Ihanaa pääsin parhaaseen lehteen töihin.
Tietysti minua alun epäonnistuneiden opintojen jälkeen auttoi kovin isäni ura eräässä isossa lehdessä. Superkeskinkertaisestakin saadaan arvolehden toimittaja kun sitä vuosia ankarasti koulitaan.
Tarvitaanko suhteita? Heh miettikää sitä.
jippiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
Tyttö minä olen tähti
2
625
Vastaukset
- medianoomi
Tietysti suhteen kautta pääsee etenkin jos isi on kyseisen paikan johtaja.
Siinä vain on usein ongelma että työntekijä saattaa olla tyhmä kuin saapas ja alan ammattitaitoiset ovat työttöminä.
Suhteiden avulla pääsee töihin, muuten ei nykyään enää töihin pääsekään.- mietintämyssy
Perustetaan oma mainosfirma keles.
Yrityksillä menee hyvin mutta työntekijöitä on liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww911506- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17942Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726