DNA:n Tampereen katkokset?

pettynyt

Onko muilla ollut ongelmia tämän vklopun aikana Treen puhelimen eli dna:n laajakaistan nettiyhteyksissä? Yhteys on pätkinyt useaan otteeseen.

Tai yleensäkin kuinka hyvin tai huonosti Tampereen puhelimen yhteydet toimii? Olin täysin tyytyväinen saunalahteen kunnes asiakkuus muuttu tampereen puhelimelle. Saunalahdella oli tosi harvoin katkoksia ja tuntuu et kuukauden sisällä Treen puhelimella on ollu useita katkoksia.

Kokemuksia entisiltä saunalahden asiakkailta?

17

1995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattaa johtuu

      siitä että se fyysinen verkko on elisan omistuksessa jota Treen puhelin vuokraa. Eli voisko johtua ehkä tuosta..

      • Soneralla.

        Pätkii Tampereella.. Varmaan tästä verkosta johtuu ?


      • Taitaa kuitenkin olla verkko ihan DNA:n omaa koska Saunalahtihan myi Tampereen saunaverkon DNA:lle. Ainoastaan yhteys keskukselta käyttäjälle on elisan verkossa.

        Itsellä kanssa pätkinyt useasti yhteys sen jälkeen kun Saunalahdelta siirtyi DNA:lle. Olen jo tehnyt toisen operaattorin kanssa sopimuksen ja odottelen uuden liittymän kytkentää.

        DNA:n / Tampereen puhelimen "hyvää" palvelua kuvastaa myös se kun jätin vikailmoituksen toimimattomasta yhteydestä niin kolmen viikon päästä asentaja soitti että olette tehneet vikailmoituksen ja vieläkö yhteys pätkii.


      • paikallisen yhtiön omaisuutta
        Iippo82 kirjoitti:

        Taitaa kuitenkin olla verkko ihan DNA:n omaa koska Saunalahtihan myi Tampereen saunaverkon DNA:lle. Ainoastaan yhteys keskukselta käyttäjälle on elisan verkossa.

        Itsellä kanssa pätkinyt useasti yhteys sen jälkeen kun Saunalahdelta siirtyi DNA:lle. Olen jo tehnyt toisen operaattorin kanssa sopimuksen ja odottelen uuden liittymän kytkentää.

        DNA:n / Tampereen puhelimen "hyvää" palvelua kuvastaa myös se kun jätin vikailmoituksen toimimattomasta yhteydestä niin kolmen viikon päästä asentaja soitti että olette tehneet vikailmoituksen ja vieläkö yhteys pätkii.

        Ensinnäkin, vaikka niitä liittymiä myydään dna-nimellä niin dnalla ei ole mitään tekemistä laajakaistojen kanssa. Ne laajakaistat on paikallisten yhtiöiden tuotteita, samoin verkot ja toteutus. Eli dna on siis todellisuudessa vain matkapuhelinoperaattori eikä laajakaistaoperaattori.

        Aikaisemmin noita dna laajakaistoja myytiin Baana-nimellä!


      • paikallisen yhtiön omaisuutta kirjoitti:

        Ensinnäkin, vaikka niitä liittymiä myydään dna-nimellä niin dnalla ei ole mitään tekemistä laajakaistojen kanssa. Ne laajakaistat on paikallisten yhtiöiden tuotteita, samoin verkot ja toteutus. Eli dna on siis todellisuudessa vain matkapuhelinoperaattori eikä laajakaistaoperaattori.

        Aikaisemmin noita dna laajakaistoja myytiin Baana-nimellä!

        Korjataan sen verran viestiäni että entinen saunaverkko taitaa olla Tampereen Puhelimen omistama
        eikä Elisan.

        Tampereen Puhelin Oy kuuluu taas Finnet yhtiöihin


      • saunikselta
        Iippo82 kirjoitti:

        Korjataan sen verran viestiäni että entinen saunaverkko taitaa olla Tampereen Puhelimen omistama
        eikä Elisan.

        Tampereen Puhelin Oy kuuluu taas Finnet yhtiöihin

        siirtyneet hakenu sen ilmaisen adsl-purkin Tampereen puhelimelta? Mulla auttoi purkin vaihto. Nyt ollut kolme viikkoa käytössä, eikä ole yhteys pätkinyt.


      • pixell
        Iippo82 kirjoitti:

        Taitaa kuitenkin olla verkko ihan DNA:n omaa koska Saunalahtihan myi Tampereen saunaverkon DNA:lle. Ainoastaan yhteys keskukselta käyttäjälle on elisan verkossa.

        Itsellä kanssa pätkinyt useasti yhteys sen jälkeen kun Saunalahdelta siirtyi DNA:lle. Olen jo tehnyt toisen operaattorin kanssa sopimuksen ja odottelen uuden liittymän kytkentää.

        DNA:n / Tampereen puhelimen "hyvää" palvelua kuvastaa myös se kun jätin vikailmoituksen toimimattomasta yhteydestä niin kolmen viikon päästä asentaja soitti että olette tehneet vikailmoituksen ja vieläkö yhteys pätkii.

        On DNA.n käytössä ainakin täällä Kangasalan puolella, kävi meinaan tänään Elisan miäs tarkistaan
        yhteyden kun DNA tulee ;)


      • pixell
        saunikselta kirjoitti:

        siirtyneet hakenu sen ilmaisen adsl-purkin Tampereen puhelimelta? Mulla auttoi purkin vaihto. Nyt ollut kolme viikkoa käytössä, eikä ole yhteys pätkinyt.

        Ehdotettiin modeemin vaihtoa uudempaan nyt on Zyxel Prestige 660H-61 ja eikös sieltä mukana tule Telewell. motukka.


