loppuuko pettäminen

koskaan

"seurustelin" kaksosmiehen (35) kanssa, jolla oli toinen nainen yhtä aikaa(minun tietämättäni). On eronnut, pari lasta. Nyt hänellä taasen muutama misu yhtäaikaa, eronnut ja yh ja naimisissa oleva . Mitäs luulette te kaksosmiehet, voiko tämmönen mies muuttua yksiavioiseksi koskaan; minä ainakin uskon niin. Oikein pahasti kun itsensä laittaa solmuun noitten juttujensa kanssa ja saa nenillensä, eikö se sitten voisi olla "kiltti poju". Viimeistään kuolinvuoteellaan ei riitä vastaukseksi. Ja minähän olen vesimies, erilailla ajatteleva sinisilmä=idiootti toisten mielestä.

7

1734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mminttuxxx

      vesimiehen on vaikea olla kaksosen kanssa ette ymmärrä toisianne .. olisi parempi vaihtaa vaakaan teillä olisi suloista .. ja miten jaksat ainaista pettämistä ..

      • Vesimiesnainen

        JA PASKAT! Vesimies ja Kaksoset nimenomaan YMMÄRTÄVÄT toisiaan!

        Ja se VITUN VAAKA saa painua HELVETTIIN hienostelemast ja "homoilemasta"!!!


      • nukkuva
        Vesimiesnainen kirjoitti:

        JA PASKAT! Vesimies ja Kaksoset nimenomaan YMMÄRTÄVÄT toisiaan!

        Ja se VITUN VAAKA saa painua HELVETTIIN hienostelemast ja "homoilemasta"!!!

        rajuja kannanottoja aamupuolella yötä...eikö sitä pitäisi olla nukkumassa...


    • seurustelin

      mont vuotta vesimiehen kanssa,ite olen kaksosnainen hyvin meni ja tultiin toimeen. mitään suuria riitoja ei ollut koskan. ikävä kyllä se päättyi hänen pettämiseen...

      • vastoin päin

        kaksostyttö vesimiespoika = parempi kuin vesimiestyttö kaksospoika


    • miksi muuttaa ketään?

      Et ole todennäköisesti ymmärtänyt kaksosmiehen vapaustarvetta. Kaksosmies ei viivy hänen luonaan, jonka valloitti helpolla. Valloittamisesta voi hänelle tulla urheilua. Kaksosmies on kiinnostunut juoksemisesta niitten vaikeasti valloitettavien perässä.

      Helpolla saatu - helpolla menetetty!

      Sanotaanhan: "Joka laulaen tulee, niin se viheltäen menee".

    • zartzik

      minulla vähän saman tyylisiä kokemuksia kaksosmiehestä.aloin seurustella kaksosmiehen kans alku oli ihanaa hän oli tosi hellä ja huomioon ottava mutta kun aloin oottamaan esikoistani niin ukko muuttu alko juomaan ja laukkomaan baareissa ja aina keskellä yötä tuli herättään minut ja huusi jonku aikaa ja sit rauhottu ja aamulla oli kuin ei ois mitään tapahtunu.välistä ukko ei tullu kotiin yöksi vastaku aamulla ja ku kysyin missä oli ollu niin sano aina et oli nukahtanu kaverin luo mut sain jälkeen päin kuulla et oli käyny vieraissa ja kaiken kukkuraksi se jonka kans oli käyny oli minun kaveri,ei todellakaan sen jälkeen kuulunu kavereiheni.
      aattelin et kyl se muuttaa tapansa ku lapsi syntyy mut mitä sitä turhaan sama meno vain jatku annoin sille kolme kertaa anteeksi sen pettämiset ja uskottelin vain itselleni et kyl se nyt muuttuu.erosimme monta kertaa mutta aina palasimme yhteen myönsimme et olimme kumpiki mustikkeja jos toisella oli joku uusi.aloin oottaan toista lasta ja menimme naimisiinki asti silloin aattelin et kyl se nyt on muuttunu mut mitä sitä turhaan avioliittoa kesti vähän rapeat kolmisen vuotta ja laitoimme erohakemuksen vireille.
      silloin sovimme et ei kumpikaan ala hellustaan ennenkö ero on virallinen mut kuinkas kävikään ukolla oli jo uus kierros ennenkö muutti minun katon alta pois ja kuinkas ollakkaan taas mun ystävä.kyl on kaveri/ystäävä piiri pienentyny näinä kymmenenä vuonna jotka olen viettäny kaksosmiehen kans.vaikka onki ollu täys paska ukko niin myönnän et rakastan sitä vieläki mut en uskalla alkaa enään värkkään sen kans yhtään mitään vaikka onki kaks yhteistä lastaki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe