Kuinka kauan kestää että kohonneet maksa-arvot normalisoituvat? varsinkin P-Gt arvo, jos se on esim. yli sadan? Riittääkö n.viikon totaalinen kieltäytyminen viinaksista? Help...
maksa-arvot alas
5
6384
Vastaukset
- Tri.Torvinen
Maksan palautuminen on yksilökohtaista, ja asiaan vaikuttaa tietysti eniten maksan kokema rasitus, eli juomishistoria, -määrät, ja -tiheys.
Vähintään pari viikkoa menee aikaa.
Yksi homeopaattinen menetelmä maksa-arvojen palauttamiseen on sitruunoiden syöminen.
Tietämykseni näiltä osin rajoittuu vain tuttavaan, joka niitä homeopaatin kehotuksesta popsi, ja parin viikon päästä sai mennä takaisin töihin testin läpäisseenä, kun työn luonteen, ja juopottelujensa vuoksi oli siellä seurannassa. - mulla..
Mutta pitää nyt jotain sanoa kun muut ei kerkee. Sen oon kuullut jotta normaalisti dokanneella pari viikkoa niin pitäs olla ok. Mutta en osaa aatella noita numeroita kun en oo lekuri.
- vee-e
riippuen muistakin seikoista.
ootko miettiny mitä sen jälkeen, kun / jos arvot saat mittauksen ajaksi alenemaan ?- k.p.
Kyllä kysyjän olisi tarkoitus paanalle palata.
'Vielä on kesää jäljellä', ja kaveritkin jäivät sinne... - pakollinen testi
k.p. kirjoitti:
Kyllä kysyjän olisi tarkoitus paanalle palata.
'Vielä on kesää jäljellä', ja kaveritkin jäivät sinne...Syystä tai toisesta. Esim lennonjohtajat tms testataan terveystarkastuksessa ennen koulutukseen hyväksymistä.
Tainnut istua rapujuhlissa ja unohtaa asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819