palelu

pikkuintiaani

... miten te muut selviätte tästä palelusta ? mä meinaan nyttekki melkein jäätyä.. pelottaa talvi jo aikalailla....

10

3110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan

kulta siten että menet hoitoon.Paranemista!

• Girl...

Vaatteet on keksitty. Okei, en vittuile, pue villapaitoja, fleecee..Mitä ikinä kaikkea lämmintä keksit.
      Juo lämpimiä juomia, esim. joitain mehuja.

• Tiedoton13

Ei ne vaatteet kuule mitään auta. Anorektikon paleleminen ei ole mitään tavallista pikku vilua, vaan se on kylmyyttä joka on ihan luissa ja ytimissä.

Talvi oli minulle helvettiä. Varsinkin ne 30 asteen pakkaset olivat hirveitä, kun palelin aina niin sairaasti. Suihkussakaan en mielellään käynyt, kun meinasin aina jäätyä, jos ei sauna ollut päällä. Ei siihen muu auta kuin lihoaminen. Nykyään ei palella yhtään.

• Eino Jeesus

Haet nyt kaupasta äkkiä kaljaa ja pitsaa ja alat keräämään rasvakerrosta talven varalle kuten tekevät esimerkiksi karhut.

• Evetsy

ite kans veän melkee joka mahd. välis kahvii/kaakaoo (tosin välttelen hieman kaakaota - tiedät vrmn miksi), mutta mutta..kamalasti vaatetusta..tosin se saa ärsyyntymään, koska näytän sitten (itse ainakin) pallolta. mutta vaate ja lämmin juoma =).

• pikkuintiaani

kiitos että loppuviimeks sain asiallisiakin vstauksia.. kahvi oli varmsinkin hyvä ehdotus =) fleeceä en kesällä kehtaa pitää :p

• kokemusta

koska se pistää vatsan toimimaan ja poistaa nestettä!

• Anskuliinan

Nyt oon kans itse ihan jäässä, mutta talvella selvisi kumman hyvin. Paksut pitkät villakangastakit ja tekokelsitakit on tosi hyviä.

• paleluun

teetä. Tee lämmittää ihan eri tavalla kuin kahvi ja mahakin tykkää enemmän teestä. Tee lämmittää todella ja sitä voi juoda kesällä tai talvella. Myös sauna on aivan ihana paikka kun paleltaa. Muistan kuinka itse anorektikona (nyt siis jo terve olen) palelin niin, että tärisin. Ajattelin, että olen sairas (en siis anorektikko, vaan muuten sairas), kun en länmennyt edes kuumassa kylvyssä. Kesällä kun kävin uimassa, olin heti ihan jäässä ja sulattelin itseäni sitten kotona hiustenkuivaajalla täydellä teholla. Talvella kädet tulivat täyteen sinivioletteja paleltumia ja nenäkin oli ihan sininen.

• Anonyymi

Muo koko ajan palelee ei kuumetta enkä muuten ole kipeä. Mitä oireita syömishäiriön alussa on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3710
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3423
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      52
      3116
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2859
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      21
      2618
    6. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      115
      2339
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2145
    8. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      135
      1399
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      46
      1280
    Aihe