http://carry.opensolutions.fi/toimistokuvat/URS.gif
vau!
Aivan klassisen kauniit ja herkät piirteet. Ja vaikka tuollainen kampaus silti upea! Kuin Bond tyttö yhä.
Kiinteistöalalla?
Ursula Rainio on yhä Kaunis!!!!
10
8670
Vastaukset
- blackmagictiger
EIKS URSULA OLLU JOSSAIN SPEDE FILKASSA VIIKKOSITTEN
- lyllerö
hätkähdin, kun katsoin juuri ylen arkistoista haastattelua ursula rauniosta. mielestäni hän oli täysin epäterveen oloinen. silmät seisoivat päässä, eikä hän mielestäni ollut mitenkään kovin korrekti vastauksissaaan "buh, miksi sinä nyt tämmösiä kyselet". jäi niin outo ja omituinen vaikutelma hänestä, että jäi todella vaivaamaan, onko hän ihan kunnossa vai oliko hän lääkityksen alainen.
- ursulakaunis
Luin juuri kampaajalla juhlavuoden Kotiliesi-lehteä, Ursula on 67 v ja lopettaa työt maaaliskuussa kiinteistövälittäjänä. Asuu Turussa. On Miss suomi 1970 viileä etäinen ja tosi kaunis vaalea nainen, pysynyt hoikkana. Sanoo, että matkustelu ei enää niin kiinnosta, asunut ulkomailla 7 v Yhdysvalloissa ja 14 v Ruotsissa. On saanut tarpeeksi reissata. Nyt odottaa elämää vahvana naisena innolla. On positiivinen asenne.
- Mehu
Kuka muistaa Ursulaa, hän täysin unohtui, hän oli vain missi muovinen, jolle roistot liiviin ui.
- Kauniskaunis
Oon nähny kerran Ursulan livenä, kyllä oli kaunis, hyvin hoidettu ja pieniluinen...aika mini, jos aattelee näitä uusia missejä.
Oli ostoksilla ja käyttäytyi kohteliaasti. Osti jonkun neuleen... - Anonyymi
Hänen äitinsä oli superkaunis asuin Nummelassa, on siitynyt ajat jo sitten Taivaan kirjoihin.
- Anonyymi
Ursula, pah; Merja Hannele Rainio on hävytön suustaan. Esittää ensin hempeää kissimirriä mutta jos sanot jotain vastaan saat kuulla kunniasi.
Kaiken lisäksi höpisee valheita; minulla on niiiin paljon tuttuja. Todellisuudessa hän elää todella yksinäistä ja yksinkertaista elämää. Ihme että pärjäsi asunnonvälittäjänä vai pärjäsikö? - Anonyymi
Asuuko Ursula edelleen Turussa?
- Anonyymi
Kyllä hän asuu Turussa. On todella mukava ihminen, olen jutellut useasti.
Sivistynyt ja tyylikäs leidi. - Anonyymi
Ursula on henkinen, mukava nainen ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1476582Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5986034Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313796- 4122375
- 551729
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1061570Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut421524Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1861415- 801394
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N131094