Osaako, joku tulkita horoskooppimerkin nousevan merkin vaikutusta jne. ? Mun nouseva on Leijona ja olen vaakantyttö
Vaa-an nouseva merkki
2
678
Vastaukset
- nouseva leijona
minäkin olen nouseva leijona,kertoisitko vaaka tyttö,millaisia piirteitä itsessäsi tunnistat.voisin verrata onko itselläni samoja.eikö leijonista sanota että ovat kunnianhimoisia,määräileviä ym. vastaisitko?
- vaaka ihminen!
Täällä myös vaaka, joka nousevalta merkiltään on leijona.Olen jo nelikymppinen nainen,paljon ystävyys-suhteita on ja ihmisiä ympärilläni on ollut niin etten ole tuntenut itseäni koskaan yksinäiseksi.Joskus mietin että olenko jotenkin omituinen, kun minulla on niin paljon tunteita, ja aika intuitiivinen ihminen olen. Vaisto on yllättävän usein osunut oikeaan, erilaisten asioitten selvittelyissä, ja ihmis-suhteissa.Rakastan myös kauneutta(sisäistä) ja sitä mitä ihminen on aidoimmillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184141Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892293Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1391828- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91184Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27711
- 102711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681