mieheni on syntynyt kaksosten merkeissä vaikka laskettu aika olisi ollut rapu-merkin alla.Luonteeltaan hän on enemmän rapu.Voiko tämä olla mahdollista että tähtimerkki määräytyisikin lasketun syntymähetken mukaan?
kaksonen vai rapu
mörökölli
3
637
Vastaukset
- teitzi
Kyllä miehesi on rapu. Kaksosvaikutteisuus voi johtua miehesi astrologisen kartan muista painoituksista, esim. mars ravusssa 1. huoneessa tai nouseva rapu. Syntymähetki on kuitenkin se määräävä tekijä.
- Poison.
Mies siis on aurinkomerkiltä kaksonen, jos siihen aikaan on syntynyt, oli laskettu aika mikä hyvänsä. Syntymähetki on määräävä, kuten itse sanoitkin.
- teitzi
No, jopas oli helle sekoittanut ajatukset! Tarkoitin tietenkin, että miehesi on kaksonen ja rapuvaikutteisuus voi johtua e.m. seikoista, nouseva merkki esimerkiksi. Pahoittelen sekaannusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764