Sebamed-pesupala

Liiila

Luin tältä palstalta tuosta sebamedin pesupalasta ja ostinkin sen sitten pari päivää sitten. Olen ollut tyytyväinen. Minulle tulee paljon pikkuisia finnejä ja leukaan isoja kipeitä patteja silloin tällöin. Minulla ei todellakaan ole mikään akne... Joten kuulinpas, että Sebamedin pesupala on akneiholle tarkoitettu. Pesupala puhdistaa ja jättää ihoni kuivaksi, muttei kiristäväksi. pesun jälkeen käytän kasvovettä, joko eucerinin tai acon time - sarjan kasvovettä ja sitten humektania. tuntuu toimivan, mutta onkos tästä pesupalasta haittaa mulle, kun mulla ei ole akne? paisefinnit lähti melkein kahdessa päivässä!!
kertokaa omia kokemuksianne sebamedista! Mikä toimii ja mikä ei ja kertokaa myös oma ihotyyppinne, kuiva, rasvainen, herkkä vai seka.

31

28607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Meen ite ostaa sen huomenna. Mulla on leuassa about 1 punanen pieni finni ja sit sellasii pieniä ihon värisii. :/ Ja toisessa poskessa on pari isoo finnii, toisessa ei enää oo ku pieniä näppyjä, otsassa on ihon värisiä näppylöitä ja nenän vieressä pieniä punasia näppyjä. :( Sit on mustapäitä nenässä. Ja iho on aamusin vähän rasvanen. Mut silleen aika kuiva ja herkkä. Siis vähän siellä täällä on näppylöitä mun naamassa. Auttaako se oikeesti? En enää jaksa noita marketti tuotteita, niistä ei saa pysyvää apua.

• Liiila

kyllä se mulle ainaki auttoi. Kun olet laittanut sitä ainetta kasvoihin, anna sen olla hetki. Älä pese heti pois, pitäähän sille antaa aikaa vaikuttaa!pesupala-muoto on vähän hankala, mutta ostat vaan sille käsisaippuarasian niin johan on kätevää säilyttää! Mulla on iho taipuvainen kuivumaan pahasti rasvaiselle iholle tarkoitetuista tuotteista, mut tää sebamed toimii! ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET OSTAKO ENÄÄ MARKETTITUOTTEITA! se on mun neuvo ja motto.

• ihmeessä lisää!!

Minulla on otsa täynnä pienen pientä näppyä...Niihin joskus puhkeaa finnejä, mutta on sellaisia omituisia..=/ Sitte mulla on suun vieressä eli leuan sivuilla aivan mieletön rykelmä isoja finnejä...Olis edes otsassa, mutta ei kun tosi näkyvällä paikalla...=( Sitten poskessa on muutamia..Kertokaa hyvät ihmiset kaikki keinot millä ne saisi pois..auttaisiko tuo todella?

• pesupalasta..

mulla on ollut noin 5kk ajan otsassa pieniä valkopääkomedoja ja muutama ihonalainen finni, sen sijaan koko muu iho (posket, leuka, nenä, selkä, kaikki muu paitsi otsa!) on täysin virheetöntä. hölmöminä ostin marketeista kaikkia mahdollisia nivea youngeja ja pure zoneja yms, mutta iho vain paheni niistä!

käännyin apteekin puoleen, hankin sebamedin pesupalan about 2vko sitten ja olen pessyt sillä naamani aamuin illoin. illalla pesen meikit Cliniquen meikinpoistoaineella ja sen jälkeen vielä pesupalalla. ihoni on melko herkkä, joten vaikea oli etsiä mitään sopivaa tuotetta, mutta sebamedin pesupala oli taivaanlahja minulle! aluksi näppyjä pukkaili naamaan tiuhaan tahtiin, mutta nyt iho on kirkastunut ja otsakin alkaa olla sileä! kannattaa ostaa se pesupala, ei maksa kuin 4-6e! älä luovuta heti, vaan jatka naamasi pesua pesupalalla niin tuloksia syntyy! hope so :) tsemppiä !

