voikohan venäjällä saadun sakon maksaa venäjän tullissa olevaan pankkiin niiralassa??
sakko
10
1557
Vastaukset
maksanut suoraan miliisille!
- jori
Niiralan tullin pankkiin voi maksaa sakon muutoin joutuu maksamaan sakon saadun miliisialueen pankkiin ja kuitti käytävä näyttämässä miliisissä
- huhuilija
maksoin sen sakon tullin pankkiin...ja jäi vähän epäselväksi täytyykö kuitti käydä näyttämässä miliisi asemalla??
- viena
jos ei ole maksanut vuosiin sakkoja, ei ensimmäistäkään:)
kerran ihan kirjatun kirjeen Viipurin käräjäoikeudelta. Siellä oli sitten pienehkö sakko. Katsoin parhaammaksi maksaa sen pankkiin. Nää miliiisiltä saadut sakot on sitten vissiin eri juttu.
- sinahän
marko135kg kirjoitti:
kerran ihan kirjatun kirjeen Viipurin käräjäoikeudelta. Siellä oli sitten pienehkö sakko. Katsoin parhaammaksi maksaa sen pankkiin. Nää miliiisiltä saadut sakot on sitten vissiin eri juttu.
taijjatki olla juksi huligaan!
- Joku?
sinahän kirjoitti:
taijjatki olla juksi huligaan!
Kirjoittivatpa tuossa 100 ruplan ylinopeussakon minullekkin. Ilmeisesti tuossa on maksuaikaa tuo 30 päivää, joten ilmeisesti viellä seuraavalla reissulla pääsee tuonne rajan taakse että voi maksaa sen tullin pankissa pois vai?
- Ruupeli hirmu
Joku? kirjoitti:
Kirjoittivatpa tuossa 100 ruplan ylinopeussakon minullekkin. Ilmeisesti tuossa on maksuaikaa tuo 30 päivää, joten ilmeisesti viellä seuraavalla reissulla pääsee tuonne rajan taakse että voi maksaa sen tullin pankissa pois vai?
Entäs jos ei maksakkaan mitä seuraavalla reissulla tapahtuu.. linnaa putkaa vankeutta vai joutuuko löysään hirteen odottelemaan jos vaikka jostain sen verran rahaa sakkoonn löytyisi--
- rajalla....????
Ruupeli hirmu kirjoitti:
Entäs jos ei maksakkaan mitä seuraavalla reissulla tapahtuu.. linnaa putkaa vankeutta vai joutuuko löysään hirteen odottelemaan jos vaikka jostain sen verran rahaa sakkoonn löytyisi--
Saattaa käydä, että eivät päästä rajan yli Venäjälle, ennenkuin käyt maksamassa sakon raja-aseman pankkiin. Seuraavan viisumin saanti voi estyä, jos on maksamattomia sakkoja.
- reilu vuosi
rajalla....???? kirjoitti:
Saattaa käydä, että eivät päästä rajan yli Venäjälle, ennenkuin käyt maksamassa sakon raja-aseman pankkiin. Seuraavan viisumin saanti voi estyä, jos on maksamattomia sakkoja.
sitten ylinopeussakon. Maksoin seuraavalla reissulla pankkiin, enkä käynyt näyttämässä miliisillä. Seuraavan viisumin kanssa ei ongelmia, eikä sitä maksuakaan kukaan ole kysellyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497