Tylsä palsta

teillä

miksei ihmiset keskustele Hindulaisuudesta,onko niin ettei kukaan ole kiinnostunut,ennen täällä oli oikein mukavia keskusteluja.?

12

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öööööh

Seksi kiinnostaa ihmisiä enemmän,menempä itsekkin sille palstalle,vähän niin kuin treenaamaan.Se on moro.!

• Madhava

Sinä tänne taisit aikalailla kirjoitella kaikenlaista. Kysypä välillä kysymyksiä, katsotaan vastaako joku.

• No nyt se paljastui!

Minulle väitettiin keväällä ylläpidon taholta että sheriffit EIVÄT näe ihmisten IP-numeroita. Vastauksesi paljastaa että KYLLÄ näkevät!

Miten muuten tietäisit että kuka tänne on kirjoitellut ja mitä?

Sinänsä asia ei minua häiritse eikä kiinnosta, mutta valehtelu päin naamaa niin isolta taholta kuin yp hieman kyllä ihmetyttää!

• Madhava
        No nyt se paljastui! kirjoitti:

Minulle väitettiin keväällä ylläpidon taholta että sheriffit EIVÄT näe ihmisten IP-numeroita. Vastauksesi paljastaa että KYLLÄ näkevät!

Miten muuten tietäisit että kuka tänne on kirjoitellut ja mitä?

Sinänsä asia ei minua häiritse eikä kiinnosta, mutta valehtelu päin naamaa niin isolta taholta kuin yp hieman kyllä ihmetyttää!

En IP-numeroita näe. Tunnistan kyllä harjaantuneena moderaattorina helposti rekisteröimättömät postittajat näiden kirjoitustyyleistä.

• heh...
        Madhava kirjoitti:

En IP-numeroita näe. Tunnistan kyllä harjaantuneena moderaattorina helposti rekisteröimättömät postittajat näiden kirjoitustyyleistä.

Etpäs tunnistanut! Se olin minä, eikä tuo edellinen kirjoittelija.

• Madhava
        heh... kirjoitti:

Etpäs tunnistanut! Se olin minä, eikä tuo edellinen kirjoittelija.

Samapa tuo, mielestäni joka tapauksessa aika tyhjänpäiväistä viihdyttää itseään esittämällä montaa eri henkilöä keskustelupalstalla.

• vattumatonen

Hei.

Tylsyyttä vastaan voi tehdä jotain. Hyppää mielikuvituksen matolle ja tee elämäsi matka Intiaan.

Voitko kertoa minulle, oletko käynyt koskaan Intian mantereella? Ja minkälaista jutustelua kaipaat?

• 668 (neighbour of the...)

Joo, mennäänmennnään ja tossa naapurin Abu-Babu taiskin just partsilla ns. harjotella mäkilähtöä. Vai oisko se sittenkin vaan tampannut niitä mattojaan? Voihan mattuvato mikä dilemmah, painunpa heti saman suitsaitsukkelaan päivät.orkuillein tätäkin tuuminkia pyöriskelemään...

• Ketjunpätkä

• Kiinnostunut-H

• Antrax

Hindulaisuutta ei enään uskontona seurata.

• on tärkeämpää

sen harjoittaminen, ei siitä puhuminen nettipalstoilla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      143
      8395
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      106
      7576
    3. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      125
      5799
    4. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      103
      5688
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      121
      4862
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      147
      2710
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      63
      2529
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      9
      1537
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1494
    10. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      228
      1435
    Aihe