• voi hitsi...
        pesupalasta.. kirjoitti:

mulla on ollut noin 5kk ajan otsassa pieniä valkopääkomedoja ja muutama ihonalainen finni, sen sijaan koko muu iho (posket, leuka, nenä, selkä, kaikki muu paitsi otsa!) on täysin virheetöntä. hölmöminä ostin marketeista kaikkia mahdollisia nivea youngeja ja pure zoneja yms, mutta iho vain paheni niistä!

käännyin apteekin puoleen, hankin sebamedin pesupalan about 2vko sitten ja olen pessyt sillä naamani aamuin illoin. illalla pesen meikit Cliniquen meikinpoistoaineella ja sen jälkeen vielä pesupalalla. ihoni on melko herkkä, joten vaikea oli etsiä mitään sopivaa tuotetta, mutta sebamedin pesupala oli taivaanlahja minulle! aluksi näppyjä pukkaili naamaan tiuhaan tahtiin, mutta nyt iho on kirkastunut ja otsakin alkaa olla sileä! kannattaa ostaa se pesupala, ei maksa kuin 4-6e! älä luovuta heti, vaan jatka naamasi pesua pesupalalla niin tuloksia syntyy! hope so :) tsemppiä !

Mahtaisko tuo auttaa oikeasti..Aattelin tänään mennä apteekkiin ja ostaa jotain puhdistusainetta iholle...Sitten meinasin ostaa sitä molkosani maitohera valmistetta..(kun joku täällä meinas että se auttaa kun sitä käyttää kasvoveden tapaan) ja sitten jotain kosteuttavaa voidetta..Mutta nyt kyllä meni pahaksi..En kyl osaa päättää...=/ Mulla on otsa täynnä ihan pienen pieniä ihonvärisiä näppyjä joihin joskus puhkeaa finnejä..Sitte ihan hulluna mustapäitä otsassa ja nenässä..Sitten minulla on kummllakin puolella pieni rykelmä isoja finnejä...(ei tarvitse laitta poskipunaa kun näyttää kaukana katsottuna että minulla olisi jo valmiiksi) ja sitten suunvieressä ihan MIELETTÖMÄN iso rykelmä molemmilla puolella aivan tajuttoman isoja ja kipeitä finnejä...Hävettää..=( Söin yasmin e-pillereitäkin..Se vain pahensi..Nyt vaihdan sitten diane novaan..Mut kun olen niin malttamaton...Haluaisin noi heti pois..Oikeasti minun ihmissuhteetki kärsii tästä ku en halua käydä missään..=( Eikä puhettakaan että jossain voisin olla ilman meikkiä..Ei ei...Mut onko kellään muulla kokemusta tuosta maitohera jutusta? Eli tarviiko siihen pesupalaan érikseen jonku meikinpuhdistusaineen? Mikäköhän voisi olla sellainen sopiva mitä saisi apteekista? Sitten selainen, että onkohan se jos pesee sillä pesupalalla sitte pyyhkii ihoa sillä maitoheralla ja sitte laittaa jonku kosteuttavan voiteen niin onkohan se vähän liian rankka..Koska eikö tuo pesupala kuivata ihoa aika paljon? Mulla on kuiva iho, mutta silti näppyjä täynnä..Mulla on ihan mielettömän ongelmallinen..Enkä kosmetologille halua mennä..Ensiksikin se maksaa ja toiseksi en usko että siitä mitään hyötyä on..Ei se yksi käsittelykerta ainakaaan mitään auta...=/ Mut kiitti tosi paljon jos joku viittisi vastata..Huh..Tämän ihon kanssa on tuskailtu niin kauan!!

• joku
        voi hitsi... kirjoitti:

Mahtaisko tuo auttaa oikeasti..Aattelin tänään mennä apteekkiin ja ostaa jotain puhdistusainetta iholle...Sitten meinasin ostaa sitä molkosani maitohera valmistetta..(kun joku täällä meinas että se auttaa kun sitä käyttää kasvoveden tapaan) ja sitten jotain kosteuttavaa voidetta..Mutta nyt kyllä meni pahaksi..En kyl osaa päättää...=/ Mulla on otsa täynnä ihan pienen pieniä ihonvärisiä näppyjä joihin joskus puhkeaa finnejä..Sitte ihan hulluna mustapäitä otsassa ja nenässä..Sitten minulla on kummllakin puolella pieni rykelmä isoja finnejä...(ei tarvitse laitta poskipunaa kun näyttää kaukana katsottuna että minulla olisi jo valmiiksi) ja sitten suunvieressä ihan MIELETTÖMÄN iso rykelmä molemmilla puolella aivan tajuttoman isoja ja kipeitä finnejä...Hävettää..=( Söin yasmin e-pillereitäkin..Se vain pahensi..Nyt vaihdan sitten diane novaan..Mut kun olen niin malttamaton...Haluaisin noi heti pois..Oikeasti minun ihmissuhteetki kärsii tästä ku en halua käydä missään..=( Eikä puhettakaan että jossain voisin olla ilman meikkiä..Ei ei...Mut onko kellään muulla kokemusta tuosta maitohera jutusta? Eli tarviiko siihen pesupalaan érikseen jonku meikinpuhdistusaineen? Mikäköhän voisi olla sellainen sopiva mitä saisi apteekista? Sitten selainen, että onkohan se jos pesee sillä pesupalalla sitte pyyhkii ihoa sillä maitoheralla ja sitte laittaa jonku kosteuttavan voiteen niin onkohan se vähän liian rankka..Koska eikö tuo pesupala kuivata ihoa aika paljon? Mulla on kuiva iho, mutta silti näppyjä täynnä..Mulla on ihan mielettömän ongelmallinen..Enkä kosmetologille halua mennä..Ensiksikin se maksaa ja toiseksi en usko että siitä mitään hyötyä on..Ei se yksi käsittelykerta ainakaaan mitään auta...=/ Mut kiitti tosi paljon jos joku viittisi vastata..Huh..Tämän ihon kanssa on tuskailtu niin kauan!!

Kannattaa käyttää sebamed värillistä finnipuikkoa joka peittää finnit ja mustapäät kätään itse ja hyvin toimii!

• Liiila

Kannattaa myös kokeilla Acon Time -kasvovettä ja Louis Widmerin finnikynää. Mut toi pesupala on BEST! Eikä ole hinnallakaan pilattu. Mulle tulee leukaan sellaisia finniryppäitä ja isoja pattifinnejä, mustapäitä nenään ja normaaleja finnejä otsaan, mun iho on herkkä ja taipuvainen kuivuuteen. illalla pesen pesupalalla, Acon kasvovettä, Humektan- perusvoidetta ja Widmerin finnikynää silloin tällöin tosi pahoihin finneihin, aamulla pesu ja kasvovesi, ja eucerinin mataksi jättävää kosteusvoidetta. tää eucerin on aika kallista, jotain 20 e, mutta toimii. Widmerin finnikynä on 7-8e ja riittoisa.

• moivaan-

tilasin tämän pesupalan, kun täällä sitä kovasti kehuttu. samaa mieltä, ei ole hinnalla pilattu. minullekin tulee aina leukaan ja otsaan finnejä, mutta toivottavasti tuosta pesupalasta on edes hiukan apua mullekin! : ) millaista kosteusvoidetta kannattaisi käyttää, jos on pintakuiva iho, mutta finnejä kuitenkin tulee silloin tällöin ja useita kerralla?

• roatyttö

Olen käyttänyt kuukauden ajan tuota pesupalaa.

Muuten olen ollut tyytyväinen,mutta mulla se kuivatti liikaa,joten aloin 3 vko:n jälkeen käyttämään Erisanin puhd.geeliä aamuisin ja iltaisin käytän pesupalaa.Hyvin toimii :)

Mulla on aina näitä omia sovelluksia...

Ihotyyppi on aika sekalainen.Pintakuiva,välillä rasvottuu.Toisaalta herkkä..

• YTIDDI

Kertokaa joku MITEN SITÄ KÄYTETÄÄN? Kuuluuko sitä laittaa suoraan naamaan vai hieroo ensin käsissä?

• Liiila

Minä olen hieronut sitä palaa kuin käsisaippuapalaa ja sitten hieronut käsillä kasvojani. Sitten annan aineen vaikuttaa hetken, pesen vaikka hampaat ja sitten vasta pesen sen aineen pois. Se on vähän niin kuin laittais hoitoainetta hiuksiin; jos se pestään heti pois, se ei kerkeä vaikuttamaan!

• roatyttö

Minä myös hieron saippuaa käsissä ja siitä sitten laitan kasvoihin.Eikös siihen saippuaan jää bakteereja ym likaa jos suoraan naamaan sitä hieroo...? Ja onhan se helpompaa käsien kautta.

• pesupala

Kastele kädet, hiero Pesupalaa käsiisi ja levitä kastelluille kasvoille.

• Hohoo

Miksi en löydä tuota pesupalaa apteekkituotteet.fi -sivustolta? Vai onko se jollain muulla nimeellä, kun sokea ei löydä? :)

• Liiila

Kävin tarkistamassa, on se siellä. Sen koko nimi on Sebamed Clear Face -pesupala. Etsivä löytää!

• kyssiä..

Mun oli ihan pakko käydä ostamassa se pesupala.. =)
        Eikä maksanu ku 5 €...
        Koulut alkaa 3 vko päästä enkä kehtaa mennä tällä naamalla...joten toivotaan että sebamed pelastaa mut.. =)

Liila:
        Paljos nää maksaa ja mistä saa??
        Acon kasvovettä, Humektan- perusvoidetta ja Widmerin finnikynä

• ...<3...
        kyssiä.. kirjoitti:

Eikä maksanu ku 5 €...
        Koulut alkaa 3 vko päästä enkä kehtaa mennä tällä naamalla...joten toivotaan että sebamed pelastaa mut.. =)

Liila:

Noita kaikkia tuotteita saa apteekista, hintoja en muista varmasti, mutta luulisin että jossain 5-10e kpl. Onnea finnisotaan!

• Liiila
        kyssiä.. kirjoitti:

Eikä maksanu ku 5 €...

Liila:

Humektan, sellainen pieni puteli (jos vasta kokeilet, kannattaa ostaa tämä) maksaa n. 3e.
        Widmerin finnikynän saa 7-8e.
        Acon Time- kasvovesi maksoi lähemmäs 9e.

kaikki nämä on saatavissa apteekista.

• Mahtavaa! :)
        Liiila kirjoitti:

Humektan, sellainen pieni puteli (jos vasta kokeilet, kannattaa ostaa tämä) maksaa n. 3e.
        Widmerin finnikynän saa 7-8e.
        Acon Time- kasvovesi maksoi lähemmäs 9e.

kaikki nämä on saatavissa apteekista.

Ostin noin viikko sitten kyseisen pesupalan ja nyt olen aivan "rakastunut" siihen! :D Minulle tuli poskille ikäviä pieniä märkäpäitä ja joskus, ennen menkkoja, myössellaisia punaisia kipeitä näppylöitä..:/ No nyt ei ole enää tullut kumpiakaan! Pesen kasvot aamuin illoin pesupalalla ja pyyhin samaan sarjaan kuuluvalla kasvovedellä, yöksi laitan todella kosteuttavan yövoiteenja sitä sebamedin ruskeaa täsmä -voidetta, ja aamulla ennen meikkiä kosteuttavan päivävoiteen (voiteet olen ostanut kosmetologilta.) Ensi viikolla olisi aika ihotautilääkärille, mutta "joudun" sen nyt ehkä perumaan! :D Tsemppiä finnisotaan! :)

P.s. Alussa kasvot pukkasivat muutamia finnejä pintaan kun käytin pesupalaa, mutta sen jälkeen iho on alkanut puhdistumaan ja nyt haluaisin hyppiä ja kiljua onnesta! :)

• iho kuntoon :D
        Mahtavaa! :) kirjoitti:

Ostin noin viikko sitten kyseisen pesupalan ja nyt olen aivan "rakastunut" siihen! :D Minulle tuli poskille ikäviä pieniä märkäpäitä ja joskus, ennen menkkoja, myössellaisia punaisia kipeitä näppylöitä..:/ No nyt ei ole enää tullut kumpiakaan! Pesen kasvot aamuin illoin pesupalalla ja pyyhin samaan sarjaan kuuluvalla kasvovedellä, yöksi laitan todella kosteuttavan yövoiteenja sitä sebamedin ruskeaa täsmä -voidetta, ja aamulla ennen meikkiä kosteuttavan päivävoiteen (voiteet olen ostanut kosmetologilta.) Ensi viikolla olisi aika ihotautilääkärille, mutta "joudun" sen nyt ehkä perumaan! :D Tsemppiä finnisotaan! :)

P.s. Alussa kasvot pukkasivat muutamia finnejä pintaan kun käytin pesupalaa, mutta sen jälkeen iho on alkanut puhdistumaan ja nyt haluaisin hyppiä ja kiljua onnesta! :)

minun pitää kyllä ostaa tollane pesupala, mutta onko kenelläkään kokemusta siitä puhdistusvaahdosta ja siitä toimiiko se ?

• ansq

Itselläni ei oo vielä kokemusta pesupalasta. Mutta tänään aijon mennä sen ostamaan!
      Mulla on rasvainen iho.. Finnejä poskissa, leuassa vähän, sekä otsassa ja nenässä..
      Oon käyttäny vaikka mitä tuotteita ja tuntuu että mikään niistä ei toimi. Oisin nii onnelline jos tää pesupala auttais myös mua! Mulla kun on muuten punaisuutta poskissa, auttaako tää siihenki? et lähteekö se punaisuuskin pois?

• Kokemuksen korkea sopraano

Sanonpas, että kannattaa kokeilla kyseistä tuotetta.
        Itse kärvistelin aknen kanssa jo kolmatta vuotta - luonnollisesti kaikki kaupalliset mömmöt jo kokeiltuna - kunnes löytyi sattumalta tämä.

Yllättäen palikka auttoikin! :D

Ihotyyppini lienee rasvoittuva, mutta alkoholipitoiset tuotteet osoittautuivat ihoa ärsyttäviksi. (hyvä kun nyt sen tajusin -.-)
        Moni varmaan tietää tunteen: uusi tuote tuntuu aina alkuun toimivan, kunnes kohta alkaa taas sama vaiva...
        Mutta ei enää!
        Palikka ei ärsytä ihoa, joten sain pikkuhiljaa totuttautua näkemään ihan normaalin näköisen ihmisen peilistä.

Käytän yhä säännöllisesti tuotetta.
        Näppyjä on ajoittain ja iho välillä kärsinyttä(geenit ja geenit), mutta mitään isompaa huolta ei ole.
        Palikkaa on mukava käyttää, kun se ei jätä rasittavaa "möhnäisyys-efektiä" eikä liioin pistä hajuepiteelin reseptoriosastoon.

Eipä kummempaa promopuhetta sitte tälle erää. :)
        Tekipä vaan mieleni purkaa vähän, kun jotkut onnettomat vielä kierivät tässä samassa ongelmassa, josta itse olen aikoja sitten päässyt.

Onnea etsintöihin. :O

• K
        Kokemuksen korkea sopraano kirjoitti:

Sanonpas, että kannattaa kokeilla kyseistä tuotetta.
        Itse kärvistelin aknen kanssa jo kolmatta vuotta - luonnollisesti kaikki kaupalliset mömmöt jo kokeiltuna - kunnes löytyi sattumalta tämä.

Yllättäen palikka auttoikin! :D

Ihotyyppini lienee rasvoittuva, mutta alkoholipitoiset tuotteet osoittautuivat ihoa ärsyttäviksi. (hyvä kun nyt sen tajusin -.-)
        Moni varmaan tietää tunteen: uusi tuote tuntuu aina alkuun toimivan, kunnes kohta alkaa taas sama vaiva...
        Mutta ei enää!
        Palikka ei ärsytä ihoa, joten sain pikkuhiljaa totuttautua näkemään ihan normaalin näköisen ihmisen peilistä.

