loppuuko pettäminen

koskaan

"seurustelin" kaksosmiehen (35) kanssa, jolla oli toinen nainen yhtä aikaa(minun tietämättäni). On eronnut, pari lasta. Nyt hänellä taasen muutama misu yhtäaikaa, eronnut ja yh ja naimisissa oleva . Mitäs luulette te kaksosmiehet, voiko tämmönen mies muuttua yksiavioiseksi koskaan; minä ainakin uskon niin. Oikein pahasti kun itsensä laittaa solmuun noitten juttujensa kanssa ja saa nenillensä, eikö se sitten voisi olla "kiltti poju". Viimeistään kuolinvuoteellaan ei riitä vastaukseksi. Ja minähän olen vesimies, erilailla ajatteleva sinisilmä=idiootti toisten mielestä.

7

1768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mminttuxxx

vesimiehen on vaikea olla kaksosen kanssa ette ymmärrä toisianne .. olisi parempi vaihtaa vaakaan teillä olisi suloista .. ja miten jaksat ainaista pettämistä ..

• Vesimiesnainen

JA PASKAT! Vesimies ja Kaksoset nimenomaan YMMÄRTÄVÄT toisiaan!

Ja se VITUN VAAKA saa painua HELVETTIIN hienostelemast ja "homoilemasta"!!!

• nukkuva
        Vesimiesnainen kirjoitti:

JA PASKAT! Vesimies ja Kaksoset nimenomaan YMMÄRTÄVÄT toisiaan!

Ja se VITUN VAAKA saa painua HELVETTIIN hienostelemast ja "homoilemasta"!!!

rajuja kannanottoja aamupuolella yötä...eikö sitä pitäisi olla nukkumassa...

• seurustelin

mont vuotta vesimiehen kanssa,ite olen kaksosnainen hyvin meni ja tultiin toimeen. mitään suuria riitoja ei ollut koskan. ikävä kyllä se päättyi hänen pettämiseen...

• vastoin päin

kaksostyttö vesimiespoika = parempi kuin vesimiestyttö kaksospoika

• miksi muuttaa ketään?

Et ole todennäköisesti ymmärtänyt kaksosmiehen vapaustarvetta. Kaksosmies ei viivy hänen luonaan, jonka valloitti helpolla. Valloittamisesta voi hänelle tulla urheilua. Kaksosmies on kiinnostunut juoksemisesta niitten vaikeasti valloitettavien perässä.

Helpolla saatu - helpolla menetetty!

Sanotaanhan: "Joka laulaen tulee, niin se viheltäen menee".

• zartzik

minulla vähän saman tyylisiä kokemuksia kaksosmiehestä.aloin seurustella kaksosmiehen kans alku oli ihanaa hän oli tosi hellä ja huomioon ottava mutta kun aloin oottamaan esikoistani niin ukko muuttu alko juomaan ja laukkomaan baareissa ja aina keskellä yötä tuli herättään minut ja huusi jonku aikaa ja sit rauhottu ja aamulla oli kuin ei ois mitään tapahtunu.välistä ukko ei tullu kotiin yöksi vastaku aamulla ja ku kysyin missä oli ollu niin sano aina et oli nukahtanu kaverin luo mut sain jälkeen päin kuulla et oli käyny vieraissa ja kaiken kukkuraksi se jonka kans oli käyny oli minun kaveri,ei todellakaan sen jälkeen kuulunu kavereiheni.
      aattelin et kyl se muuttaa tapansa ku lapsi syntyy mut mitä sitä turhaan sama meno vain jatku annoin sille kolme kertaa anteeksi sen pettämiset ja uskottelin vain itselleni et kyl se nyt muuttuu.erosimme monta kertaa mutta aina palasimme yhteen myönsimme et olimme kumpiki mustikkeja jos toisella oli joku uusi.aloin oottaan toista lasta ja menimme naimisiinki asti silloin aattelin et kyl se nyt on muuttunu mut mitä sitä turhaan avioliittoa kesti vähän rapeat kolmisen vuotta ja laitoimme erohakemuksen vireille.
      silloin sovimme et ei kumpikaan ala hellustaan ennenkö ero on virallinen mut kuinkas kävikään ukolla oli jo uus kierros ennenkö muutti minun katon alta pois ja kuinkas ollakkaan taas mun ystävä.kyl on kaveri/ystäävä piiri pienentyny näinä kymmenenä vuonna jotka olen viettäny kaksosmiehen kans.vaikka onki ollu täys paska ukko niin myönnän et rakastan sitä vieläki mut en uskalla alkaa enään värkkään sen kans yhtään mitään vaikka onki kaks yhteistä lastaki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1483
    2. 209
      1438
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      970
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      959
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      50
      737
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      725
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      4
      673
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      53
      672
    9. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      656
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      34
      650
    Aihe