ovatko tunteet aitoja?

keet

Kaksoset-poikaystäväni sanoo että rakastaa minua ja haluaa kanssani naimisiin mutta miksen oikein aina usko hänen todella pitävän minusta.Hän ei kehu minua ja kun tulee kotiin,menee vain tietokoneelle.Läheisyys tarkoittaa hänelle seksiä.Emme asu yhdessä ja tykkään jutella hänen kanssaan mesessä mutta hänen mielestään tykkään siitä liian paljon eikä häntä oikein tahdo enää huvittaa jutustelu minun kanssa. Hän tekee kyllä paljon töitä ja sanoo olevansa aina väsynyt. Hän kylläkin pyytää minua usein tulemaan luoksensa mutta välimatkaa on kuitenkin..

8

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j.melä

      Jätä se apina, eihän tollanen pahvipää tajua mitään naisista.

      • keet

        kuulostiko se tosiaan niin pahalta? Ehkä liioittelin kun päästin ulos..? Oisko ensin jotain parannuskeinoja?


    • ssee

      kuulostaa oikeastikkin aika pahalta. tuntuu että mies pompottelee sua ihan kuus-nolla.
      mulla on yks ystävä joka on ihan miehensä tossun alla vaikka ei sitä itse tajua ja tekee pahaa katella vierestä kuinka mies päättää milloin nähdään jne. ystäväni yrittää selitellä ja uskotella itselleen ja muille miks milloinkin mies teki oharit tai muuta semmoista.

      ei horoskoopeihin liity, mutta eipä kuulosta mies kovin tosissaan olevalta =/

      ja niistä horoskoopeista sen verran että noin yleisestiottaen kaksoset ovat kyllä semmosia että he osaavat vedellä juuri oikeista naruista jotta aina olisi vierellä joku, kuka vaan... ettei yksin tarvitse olla.

    • DYHDGJ

      ...jos vaikka ihan kaksistaan keskustelisitte asioista?

    • mminttuxxx

      merkki itse olet kaksosten luonne on todella kahtia jakoinen ja vaikea .. mieti haluat ko olla sellaisen ihmisen kanssa ..

    • niiskuttaja

      Moi!
      minua ihan kylmäsi, kun luin tekstisi. Meillä on ihan samoin. Mie oon asunut tään kaksosmiehen kanssa kohta kahdeksan kuukautta ja meil on tuo sama meininki. Hän ei tykkää, että häntä häiritään ja hän on usein koneella autosivuilla ja haluaa paljon omaa aikaa. on aika vaitelias minulle nykyään. Suhteen alussa juteltiin paljon. Hän haluaa aina tehdä kaikkeen tekemiseen aloitteet, hellyyteen ja seksiin. Ei kestä liikaa hellyyttä ja vihaa nyhjöttämistä. Rakastaa minua paljon kuitenkin.

    • Stadi

      Jos kaksonen tunnustaa rakkauden, niin kyllä se sitten rakastaa. Mutta jos se kokee olevansa nurkkaan ahdistettu, niin sitten se menee koteloonsa ja sitä on vaikeaa saada sieltä ulos. Kaksosten voi olla vaikeaa tuoda todelliset tunteensa esiin ja jos toinen kokoajan vannoo rakkautta ja vaatii huomiota, niin silloin voi olla että kaksonen menee itseensä ja kokee olevansa jumissa. Suosittelen että otat häiritsevät asiat esille varovasti ja annat toisella aikaa selvittää asioita. Mutta älä vaadi liikaa.

    • pettynyt

      kuulostippa tutulta... tiedän mitä käyt läpi, ajattelen aivan samoja asioita kuin sinä, elämässäni nimittäin pyörii myös kaksosmies joka käyttäytyy samoin. Epäilen pahasti että tunteet ovat näille tuntematon käsite tai ne ei ainakaan ole samlla aaltopituudella meidän tunteidemme kanssa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe