Nizzaan

Matkalainen

Olen suunnistamassa elokuun alussa Nizzaan viikoksi.

Nyt aloinkin kysyä kaikenlaisia kokemuksia/matkavinkkejä ym. Mistä löytyy halvimmat ravintolat? Missä kannattaa ehdottomasti käydä? Tietääkö joku hyvän suomenkielisen nettisivuston kyseisestä paikasta?

Kertokaa kokemuksista!

2

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirai

      kannattaa kierrellä paljon ympäriinsä kaupungilla, koska paikkojen hintaerot ovat valtavia! Olimme siellä siskoni kanssa pari vuotta sitten ja esim.cappucinon hinta vaihteli halvimpana euron verran ja kalleimpana 4euroa! JOten kiskoakin siellä osataan!

      Muuten kaupunki oli kyllä todella ihana ja ihmiset mukavia! :) Tuli kyllä viikon aikana Nizzan kadut hyvin tutuiksi ja melko pieneksihän se kapungin keskusta sitten kävi loppujen lopuksi!

      Nizzan kadut ovat täynnä ihania katukahviloita, joita kannattaa testata! ja edullisesti ainakin saimme ihan perusruokaa silloin mm.Nizzan rautatieaseman ravintolasta (hyvin pelkistettyä, muttemme me silloin mitään hienouksia etsineetkään.. :P)

      Kannaattaa myös matkustaa esim.junalla viereisiin kaupunkeihin, kuten Cannesiin! Me kävimme siskoni kanssa tuolloin lisäksi MOnacossa ja Italian puolella San Remon kaupungissa päiväreissuilla! Ja molemmat olivat kyllä näkemisen arvoisia paikkoja!

      Hyvää matkaa teille!

    • TJ1

      Cannes ja Antibes on kivoja, samoin pienemmät kylät ja kaupungit rannikolla. Monaco on turistirysä.

      Nizzassa parasta on hengailu rantakadulla ja vanhassa kaupungissa. Kivoja paikkoja on myös sataman ympäristössä. Matisse-museo kukkulalla on ok.

      Hintatason vaihtelut on huikeita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe