... miten te muut selviätte tästä palelusta ? mä meinaan nyttekki melkein jäätyä.. pelottaa talvi jo aikalailla....
palelu
10
2592
Vastaukset
- varmaan
kulta siten että menet hoitoon.Paranemista!
- Girl...
Vaatteet on keksitty. Okei, en vittuile, pue villapaitoja, fleecee..Mitä ikinä kaikkea lämmintä keksit.
Juo lämpimiä juomia, esim. joitain mehuja.- Tiedoton13
Ei ne vaatteet kuule mitään auta. Anorektikon paleleminen ei ole mitään tavallista pikku vilua, vaan se on kylmyyttä joka on ihan luissa ja ytimissä.
Talvi oli minulle helvettiä. Varsinkin ne 30 asteen pakkaset olivat hirveitä, kun palelin aina niin sairaasti. Suihkussakaan en mielellään käynyt, kun meinasin aina jäätyä, jos ei sauna ollut päällä. Ei siihen muu auta kuin lihoaminen. Nykyään ei palella yhtään.
- Eino Jeesus
Haet nyt kaupasta äkkiä kaljaa ja pitsaa ja alat keräämään rasvakerrosta talven varalle kuten tekevät esimerkiksi karhut.
- Evetsy
ite kans veän melkee joka mahd. välis kahvii/kaakaoo (tosin välttelen hieman kaakaota - tiedät vrmn miksi), mutta mutta..kamalasti vaatetusta..tosin se saa ärsyyntymään, koska näytän sitten (itse ainakin) pallolta. mutta vaate ja lämmin juoma =).
- pikkuintiaani
kiitos että loppuviimeks sain asiallisiakin vstauksia.. kahvi oli varmsinkin hyvä ehdotus =) fleeceä en kesällä kehtaa pitää :p
- kokemusta
koska se pistää vatsan toimimaan ja poistaa nestettä!
- Anskuliinan
Nyt oon kans itse ihan jäässä, mutta talvella selvisi kumman hyvin. Paksut pitkät villakangastakit ja tekokelsitakit on tosi hyviä.
- paleluun
teetä. Tee lämmittää ihan eri tavalla kuin kahvi ja mahakin tykkää enemmän teestä. Tee lämmittää todella ja sitä voi juoda kesällä tai talvella. Myös sauna on aivan ihana paikka kun paleltaa. Muistan kuinka itse anorektikona (nyt siis jo terve olen) palelin niin, että tärisin. Ajattelin, että olen sairas (en siis anorektikko, vaan muuten sairas), kun en länmennyt edes kuumassa kylvyssä. Kesällä kun kävin uimassa, olin heti ihan jäässä ja sulattelin itseäni sitten kotona hiustenkuivaajalla täydellä teholla. Talvella kädet tulivat täyteen sinivioletteja paleltumia ja nenäkin oli ihan sininen.
- Anonyymi
Muo koko ajan palelee ei kuumetta enkä muuten ole kipeä. Mitä oireita syömishäiriön alussa on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138