Hyvä kettiövalmistaja

hakusessa

Olemme tekemässä remppaa ja kyselenkin että osaatteko sanoa mikä keittiövalmistaja/toimittaja olisi hyvä. Eli tavara oli laadukasta sekä asiakas- ja asennuspalvelu olisi hyvää ja ammattitaitoista.

Onko kellään kokemuksia Puustellista, Domuksesta, isku-keittiöistä, valiokeittiöistä tai Topi-keittiöistä?

12

3517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitettiin joku aika

sitten Puustelli-keittiö.
      Itse kalusteet on hyvät ja tukevat.
      Mutta asennusporukka (2 miestä) olivat
      täysin ala-arvoisia. Pulttasivat yläkaapit
      pelkkään lastulevyyn vaikka olin paksulla
      tussilla merkannut heille paikat missä seinän
      sisällä oli koolingit.
      Piti itse jälkeenpäin laittaa kiinnitys uusiksi.

• Tuli kerta toimituksena

Tuttavat ostivat italialaisen "snaizer"-keittiön ja olivat tyytyväisiä. Kaikki tuli lavalla ja mitään tarvikkeita ei puuttunut!!

Olivat käyneet ensin Keittiömaailmalla, mutta palvelu oli huonoa ja kuvista haluttiin hinta jne.
      Nyt ovat todella tyytyväisiä keittiöönsä.

• en löydä...

laitatko netti osoitteen?
        Kiitos.

• ...Snaidero?
        en löydä... kirjoitti:

laitatko netti osoitteen?
        Kiitos.

www.orizzonte.fi

• ostaa suoran

asentajalta jää kaikki välikädet pois.

• että ......

Harvapa asentaja välittää kalusteita :)
        kalustemyynti ja asennus kun on vähän eri businesta:)
        sorry

• Helsinkiläinen asiakas

mutta Topi keittiöstä minulla on erittäin huonoja kokemuksia. Laatu oli huonoa, niin huonoa, että ei todeksi uskonut aluksi. Palvelu oli tilauksen ja käsirahan maksun jälkeen ala-arvoista. Pelkkää asiakkaan syyllistämistä. Kalusteet rikki ja huonosti tehtyjä. Tilaukset täysin sekaisin. En suosittele kenellekkään.

• palvelu pelaa

Ostettiin Futuron (www.futuro.fi) keittiö paikalliselta edustajalta (Klaukkalassa). Hyvin pelasi palvelu, loppuun asti. En tiedä yhtään ainoaa keittiötoimitusta mikä olisi ollut täydellinen ehti ekalla kerralla, ei ollut meilläkään mutta soitto myyjälle ja virheet korjattiin saman tien.
      Ei voi muuta kuin suositella.

• vaan

Etsi jokin paikallinen pieni puusepän- tms. liike joka tekee rungot, hommaa haluamasi ovet ja tekee asennuksen. Näin meillä saatiin toiveiden mukainen keittiö puoleen hintaan merkkiketjuista.

• järkeviäkin

Noin kaikki rakentamisen ammattilaisetkin tekevät.

Vain amatöörit ottaa keittiönsä joltain kalliilta "merkkikeittiöfirmalta".

• Poroliini

lienee se mistä minä tilaan keittiöni. Taikka ainakin kysyn tarjouksen, kuten myös jsp-keittiot.com :lta (joka arvatenkin kalliimpi?)

• Kokemusta on

Kokemukseni mukaan Elega-keittiö on kohtuuhintainen ja laadukas eikä keittiökaappien ovien pinnat lohkeile, kuten joillekin on käynyt Keittiö-Jätin tuotteiden kanssa.

Katsokaa lisätietoja www.elega.fi

Jos vaihdat keittiöösi vain keittiökaappien ovet
      ja työtasot ja jätät entisten kaappien rungot jäljelle, tulee keittiön hinta vieläkin edullisemmaksi - ja takuulla laadukkaasti ja luotettavasti.

Elega-keittiö on kotimainen; tehdas Haapajärvellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1759
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1602
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      90
      1361
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe