Rintojen kasvu

Ei siis mikään tauti..

Minkä ikäisenä teillä muilla on alkanut rinnat kasvamaan ja milloin se on loppunut? Olen 14 vuotias (168cm pitkä) ja mulla on todella pienet rinnat (liiveissä 75A on aivan liian iso),ne on ollu sen kokoset jo vuoden. Kuukautiset alkoivat vuosi sitten. Tuntuu että kaikilla kavereilla on jo paljon isommat rinnat. Tiedän että jollakin kasvaa nopeammin ja joillakin hitaammin, mutta pelkään että jään näin pieni rintaiseksi. Joten kai ne vielä kasvaa? Äidilläni ja siskollani on suuret rinnat. Rintani eivät ole enää kauhean aran tuntuiset.

19

8984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen a kuppi

      ei mitään paniikkia. mulla oli 14 vuotiaana eli 8lk. kuppikoko 75a ja nyt olen 22-vuotias ja kuppikoko on 75dd. mulla ei ole mitään silikoneja, vaan naisen rinnat kasvavat/pienenevät läpi elämän. kasvua aiheuttaa mm. lihoaminen, joissaintapauksissa e-pillerit, raskaus ja imetys, kun taas rinnat voivat pienentyä laihduttaessa. ja imetyksen jälkeen. älä siis vielä huoli rintojen koosta vaan nauti elämästä. kyllä ne sun tissit siitä vielä muuttuu...

    • pienirintainen

      Heissan,

      vaikkei sun rintas kasvaiskaan niin älä huoli, vaan ole tyytyväinen itses kanssa! Näin aikuisena naisena voin sanoa että elämä on monessa suhteessa helpompaa pienten rintojen kanssa. Voit pukea päällesi vaikka minkälaisen paidan, ei huolta että rinnat tursuaa.. voit käyttää hepeneliivejä kun ei tarvitse ylimääräistä tukea. Ja eipähän miehiltäkään ole tullut kuin positiivista kommenttia söpöistä, kiinteistä ja käteensopivista rinnoista =)
      Ja vastaisuuden varalle, imetykseen riittä pienetkin rinnat jotka usein tuottavat maitoa vauvalle sopivan määrän eikä valu ympäriinsä.
      Ole sinut itsesi kanssa, niin minäkin olen, ollut jo lähemmäs 40 vuotta.

    • niinaa

      juu, älä huoli pienistä rinnoista. Minulla ei ollut yläasteella edes rintaliivejä...kun ei ollut niile tarvetta. En tarkasti edes muista milloin rinnat kasvoi mutta ainakin olin 17v ja 80AA. Nyt on 80A ja olen erittäin tyytyväinen. Mutta osaa ne pienetkin rinnat olla kiepät välillä ennen menkkoja.. Ja niinkuin tuo edellinen sanoi niin ei todelakaan ole tullut miehiltä muuta kuin positiivista palautetta pienistä, käteen sopivista, kiinteistä, kauniista rinnoista :) Että tsemppiä vaan sinulle ja ole huoleti!

    • Normaali kuppi

      Minulla alkoi rinnat kasvaa vasta 13-vuotiaana, jolloin myös menkat alkoi. 15-vuotiaana mulla oli 80A-kuppi. Nyt 26-vuotiaana on 80B. Kasvoivat todella hitaasti, siten että B-kuppi oli sopiva siinä 18-vuotiaana. Rasvan määrä kehossani on nyttemmin jonkin verran lisääntynyt ja nyt tuntuu, että C-kuppi alkaa lähestyä. Bikinit jo ostin C-kokoisena. Kyllä rinnat ajan kanssa muuttuvat. Ja turha murehtia, jos rinnat ovat pienet - ainakaan ei ole kehossa liikaa rasvaa. Rasva altistaa sairauksille ja on kiusallisen näköistä. Ole vaan tyytyväinen hoikkaan kehoosi ja uskalla näyttää se istuvilla asuilla!

    • kuppikoko 70A

      Minulla alkoi rinnat kasvaa siinä 13-14-vuoden iässä ja nyt olen 18-vuotias...kuppikoko ollut koko ajan 70A, eivätkä ole kasvamaan päin, pikemminkin pienenevät..kun olen alkanut harrastaa lenkkeilyn ja tanssin lisäksi jumppaa....itse olen ollut aina hoikka ruumiinrakeenteeltani, nyk. pituutta 170cm ja paino n.48kg.....en ole koskaan laihduttanut, pidän vain liikunnasta niin paljon! Tiedän, että olen alipainonen, mutta en sairasta anoreksiaa ja ruoka maittaa. Kyllähän sitä nuorempana tuli ajateltua ja murehdittua pienistä rinnoista, mutta ajan kanssa olen huomannut, ettei auta murehtia rintojen koosta, ne ovat osa sinun minääsi Olen ollut tyytyväinen pikku tisuihini ja poikaystävältäni olen vain kuullut kehuja rinnoistani :) ja pienten rintojen kanssa on helpompi liikkua :) Ole ylpeä itsestäsi ja rinnoistasi :D

      • oo ilonen

        Mä oon 14 ja mulla on 65 I rinnat ja on perseestä kun ei löydä rintsikoita ja paidat ei istu ja rinnat liikkuu paljon juostessa. Tästä syystä kun mul on isot rinnat käytän yhä ekoja liivejäni ja niit on vaan yhet ja rinnoissa on muutenkin ns raskausarpia


    • Oo tyytyväinen:)

      Oon nyt 15,mulla on A95, mulla oli 14vuotiaana A-, että kyllä sulla ne tissit kasvaa!:) mä oon kuullu mun poikkikselta että Se pitää enemmän pienistä. Meidän lapsi syntyi noin 2viikkoa sitten, ja ennen raskautta oliA70. Imettäessä rinnat pienenee! C: Joo...:D oon nuori äiti, lapsi alko vahingossa:D

    • lauta D;

      Oon ite 13 ja eipä oikeestaan mitään näy noissa rinnoissa, mua itteä suututtaa tää asia koska kaikil kavereil paljo isommat kun mulla. Ja ei ne kaverit oikee tunnu ymmärtävän mua täs asias... Eli harmittaa pienet rinnat

    • aiolenkoseminävai?

      Olen ylä-asteelle menevä ja täysi lauta. Tuntuu että kaikilla muilla on jo rinnat (ja useilla aika suuretkin) mutta olen sinut itseni kanssa. :) Jos ette kiusaamisesta kärsi niin suosittelisin vaan nauttimaan elämästä, muitakin pienirintaisia riittää maailman päällä. :)

    • Pienipovinen nainen

      Itse häpesin pieniä rintojani teini-iässä ja nuorena aikuisena. Päälle parikymppisenä olin vähän painavampi, ja rinnat olivat silloin kiinteimmät ja näin jälkeenpäin ajatellen suurimmat. Eli olen varmaan koko ajan ollut suunnilleen kokoa AA. Rintaliivit tuntuivat epämukavilta, joten aloin käyttää kevyitä urheilutoppeja. Onneksi niistäkin löytää sellaisia, jotka olkaimiltaan muistuttaa rintaliivejä.

      Nyt vaihdevuodet lähestyvät, eli rinnat eivät varmasti enää kasva :) Itse asiassa olen erittäin tyytyväinen alkupurnauksien jälkeen. Pienien rintojen kanssa on helppo ryömiä, mikä helpottaa esim. varusmiespalvelusta. Ne eivät aiheuta niskakipuja. Säästät elämäsi aikana valtavasti rintaliivikuluissa. Siltikin pienet rinnat pitää tukea, kudos löystyy iän myötä perinnöllisistä ominaisuuksista riippuen. Itselläni mies vielä tykkää (on kuulemma käteen sopivat), mutta itse huomaan veltostumisen ja eron nuoruuden rintoihin.

      Naisellisuus ei ole riippuvainen rintojen koosta, vaikka nuorena ja epävarmana niin helposti ajattelee. Päinvastoin, pienikokoinen ja pienirintainen nainen saattaa näyttää tyttömäiseltä vielä vanhempanakin. Minusta on kiva, kun välillä huomaan, että miehet vilkuilevat. Eivät huomaa muita ruumiinosia (lantionkaarta, takamusta, reisiä) tiiraillessaan, että olen heitä vanhempi. Ähäskutti!

    • Huolestuttaa

      Hei, olen 14vuotias menkat kestäny jo 1,5vuotta ja mulla on edelleen pienet rinnat, kaikilla muilla on jo aika isotkin. Onko normaalia? Onko mahdollista että nämä jäävät näin pieniksi?
      Kiitos jo etukäteen!

    • Tekee-mieli...mmm

      Mä oon 13v ja mun kalu on 16cm pitkä. Tekis mieli panna jotaki tyttöö.

      • Tekee-mieli...mmm

        Voisiko joku tyttö tehdä mun kanssa...


    • herra.Viisas

      Mä oon 30 eikä rinnat oo alkanu kasvaa,

    • Anonyymi

      keillä on isot tissi addatkaa snäpissä snp husso_077

      • Anonyymi

        eli saa olla eripari rinnat kun puhuit yksikössä.


    • Anonyymi

      snäppini veukkas07

    • Siis jos joku lukee tätä vielä nii onko normaalii ku oon 12 kohta 13 menkat alkanu päälle 9kk sit ja tuntuu et rintojen kasvu loppu joku vuos sit ku ei oo kasvanu ja ne on jotain AA kokoa eli tosi pienet en oo kyl mitannu koska en oo mitää rintsikoita tarvinnu mut vähän ärsyttää ku kaikilla kavereilla on jo isot

      • Anonyymi

        On ihan normaalia. Luulen kyllä, että rintasi kehittyvät vielä jonkin verran lähivuosina. Kovin uhkearintaista sinusta kuitenkaan tuskin tulee. Sekin on normaalia. Pienirintainenkin voi olla vaikka kuinka naisellinen. Naisellisuus on enemmän luonnetta kuin rintoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe