miksei ihmiset keskustele Hindulaisuudesta,onko niin ettei kukaan ole kiinnostunut,ennen täällä oli oikein mukavia keskusteluja.?
Tylsä palsta
12
1013
Vastaukset
- Öööööh
Seksi kiinnostaa ihmisiä enemmän,menempä itsekkin sille palstalle,vähän niin kuin treenaamaan.Se on moro.!
- Madhava
Sinä tänne taisit aikalailla kirjoitella kaikenlaista. Kysypä välillä kysymyksiä, katsotaan vastaako joku.
- No nyt se paljastui!
Minulle väitettiin keväällä ylläpidon taholta että sheriffit EIVÄT näe ihmisten IP-numeroita. Vastauksesi paljastaa että KYLLÄ näkevät!
Miten muuten tietäisit että kuka tänne on kirjoitellut ja mitä?
Sinänsä asia ei minua häiritse eikä kiinnosta, mutta valehtelu päin naamaa niin isolta taholta kuin yp hieman kyllä ihmetyttää! - Madhava
No nyt se paljastui! kirjoitti:
Minulle väitettiin keväällä ylläpidon taholta että sheriffit EIVÄT näe ihmisten IP-numeroita. Vastauksesi paljastaa että KYLLÄ näkevät!
Miten muuten tietäisit että kuka tänne on kirjoitellut ja mitä?
Sinänsä asia ei minua häiritse eikä kiinnosta, mutta valehtelu päin naamaa niin isolta taholta kuin yp hieman kyllä ihmetyttää!En IP-numeroita näe. Tunnistan kyllä harjaantuneena moderaattorina helposti rekisteröimättömät postittajat näiden kirjoitustyyleistä.
- heh...
Madhava kirjoitti:
En IP-numeroita näe. Tunnistan kyllä harjaantuneena moderaattorina helposti rekisteröimättömät postittajat näiden kirjoitustyyleistä.
Etpäs tunnistanut! Se olin minä, eikä tuo edellinen kirjoittelija.
- Madhava
heh... kirjoitti:
Etpäs tunnistanut! Se olin minä, eikä tuo edellinen kirjoittelija.
Samapa tuo, mielestäni joka tapauksessa aika tyhjänpäiväistä viihdyttää itseään esittämällä montaa eri henkilöä keskustelupalstalla.
- vattumatonen
Hei.
Tylsyyttä vastaan voi tehdä jotain. Hyppää mielikuvituksen matolle ja tee elämäsi matka Intiaan.
Voitko kertoa minulle, oletko käynyt koskaan Intian mantereella? Ja minkälaista jutustelua kaipaat?- 668 (neighbour of the...)
Joo, mennäänmennnään ja tossa naapurin Abu-Babu taiskin just partsilla ns. harjotella mäkilähtöä. Vai oisko se sittenkin vaan tampannut niitä mattojaan? Voihan mattuvato mikä dilemmah, painunpa heti saman suitsaitsukkelaan päivät.orkuillein tätäkin tuuminkia pyöriskelemään...
- Kiinnostunut-H
Ketjunpätkä kirjoitti:
Mielenkiintoinen linkki monellakin tavalla.
- Antrax
Hindulaisuutta ei enään uskontona seurata.
- on tärkeämpää
sen harjoittaminen, ei siitä puhuminen nettipalstoilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522135
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941275- 1571178
- 681001
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46809