palelu

pikkuintiaani

... miten te muut selviätte tästä palelusta ? mä meinaan nyttekki melkein jäätyä.. pelottaa talvi jo aikalailla....

10

3216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan

kulta siten että menet hoitoon.Paranemista!

• Girl...

Vaatteet on keksitty. Okei, en vittuile, pue villapaitoja, fleecee..Mitä ikinä kaikkea lämmintä keksit.
      Juo lämpimiä juomia, esim. joitain mehuja.

• Tiedoton13

Ei ne vaatteet kuule mitään auta. Anorektikon paleleminen ei ole mitään tavallista pikku vilua, vaan se on kylmyyttä joka on ihan luissa ja ytimissä.

Talvi oli minulle helvettiä. Varsinkin ne 30 asteen pakkaset olivat hirveitä, kun palelin aina niin sairaasti. Suihkussakaan en mielellään käynyt, kun meinasin aina jäätyä, jos ei sauna ollut päällä. Ei siihen muu auta kuin lihoaminen. Nykyään ei palella yhtään.

• Eino Jeesus

Haet nyt kaupasta äkkiä kaljaa ja pitsaa ja alat keräämään rasvakerrosta talven varalle kuten tekevät esimerkiksi karhut.

• Evetsy

ite kans veän melkee joka mahd. välis kahvii/kaakaoo (tosin välttelen hieman kaakaota - tiedät vrmn miksi), mutta mutta..kamalasti vaatetusta..tosin se saa ärsyyntymään, koska näytän sitten (itse ainakin) pallolta. mutta vaate ja lämmin juoma =).

• pikkuintiaani

kiitos että loppuviimeks sain asiallisiakin vstauksia.. kahvi oli varmsinkin hyvä ehdotus =) fleeceä en kesällä kehtaa pitää :p

• kokemusta

koska se pistää vatsan toimimaan ja poistaa nestettä!

• Anskuliinan

Nyt oon kans itse ihan jäässä, mutta talvella selvisi kumman hyvin. Paksut pitkät villakangastakit ja tekokelsitakit on tosi hyviä.

• paleluun

teetä. Tee lämmittää ihan eri tavalla kuin kahvi ja mahakin tykkää enemmän teestä. Tee lämmittää todella ja sitä voi juoda kesällä tai talvella. Myös sauna on aivan ihana paikka kun paleltaa. Muistan kuinka itse anorektikona (nyt siis jo terve olen) palelin niin, että tärisin. Ajattelin, että olen sairas (en siis anorektikko, vaan muuten sairas), kun en länmennyt edes kuumassa kylvyssä. Kesällä kun kävin uimassa, olin heti ihan jäässä ja sulattelin itseäni sitten kotona hiustenkuivaajalla täydellä teholla. Talvella kädet tulivat täyteen sinivioletteja paleltumia ja nenäkin oli ihan sininen.

• Anonyymi

Muo koko ajan palelee ei kuumetta enkä muuten ole kipeä. Mitä oireita syömishäiriön alussa on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      265
      2764
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      18
      2210
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1944
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      100
      1615
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1323
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      54
      1239
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1223
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      52
      1129
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1093
    Aihe