Kysyisin sellaisesta kun Original Diana merkkisestä haulikosta. (Ase on ollut saksalaisilla sotilailla käytössä sodan aikana.)
Olen yrittänyt etsiä siitä tietoa netistä, mutta mitään ei löydy.
Mistä tietoa löytyisi? Olisi kiva tietää enemmän tuosta "pyssystä", historiaa, arvoa yms.
Harvinainen vai ei?
5
1011
Vastaukset
- MuttaMutta
Voisin mä sen sulta ostaa pois jos myyt sen 100 eurolla. Niin ei jää sulle viereksimään.
- fennoman
Hyvä kauppa.
- YLI SATA VUOTTA
Belgialainen asetehdas Henry & Nicolas Pieper valmisti 1900-luvun alussa Diana merkkisiä haulikoita. Onko patruunapesän päällä teksti: "ANCIENS ETABLISSEMENTS PIEPER.LIEGE.BELGIQUE" ja kiskon päällä kultakirjaimin ORGINAL DIANA. Jos on niin ainakin Stockmann osakeyhtiö urheiluosasto Helsinki on myyny 1910-luvulla.Hinta 210 mk.
- viisaampi
Taisi osua nappiin. Oikein kun katsoo niin mainitsemasi tekstit löytyy juuri noista paikoista.
Tosi paljon kiitoksia ;O) - Karjalasta
Ostin Sakolaisen, yksinkertainen malli, ei kaiverruksia tukissa, alkuperäisellä omistajalla ollut, kuin "pakasta reväisty". Todella siistikuntoinen. Ampuu pientä kasaa.
Päällä kiikari, putkimalli, ohut putki, paksulla tolppajyvällä. Sekin vanha.
Alkuperäinen lupa elokuulta 1957, eli ainakin sen ikäinen. Onko keräily yms. arvoa. Minulle käyttöarvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783