KESKIAASIANPAIMENKOIRA

SANA LEVIÄMÄÄN

Kopioitu toiselta palstalta...

Miehelläni on mökki ASKOLASSA (Porvoon pohjoispuolella), jossa hän oli viettämässä viikonloppua koiransa kanssa. Tänään sunnuntaina 23.7.2006 mieheni lähti käymään autolla paikallisessa kyläkaupassa, koira jäi odottamaan autoon. Kun mieheni parin minuutin kuluttua palasi, koira oli poissa. Meillä on vahvasti syytä epäillä, että koira on varastettu, sillä auton takaluukkua ei saa sisältä päin auki ja se oli suljettuna kun mies palasi autolle. Myös koiran hihna sekä panta olivat poissa. Koira on rodultaan KESKIAASIANPAIMENKOIRA narttu, pääosin valkoinen, mutta pää on lähes kokonaan musta, kyljissä on hieman mustaa ja hännäntyvi on musta. Säkäkorkeus noin 66-68 senttiä. Korvassa tatuointi, TM-numero 13022E. Tottelee nimeä USMA. Usma on kiltti, mutta erittäin varautunut ihmisiä kohtaan, joten ei anna helposti kiinni muille kuin tutuille. Kuitenkin jos teet minkäänlaisia havaintoja koirasta, joko elävänä tai kuolleena, soita joko poliisille (rikosilmoitus tehty) tai tässä ilmoituksessa annettuun numeroon. Laitathan myös sanaa leviämään.

ÄLKÄÄ KOSKAAN JÄTTÄKÖ KOIRAA LUKITSEMATTOMAAN AUTOON, SILLÄ JOSKUS TÄLLAINEN AIVAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄLTÄ TUNTUVA ASIA VOI SATTUA OMALLE KOHDALLE JA SILLOIN OMISTAJIEN HÄTÄ JA TUSKA ON SUURI.

Sannu Alanko
[email protected]
P. 040 414 7276

2

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä3

Onkohan koiraa saatu vielä kiinni? Toivotaan että koira löytyy olosuhteisiin nähden hyvässä kunnossa.

• etsijätär

Usma on saatu kiinni toissayönä, koira on laiha ja likainen mutta muuten kunnossa ja on kotona turvassa! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3125
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2713
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2250
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1711
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      106
      1529
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe