juhlapaikka tampereen seudulta???

sartzaa

Rupesin etsimään paikkaa hääjuhlia varten, matkaa tampereelta saisi olla max n. 40km johonkin suuntaan... Tuntuu ettei netistä löydy mitään seurojentaloja tms.
Haluaisimme paikan jonne saisi itse tuoda ruoat ja juomat... Tietäiskö joku joitain paikkoja ja niiden hintatasoa??? Onko hyviä tai huonoja kokemuksia joistain paikoista? Hyviä vinkkejä paikan etsimisen suhteen otetaan myös mielellään vastaan!!!
Kiitos!!!

29

21659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiltaltti

      löysin sieltä ainakin Vahdenpään vapaa-aikakeskuksen, vuokrataan myös ulkopuolisille, vuorokausihinta 140e, Juhlatalo Kontulan ja Rantasaunan. Viimeksimainittuun mahtuu noin 50 ihmistä, eli sopii pienimuotoisiin tilaisuuksiin.
      Löysin paikat kohdasta vapaa-aika ja sieltä alivalikosta nuorisotyö. Kokeilepas muidenkin Tampereen ympäriskokuntien sivuja myös. Yleensä juhlapaikat ovat kohdassa vapaa-aika tai matkailu. Saattavat löytyä myös muualta, joten kannattaa nähdä vähän vaivaa haussa.

    • sdfsdfsdf

      Kaunis, rauhallinen, hyväkuntoinen, maalaistunnelmainen hääjuhlapaikka järven rannalla on Marttilan pirtti Aitolahdessa. Mikään ihan edullinen se ei ole, eli paikalla on A-oikeudet, juomat yms. täytyy ottaa myös talon takaa omasta pitopalvelusta ja maksaahan paikan vuokrakin yms.

      Tampereen keskustasta noin 18km. Voin suositella kuitenkin.

      Minusta typeriä paikkoja ovat esim. Tampereen palatsi tms.

      Toinen vaihtoehto on Ravintola Rustholli, järven rannalla myös.

    • Malou

      Lempäälässä on oikein mukava juhlapaikka; Lempäälän Manttaalitalo. Hinnoista en sen tarkemmin tiedä, mutta olen ollut siellä juhlissa ja paikka toimi. Omat juomat ja ruoat sallittu.

    • Elssi

      Heips,
      samalla asialla minäkin, eli Tampereen seudulta olen paikkoja etsinyt. Nettisivujen perusteella monet paikat on tosiaan noita "täyden palvelun" tarjoajia, joten omat ruuat ja juomat-tyylisiä paikkoja ei sieltä silmiin osu.
      Milloinkas teidän olisi tarkoitus juhlia viettää?

    • katja75

      Narvan Seurojentalolle saa viedä omat juomat ja ruuat.Hinta taso tänä kesänä on torstaista-sunnuntaihin 320e.Kiva paikka pitää häitä.Niillä on omat netti sivut. Katja75

      • näsirinne

        ylöjärvellä. on kotisivut. pe-su maksaa 700 e 300 e jos ottaa tanssitalon. saa viiä omat ruoat, ja yöpymismahd. kaunis paikka. meillä siä häät ...


    • jo naitu

      Valkeakosken ympäristössä muutama paikka mihin voi roudata vaikka mitä.
      Ehkä paras,Metsäkansan Tapiola,peruskorjattu nuorisoseurantalo,kaunis paikka Metsäkansan kirkon lähellä.Sit on Rantoon Nuorisoseurantalo,myös peruskorjattu ja vimpan päälle laitettu.Sit Sääksmäen sillan lähellä on Päivölä.Siellä on uusi rakennus missä voi esim ruokailla ja sit siinä vieressä on vanhempi rakennus missä voi tanssia ja bilettää.Olen ollut Päivölässä sekä vieraana että töissä ja on ihan hyvä paikka.Tapiolassa olen ollut morsiamena ja Rantoolla vieraana.Siis kokemusta paikoista,sillä kaikki on hyviä juhlien järjestämiseen.Tapiola tietty paras,sattuneesta syystä.

