mulla on chrysler sebring 2.0 2003. minkälaisen turbon tohon voi laittaa ja mitä maksaa. turbo ja asennus... pitääkö sit laittaa jotain muuta???
TURBOA HAAVEILEVA
6
1441
Vastaukset
- turbo06
Kannattaa ainaki jäähdytystä ja putkistoo miettii. Ja miettiä myös moottorin mekaanisten rasitusten vaikutusta.
- tulee
kun vaihdat koko auton rivakampaan.
On nääs aikas toivoton urakka saada tommonen lailliseks. - turbonaattori
millä autoa voi virittää halvalla ja helposti?
mulla ei oo mitään kokemusta, mutta helpoin on lähtee mallisarjan suurinta moottoria laittamaan (ellei tuo 2.0 ole suurin).
helpot 1-3hv
pakoputkisto viritysputkeksi, jos ei valmiita myydä, ni teetä rosterinen 0,5"suuremmasta putkesta, läpivirtausvaimentimilla.
helpot 1-3hv
ilmanputsariksi vapaavirtaus suodatin, mieluiten mallia kartio (Tai valmistajalta Green -> malli Twister) putki puskuriin/maskin taakse.
aavistuksen vaikeammat 2-5hv
peltipakosarja
tapauskohtaisesti halpa/kallis 3-10hv
ruiskun uudelleen ohjelmointi
tapauskohtainen 1-2 hv
säädettävät nokkapyörät
tapauskohtainen ei hirveän kallis 5-15hv
(käyttöalue muuttuu paljon)
nokkien hiominen jyrkemmiksi
Tapauskohtainen kaliimpi 4-15hv
kannen madallus, sekä kanavien avarrus, mahdollisesti isommat venttiilit.
noilla pitäs päästä alkuun.
- lelu-
http://www.sporttiauto.com/tuotteet/procharger/fi_FI/procharger/
sport-katalysaattori ja isompi pakoputkisto, niin hengittääkin, sekä tietysti muokattu moottoriohjaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1062952Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141817- 1351790
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois491661Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641312- 921108
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841098- 591077
- 571074
- 67932