Käytän yhä säännöllisesti tuotetta.
        Näppyjä on ajoittain ja iho välillä kärsinyttä(geenit ja geenit), mutta mitään isompaa huolta ei ole.
        Palikkaa on mukava käyttää, kun se ei jätä rasittavaa "möhnäisyys-efektiä" eikä liioin pistä hajuepiteelin reseptoriosastoon.

Eipä kummempaa promopuhetta sitte tälle erää. :)
        Tekipä vaan mieleni purkaa vähän, kun jotkut onnettomat vielä kierivät tässä samassa ongelmassa, josta itse olen aikoja sitten päässyt.

Onnea etsintöihin. :O

En ymmärrä miten näistä tuotteista on ollu teille apua! Eka ostin about 2kk sit ton pesupalan ja olin tyytyväinen, ei se ihmeitä tehny mut ihan ok. Sitten ostin sebamedin kasvoveden ja sekin tuntui hyvältä sen jälkeen ostin sen kasvo pesu vaahdon ja kaikki meni ok. Sitten iho alkoi kukkimaan ja kelasin et se on vaa sellast et se ekaks aukasee kaikki ja sit ne katoo. Eikä mulla ollu mitään ihmeellisempää aknea sitä ennen sellasia satunnaisia näppyjä ja finnejä. Nyt! Kaikki on huonosti leuassa molemmilla puolilla 2 tosi isoa ja kipeää finniä tosi syviä ja todellakin KIPEITÄ! On ollut nyt pariviikkoa, ei lähe minnekkään ja lopetin nyt about 3viikkoa sitten seba medin tuotteiden käytön kun kaikki vaan paheni ja vaihdoin niveaan mikä aluksi vähän auttoi hillitsemään tätä! Nyt Huomasin että leuassa oikealla on jäänyt akne arpi ja niin on tohon suun viereenkin! Tältä olisin varmasti välttynyt ilman sebamediä! Se vaan pahensi tän tilanteen ja nyt olen epätoivonen tän naaman kanssa kun meni ihan pilalle! Että kiitos vaan tästäkin! Elin ikäset muistot näistä mahtavista tuotteista! EN SUOSITTELE!

• 1321
        K kirjoitti:

En ymmärrä miten näistä tuotteista on ollu teille apua! Eka ostin about 2kk sit ton pesupalan ja olin tyytyväinen, ei se ihmeitä tehny mut ihan ok. Sitten ostin sebamedin kasvoveden ja sekin tuntui hyvältä sen jälkeen ostin sen kasvo pesu vaahdon ja kaikki meni ok. Sitten iho alkoi kukkimaan ja kelasin et se on vaa sellast et se ekaks aukasee kaikki ja sit ne katoo. Eikä mulla ollu mitään ihmeellisempää aknea sitä ennen sellasia satunnaisia näppyjä ja finnejä. Nyt! Kaikki on huonosti leuassa molemmilla puolilla 2 tosi isoa ja kipeää finniä tosi syviä ja todellakin KIPEITÄ! On ollut nyt pariviikkoa, ei lähe minnekkään ja lopetin nyt about 3viikkoa sitten seba medin tuotteiden käytön kun kaikki vaan paheni ja vaihdoin niveaan mikä aluksi vähän auttoi hillitsemään tätä! Nyt Huomasin että leuassa oikealla on jäänyt akne arpi ja niin on tohon suun viereenkin! Tältä olisin varmasti välttynyt ilman sebamediä! Se vaan pahensi tän tilanteen ja nyt olen epätoivonen tän naaman kanssa kun meni ihan pilalle! Että kiitos vaan tästäkin! Elin ikäset muistot näistä mahtavista tuotteista! EN SUOSITTELE!

Mulla ei oikeestaan oo mitään aknee ihan pieniä otsassa ym. mut sillon tällön tulee kauheita finnejä nenänpäähän ym.! oon käyttänyt kaikkia clearasileja ja seba med tuotteita(pesupala ym.) tosi kauan eikä auta!! Mikä auttais? ja on viel hirveen näkösiä kun tulee nenää!!!

• bböö
        1321 kirjoitti:

Mulla ei oikeestaan oo mitään aknee ihan pieniä otsassa ym. mut sillon tällön tulee kauheita finnejä nenänpäähän ym.! oon käyttänyt kaikkia clearasileja ja seba med tuotteita(pesupala ym.) tosi kauan eikä auta!! Mikä auttais? ja on viel hirveen näkösiä kun tulee nenää!!!

ostin tota apteekista eilen ,mutta miten te käytätte tota pesupalaa....mä vaan hankaan sitä palikkaa kasvoihin=)tuntuu tepsivän... ihanaa jos se auttais mun naamaan!!!

• Ei auta pahaan akneihoon. Kokeiltu on ja todettu huonoksi.

• sebamed kokeilija

kun on ostanut sen pesupalan ja näppylöitä pukkaa tulemaan enemmän, niin kuinka kauan siinä kestää että ne rupee lähtemään? ei ole oikeen kiva olla missään kun naama on täynnä pieniä näppylöitä.

• murrosikäinen

Joo, minulla on myös sellaisia ihonvärisia "kohoomia" syyliä ne eivät ole, ne on takuulla jotain hikinäppyjä/finnin tapaisia. Tänään kun puristin yhtä se aukesi ja sisältä tuli valkoista 'mömmöä'. otsa on täynnä sellaisia kohoomia, jotka eivät aukea sen yhden lailla. Olen yrittänyt rasvata näppyjä, pestä aamuin illoin, laitaa syväpuhdistavaa kasvovettä illoin. mutta nyt kun ei auttanut, aloin vain huolellisesti pesemään kasvoni illoin aamuin. ei ole vieläkään lähtenyt, tuntuu ettei mikään auta. aina kun lähden kylälle, ihmisten ilmoille, työnnän näppyihin meikkivoidetta/puuteria, etteivät ne näkyisi. Minä TIEDÄN, että se ei tee hyvää näpyille, vaan ne saattavat vain kasvaa, mutta en pidä niistä, enkä myöskään tuijottavista katseista mitä saan... ne ovat myös joskus silloin tällöin punaisia. mitä esim. rasvaa minun kannattaisi käyttää. ps. olen murrosiässä ;o

• tyytyväinen

Suosittelen kyllä todella sebamedin pesupalaa ! Minulla on ollut erittäin huono iho, jonka kanssa olen jo jonkin aikaa joutunut taistelemaan. Olin varma että lääkäri reissu on eessä, ja jotain aknelääkkeitä pitää käydä hommaamassa. No päätin kuitenki kokeilla vielä tätä pesupalaa ja jo parin päivän jälkeen alkoi näkymään positiivisia tuloksia =) ja päivä päivältä ihoni paranee :)

• mmmmm

Auttaisko toi pesupala mua kun mulla on normaali/sekaiho jonka t-alueelle tulee välillä finnejä? Otsassa on melkeen aina n. 3 finniä joskus enemmänki ja välillä kipeitä ja tulehtuneita. Kertokaa lisää kokemuksia !

• _angelica_

itellä todettu ihotautilääkärillä akne ja käytin hänen ohjeen mukaan pesupalaa ja vaahtoa pitkän aikaa niin että autto ens hätään noin vuoden, mutta koska kyseessä oli akne jouduin kuitenkin alottamaan lääkkeet ja kun ne lopetin nii jatkoin sebamed hoidolla. hyvin on pysyny vaikka iho on vieläki vähä kukkiva mutta nyt sentään voin hakea postin ja kipasta hakee maitoo kaupasta ilman meikkiä xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      58
      7445
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2886
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      140
      1704
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1629
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1438
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1374
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      119
      1033
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      46
      789
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      697
    Aihe