      • pixell kirjoitti:

        On DNA.n käytössä ainakin täällä Kangasalan puolella, kävi meinaan tänään Elisan miäs tarkistaan
        yhteyden kun DNA tulee ;)

        Kyllähän sen varmaan Elisan asentaja käy tarkistamassa, koska vaikka RUNKO-verkko olisi jonkun muun kuin Elisan niin ainakin tampereen seudulla kaikki yhteydet keskuksesta käyttäjällä taitaa olla Elisan.

        Elisan asentajat myös ne yhteydet kytkevät. Sama oli myös silloin kuin saunaverkko oli vielä saunalahden omistuksessa. Kaikki liittymät kytki elisan asentaja .


      • JOOPAJOO TAAS
        Iippo82 kirjoitti:

        Kyllähän sen varmaan Elisan asentaja käy tarkistamassa, koska vaikka RUNKO-verkko olisi jonkun muun kuin Elisan niin ainakin tampereen seudulla kaikki yhteydet keskuksesta käyttäjällä taitaa olla Elisan.

        Elisan asentajat myös ne yhteydet kytkevät. Sama oli myös silloin kuin saunaverkko oli vielä saunalahden omistuksessa. Kaikki liittymät kytki elisan asentaja .

        "Kyllähän sen varmaan Elisan asentaja käy tarkistamassa, koska vaikka RUNKO-verkko olisi jonkun muun kuin Elisan niin ainakin tampereen seudulla kaikki yhteydet keskuksesta käyttäjällä taitaa olla Elisan."

        Erittäin kummallista, jos vakka DNA omistaa runkoverkon, niin Elisan miehet hoitavat tätä...


        TÄSSÄ ON NYT JOTAIN OUTOA MITÄ EN YMMÄRRÄ


      • JOOPAJOO TAAS kirjoitti:

        "Kyllähän sen varmaan Elisan asentaja käy tarkistamassa, koska vaikka RUNKO-verkko olisi jonkun muun kuin Elisan niin ainakin tampereen seudulla kaikki yhteydet keskuksesta käyttäjällä taitaa olla Elisan."

        Erittäin kummallista, jos vakka DNA omistaa runkoverkon, niin Elisan miehet hoitavat tätä...


        TÄSSÄ ON NYT JOTAIN OUTOA MITÄ EN YMMÄRRÄ

        Katsos kun Elisa sattuu olemaan Tampereella se paikallinen puhelinyhtiö, joka sattuu käytännössä omistamaan kaikki yhteydet välillä runkoverkko-> asiakas.

        Eli otit yhteyden miltä tahansa yhtiöltä niin viimeiset metrit kulkevat elisan verkossa.


      • öjköjö
        Iippo82 kirjoitti:

        Katsos kun Elisa sattuu olemaan Tampereella se paikallinen puhelinyhtiö, joka sattuu käytännössä omistamaan kaikki yhteydet välillä runkoverkko-> asiakas.

        Eli otit yhteyden miltä tahansa yhtiöltä niin viimeiset metrit kulkevat elisan verkossa.

        En kyllä oikein käsitä, minkä välin puhelinverkosta sitten DNA itse omistaa???


      • sama hommeli
        Iippo82 kirjoitti:

        Taitaa kuitenkin olla verkko ihan DNA:n omaa koska Saunalahtihan myi Tampereen saunaverkon DNA:lle. Ainoastaan yhteys keskukselta käyttäjälle on elisan verkossa.

        Itsellä kanssa pätkinyt useasti yhteys sen jälkeen kun Saunalahdelta siirtyi DNA:lle. Olen jo tehnyt toisen operaattorin kanssa sopimuksen ja odottelen uuden liittymän kytkentää.

        DNA:n / Tampereen puhelimen "hyvää" palvelua kuvastaa myös se kun jätin vikailmoituksen toimimattomasta yhteydestä niin kolmen viikon päästä asentaja soitti että olette tehneet vikailmoituksen ja vieläkö yhteys pätkii.

        linja luvattiin avaa 4:ssä viikossa ja tais mennä jotain 7 vkoa, ja sama juttu tuon monitoimilaitteen kanssa. Ensi niitä ei ollutkaan ja lopulta DNA:lta soitetiin että nyt olis, no sovittiin päivä ja luvattiin tuoda kotio. Odotin n.5 tuntii ja lopulta soitn itte sinnepäin vastaus oli "Ei täällä lue missään että olis soittettu ja luvattu tuoda" ja mullapa on vieläkin se puhelu luurin muistissa....Lopulta sanottiin että tule itte hakee se. Tämä on sitä palveluu SUURELLA SYDÄMMELLÄ.


    • ongelmia

      ei toiminu aamusta, nyt näyttää toimivan.

    • Turhaan

      Tilasin tampereen puhelimelta adsl:n YHDEKSÄN viikkoa sitten, eikä vieläkään ole tullu, enää ei edes pääse asiakaspalveluun lävitte, PASKA LAFKA; PISTÄKÄÄ SE BOIKOTTIIN!!!

      • Todella pettynyt

        Juuri sama tilanne. Kymmenettä viikkoa odotellaan. Nyt taitaa loppua maltti ihan totaalisesti.


    • Pattiinottaa

      Kyllä, kyllä, kyllä!!! Kaksi viikkoa sitten sunnuntaina uýhteys poikki klo 17.00- ties moneeen maanantaina, ja taas viime sunnuntaina poikki klo 17.00-23.00...Syö miestä, mutta kun ei synnynnäisesti laskana jaksaisi alkaa vaihtamaan liittymää.
      Ja myös minulla liittymän avaus kesti n. 8 viikkoa luvatun kolmen sijaan!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe