ostetaan yamaha big wheel 80cc tai 200cc.ois hyvä olla kunnossa.paikka kunta ois mukava tietää hirvee himo saaha yks.
OSTETAAN:YAMAHA BIG WHEEL 80cc TAI 200cc
8
2264
Vastaukset
- SnowHawk
Mulla ois BW200 myytävänä, paljonko tarjoot?
Huippu siisti vm -8? 200cc nelitahti koneella, uudet renkaat, kaikki pelaa, kuin uusi.
Kuljetus järjestyy vaikka kotiovellesi =)- yllytyshullu
eihän tuo ois pitkämatka
- Haukkaaja
yllytyshullu kirjoitti:
eihän tuo ois pitkämatka
Ei muutaku bensaa tankkiin ja työntele menemään, eikai tässä mitää kauppoja sun kaa kannata hieroo niin saan ittekki aina joskus ajella, vai täh?
- Bw on paras
Mulla löytyis Yamahan Bw 80cc hyvässä kunnos... kannen kierteet uusittu vasta... vaihteet toimii... takajarru on vähän heikompi ku on huonot palat... mut ei sitä jarruilla ajeta... aattelin myyä 80 pois ku ostin isomman... siin on vakituinen putki ja kaasari... suutin taitaa olla isompi... tee tarjous nii voin myyä pois sen...
- mrcheat14
Mulla löytyis Yamahan Bw 80cc hyvässä kunnos... kannen kierteet uusittu vasta... vaihteet toimii... takajarru on vähän heikompi ku on huonot palat... mut ei sitä jarruilla ajeta... aattelin myyä 80 pois ku ostin isomman... siin on vakituinen putki ja kaasari... suutin taitaa olla isompi... tee tarjous nii voin myyä pois sen... takrengas on päässy kulumaan mut on siinki vielä nappuloita jäljellä... täältä kittilästä...
- yllytyshullu
mistä se mopo löytyy voisin tulla ehkä kattoon jos ei oo kaukana.
- yllytyshullu
minkä kokoset etu ja taka renkaat.onko kone kaks tahti?
- yllytyshullu
etkai nää oo myyny sitä ku et vastaa.minä voin ostaa sen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4652959Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152716Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2761734Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841304Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411245Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 1561081
- 56999
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41998- 79995