sakko

huhuilija

voikohan venäjällä saadun sakon maksaa venäjän tullissa olevaan pankkiin niiralassa??

10

1557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksanut suoraan miliisille!

    • jori

      Niiralan tullin pankkiin voi maksaa sakon muutoin joutuu maksamaan sakon saadun miliisialueen pankkiin ja kuitti käytävä näyttämässä miliisissä

      • huhuilija

        maksoin sen sakon tullin pankkiin...ja jäi vähän epäselväksi täytyykö kuitti käydä näyttämässä miliisi asemalla??


    • viena

      jos ei ole maksanut vuosiin sakkoja, ei ensimmäistäkään:)

      • kerran ihan kirjatun kirjeen Viipurin käräjäoikeudelta. Siellä oli sitten pienehkö sakko. Katsoin parhaammaksi maksaa sen pankkiin. Nää miliiisiltä saadut sakot on sitten vissiin eri juttu.


      • sinahän
        marko135kg kirjoitti:

        kerran ihan kirjatun kirjeen Viipurin käräjäoikeudelta. Siellä oli sitten pienehkö sakko. Katsoin parhaammaksi maksaa sen pankkiin. Nää miliiisiltä saadut sakot on sitten vissiin eri juttu.

        taijjatki olla juksi huligaan!


      • Joku?
        sinahän kirjoitti:

        taijjatki olla juksi huligaan!

        Kirjoittivatpa tuossa 100 ruplan ylinopeussakon minullekkin. Ilmeisesti tuossa on maksuaikaa tuo 30 päivää, joten ilmeisesti viellä seuraavalla reissulla pääsee tuonne rajan taakse että voi maksaa sen tullin pankissa pois vai?


      • Ruupeli hirmu
        Joku? kirjoitti:

        Kirjoittivatpa tuossa 100 ruplan ylinopeussakon minullekkin. Ilmeisesti tuossa on maksuaikaa tuo 30 päivää, joten ilmeisesti viellä seuraavalla reissulla pääsee tuonne rajan taakse että voi maksaa sen tullin pankissa pois vai?

        Entäs jos ei maksakkaan mitä seuraavalla reissulla tapahtuu.. linnaa putkaa vankeutta vai joutuuko löysään hirteen odottelemaan jos vaikka jostain sen verran rahaa sakkoonn löytyisi--


      • rajalla....????
        Ruupeli hirmu kirjoitti:

        Entäs jos ei maksakkaan mitä seuraavalla reissulla tapahtuu.. linnaa putkaa vankeutta vai joutuuko löysään hirteen odottelemaan jos vaikka jostain sen verran rahaa sakkoonn löytyisi--

        Saattaa käydä, että eivät päästä rajan yli Venäjälle, ennenkuin käyt maksamassa sakon raja-aseman pankkiin. Seuraavan viisumin saanti voi estyä, jos on maksamattomia sakkoja.


      • reilu vuosi
        rajalla....???? kirjoitti:

        Saattaa käydä, että eivät päästä rajan yli Venäjälle, ennenkuin käyt maksamassa sakon raja-aseman pankkiin. Seuraavan viisumin saanti voi estyä, jos on maksamattomia sakkoja.

        sitten ylinopeussakon. Maksoin seuraavalla reissulla pankkiin, enkä käynyt näyttämässä miliisillä. Seuraavan viisumin kanssa ei ongelmia, eikä sitä maksuakaan kukaan ole kysellyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe