Onks kellään tietoa, saako tuon huoltoväli ilmoituksen nollattua mitenkään, ilman kallista merkkihuoltoa, kun vm -99 vw golfiin sytty lukemaan tuommonen teksti käynnistettäessä... sammuu hetken päästä aina.. huolto tehty 9.000km sitten...
Service INSP ??
9
8523
Vastaukset
- näin !
Käyn vaihdattamassa öljyt ja suodattimen sekä uuden "propun" tiivisteen esim. huoltoasemalla.
Sieltä saan huoltokirjaan leiman, jonka jälkeen ajan suoraan huoltokirjan kanssa merkkiliikkeeseen ja pyydän lukemaan vikatiedot ja nollaamaan huoltoilmaisimen. ( Maksanut n.20e. Autonani ei tosin ole VW.) Sen jälkeen vaihdan huoltoon kuuluvat muut osat omatoimisesti.
Luulen säästäväni näin sievoisen summan kalliita euroja.
( Takuuaikana ostan suotimet ja huolto-osat merkkiliikkeen tiskiltä, jolloin ei tule mahdollisia ongelmia takuun kanssa.) - nollattua
Siis jos sulla on mittaristossa kaksi tappia, mistä nollailet tripinkin. Eli virta pois, oikean puoleinen tappi pohjaan ja pidät pohjassa, virta päälle, ensin näyttöön tulee oil, päästät tapin ylös ja painat kerran, silloin pitäisi lukea tuo insp, sitten pyöräytät vasemman puoleista tappia oikealle kunnes näyttöön tulee"__" virrat pois ja pitäisi olla nollattu.
Muistaakseni meni noin, voin tarkistaa vielä jos ei onnistu..- oikein.
älä irrottele mitään akun kenkiä, ohje löytyy myös vw ohjekirjasta
- pera 54
Minulla passat pensa 1.8 vm.99 ja sain noilla ohjeilla service valon nollattua, kiitos neuvosta.
- sapakkaranta
Ota plus akunkenkä hetkeksi irti.
Auttaa jos tuuri käy.- Anonyymi
Mun mielestä voi ottaa renkaat irti ja pyörittää pakoputkea 3 kierrosta, niin sitten se poistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä voi ottaa renkaat irti ja pyörittää pakoputkea 3 kierrosta, niin sitten se poistuu.
Vittu sä oot tyhmä jos tuolla lailla sen teet
- Anonyymi
Saa nollattua
- Anonyymi
Mulla ei nollaannu noilla ohjeilla... Mikähän piru siinä on. Service insp vilkkuu aina vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136