hänellä tikku kädessään?
..onko tikku puuta?
..onko mies kuollut autiomaassa ollessaan?- Tuutaa
ON kesävaatteet.
pitkään kuolleena? -ei merkitystä, vaikka kyllä :)
tikku ON kädessä.
Tikku ON puuta.
Mies on kuollut autiomaassa ollessaan.
- minä vaan
Juu tiedän monta lisää. En nyt jaksa vaan kirjotella niitä, ehkä myöhemmin ;)
Arvoituksesta: Oliko mies koittanut etsiä vettä tikun avulla? Kaivaa vettä maasta? Vai oliko mies laittanut tikun pystyyn maahaan saadakseen selville kellonajat/ilmansuunnat?- Tuutaa
Kaikkiin ei :D
- professori
Mies oli autiomaassa mukanaan jäätelö virvokkeena. Sitten kun jäätelö ennen pitkää loppui, mies kuoli.
- Tuutaa
No ei ei eiii :D
- ety
yks arvotus lisää:
merimiehet, jotka on just palannu pitkält merimatkalta, menee ravintolaa ja tilaa albatrossia. ku ne maistaa sitä ekan haarukallisen, ni ne kaikki pyörtyy. miksi?- Tuutaa
Ooon kuullu tän joskus :P Ei tuu mieleen.. x)
- jouououou
Tuutaa kirjoitti:
Ooon kuullu tän joskus :P Ei tuu mieleen.. x)
jätkät oli joutunu syömään kokin valmistamaa albatrossia merimatkalla. kaikki ei siltikään selvinneet hengissä. kun he söivät lintua, tajusivat syöneensä kuolleita tovereitaan...ohjelmasta Ariadnen lanka...mikäli joku vielä muistaa.
- luulen
saanut lyhimmän tikun ja joutunut poistumaan lentokoneesta ettei kone putoaisi.
- arvuuttaja13
kaksi miestä oli kuumailmapallo lennolla. palloon tuli liikaa painoa ja painoa oli vähennettävä. ensiksi miehet heittivä vaatteensa pois, mutta se ei auttanut.miehet vetivät pitkää tikkua kumpi hyppää pois.
- Tuutaa
Jepa jee, suunnilleen oin :)
- hassa1
tietääkö joku ariatnan ositetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632