porsseni moottorin?
Eilen sen ostin ja aamulla, ku oisin tarkastanu öljyt, ni eihän siellä pellin alla ollukkaa enää moottoria.
Jos joku kaupittelee pörssissä porssen moottoria, ni se on sitten mun.
Kuka vei
7
1616
Vastaukset 7
- Gansta
Kannattaa kurkata takaa. Avasit väärän "konepellin".
- Paroonipunikki
Onko näin? Täytyypä heti mennä tarkistamaan.
- Paroonipunikki
Olivat mokomat laittaneet moottorin peräkonttiin!
Lähenkin heti aamulla ajelulle, kunhan pää selviää.
Kiitos avusta!- Gangsta
Olet ehkä ostanu jonkun vanhan kämäsen takatuupparipikkuauton ja luulet sitä Porscheksi. Nimittäin Porschea ei sulla ainakaan ole noitten juttujesi tyylin perusteella.
- Paroonipunikki
Gangsta kirjoitti:
Olet ehkä ostanu jonkun vanhan kämäsen takatuupparipikkuauton ja luulet sitä Porscheksi. Nimittäin Porschea ei sulla ainakaan ole noitten juttujesi tyylin perusteella.
Jos totta puhutaan, niin ei,mutta vm-87 Seat ibiza system porche on. Eikö sekin ole jo hyvä alku.
Milloin muuten gangstat on ajellu porchella, eikös Chevy supurban olis enämpi, niinkö sun tyyliin. - Viltzu
Paroonipunikki kirjoitti:
Jos totta puhutaan, niin ei,mutta vm-87 Seat ibiza system porche on. Eikö sekin ole jo hyvä alku.
Milloin muuten gangstat on ajellu porchella, eikös Chevy supurban olis enämpi, niinkö sun tyyliin.Kyllä Porsche Cayenne vaikka hieman siro onkin :)
- Gangsta
Paroonipunikki kirjoitti:
Milloin muuten gangstat on ajellu porchella, eikös Chevy supurban olis enämpi, niinkö sun tyyliin.No ei ole Porschea, mutta jotain ihan muuta kuin Seat Ibiza -87. Ei valitettavasti Suburbaniakaan. Jotain siltä väliltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4572016- 71828
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39824Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri33816SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht443771- 55741
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 32720- 44675
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40620Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40606