Olemme tekemässä remppaa ja kyselenkin että osaatteko sanoa mikä keittiövalmistaja/toimittaja olisi hyvä. Eli tavara oli laadukasta sekä asiakas- ja asennuspalvelu olisi hyvää ja ammattitaitoista.
Onko kellään kokemuksia Puustellista, Domuksesta, isku-keittiöistä, valiokeittiöistä tai Topi-keittiöistä?
Hyvä kettiövalmistaja
12
3517
Vastaukset
- laitettiin joku aika
sitten Puustelli-keittiö.
Itse kalusteet on hyvät ja tukevat.
Mutta asennusporukka (2 miestä) olivat
täysin ala-arvoisia. Pulttasivat yläkaapit
pelkkään lastulevyyn vaikka olin paksulla
tussilla merkannut heille paikat missä seinän
sisällä oli koolingit.
Piti itse jälkeenpäin laittaa kiinnitys uusiksi. - Tuli kerta toimituksena
Tuttavat ostivat italialaisen "snaizer"-keittiön ja olivat tyytyväisiä. Kaikki tuli lavalla ja mitään tarvikkeita ei puuttunut!!
Olivat käyneet ensin Keittiömaailmalla, mutta palvelu oli huonoa ja kuvista haluttiin hinta jne.
Nyt ovat todella tyytyväisiä keittiöönsä.- en löydä...
laitatko netti osoitteen?
Kiitos. - ...Snaidero?
en löydä... kirjoitti:
laitatko netti osoitteen?
Kiitos.www.orizzonte.fi
- ostaa suoran
asentajalta jää kaikki välikädet pois.
- että ......
Harvapa asentaja välittää kalusteita :)
kalustemyynti ja asennus kun on vähän eri businesta:)
sorry
- Helsinkiläinen asiakas
mutta Topi keittiöstä minulla on erittäin huonoja kokemuksia. Laatu oli huonoa, niin huonoa, että ei todeksi uskonut aluksi. Palvelu oli tilauksen ja käsirahan maksun jälkeen ala-arvoista. Pelkkää asiakkaan syyllistämistä. Kalusteet rikki ja huonosti tehtyjä. Tilaukset täysin sekaisin. En suosittele kenellekkään.
- palvelu pelaa
Ostettiin Futuron (www.futuro.fi) keittiö paikalliselta edustajalta (Klaukkalassa). Hyvin pelasi palvelu, loppuun asti. En tiedä yhtään ainoaa keittiötoimitusta mikä olisi ollut täydellinen ehti ekalla kerralla, ei ollut meilläkään mutta soitto myyjälle ja virheet korjattiin saman tien.
Ei voi muuta kuin suositella. - vaan
Etsi jokin paikallinen pieni puusepän- tms. liike joka tekee rungot, hommaa haluamasi ovet ja tekee asennuksen. Näin meillä saatiin toiveiden mukainen keittiö puoleen hintaan merkkiketjuista.
- järkeviäkin
Noin kaikki rakentamisen ammattilaisetkin tekevät.
Vain amatöörit ottaa keittiönsä joltain kalliilta "merkkikeittiöfirmalta".
- Poroliini
lienee se mistä minä tilaan keittiöni. Taikka ainakin kysyn tarjouksen, kuten myös jsp-keittiot.com :lta (joka arvatenkin kalliimpi?)
- Kokemusta on
Kokemukseni mukaan Elega-keittiö on kohtuuhintainen ja laadukas eikä keittiökaappien ovien pinnat lohkeile, kuten joillekin on käynyt Keittiö-Jätin tuotteiden kanssa.
Katsokaa lisätietoja www.elega.fi
Jos vaihdat keittiöösi vain keittiökaappien ovet
ja työtasot ja jätät entisten kaappien rungot jäljelle, tulee keittiön hinta vieläkin edullisemmaksi - ja takuulla laadukkaasti ja luotettavasti.
Elega-keittiö on kotimainen; tehdas Haapajärvellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849