    • en muista paikan nimeä

      mutta se oli punainen talo, ja järven rannalla, korkealla kalliolla. sieltä pääsi sitten hääpari lähtemään veneellä jatkoille tampereen suuntaan.

    • sartzaa

      Kiitos hyvistä vinkeistä kaikille...Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin suunnittelussa=)

      • hieno paikka

        Myös Jumesniemen kyläsali Hämeenkyrössä on oiva juhlapaikka. Sinne mahtuu sisälle n 150hlö, kaikki samaan tilaan. Lisäksi siellä on lava. Ruoat täytyy tuoda itse, tosin pitopalvelun toiminta on helppoa siellä, sillä ruokapöytää varten on oma tila. Samassa pihapiirissä on myös pieni kirkko, mikä oli ainakin itselleni hieno juttu. Kyläyhdistys vuokraa ko tilaa, ja sieltä sai vuokrata myös pihaan ison teltan. Lisää tietoa www.jumesniemi.fi


      • 12
        hieno paikka kirjoitti:

        Myös Jumesniemen kyläsali Hämeenkyrössä on oiva juhlapaikka. Sinne mahtuu sisälle n 150hlö, kaikki samaan tilaan. Lisäksi siellä on lava. Ruoat täytyy tuoda itse, tosin pitopalvelun toiminta on helppoa siellä, sillä ruokapöytää varten on oma tila. Samassa pihapiirissä on myös pieni kirkko, mikä oli ainakin itselleni hieno juttu. Kyläyhdistys vuokraa ko tilaa, ja sieltä sai vuokrata myös pihaan ison teltan. Lisää tietoa www.jumesniemi.fi

        Keskustorille 6 km ja Pirkkahalliin alle 1 km.
        Pyhäjärven rannalle valmistuu 03/11 juhlatila Villa Härmälänranta. Saa tuoda omat juomat ja pitopalvelun. Avajaisiin saakka vuokrahintaan sisältyy Rolls Royce Silver Shadow Limousine vm.1974
        Nettisivut avataan tammikuussa. Ystävälliset tiedustelut p.0440-650651


    • hanapeki
    • yks mahdollinen

      Pohjois-Teiskon Nuorisoseura ry:n seuratalo
      Osoite: Nuutilanlahdentie 31 34270 Velaatta

      tilava nuorisoseuran talo häiden, syntymäpäivien ym. tilaisuuksien pitoon

      Tampere-Ruovesi tien (n:ro 338) varressa 40 km Tampereen

      keskustasta ja 10 km Teiskon kirkolta

      sali parveke n. 200 m2, keittiö ja ravintola n. 80 m2
      300 hengen astiasto, kahvinkeitin (20 l)

      astianpesukone, kylmäkaappeja

      tilava paikoitusalue

      http://www.velaatanpirtti.com/

    • Aktia-laulutalo

      Aktia-Laulutalo Koivistonkylässä. Katso kuvat Facebookista ja yhteystiedot sekä hinnatkin löytyy sieltä =)

    • SS

      Siiliranta Sastamalan mouhijärvellä kaunis paikka viettää häitä ja muita juhlia. Siellä itsellä oli häät.

    • maiju18

      Ali-Marttilan juhla talo Kangasalla.
      Mulla oli omat häät siellä viime kesänä ja voin suositella muille lämpimästi.
      Saa tuoda omat juomat ja ruuat, mut tarvittaessa he auttavat järkkäämään sopivan pitopalvelun. Viereisestä ruusutarhasta saa kukatkin tarvittaessa. Tosi idyllinen paikka. Kannattaa käydä kattomassa.
      http://www.ali-marttila.com/

    • Morsian2014

      Täälläkin olisi yksi, joka kaipaisi vinkkejä juhlapaikasta. Hakusessa on paikka Tampereelta tai hyvien julkisten yhteyksien varrelta, minne mahtuisi 80 henkeä yhteen tilaan ja ei olisi a-oikeuksia. Pitopalvelu voi olla.
      Haluttaisiin valoisa ja väritykseltään neutraali tila. Maalaisromanttiset ja kylätalomaiset juhlatilat eivät oikein säväytä. Tuo Villa Härmälänranta kiinnostaisi mutta se taitaa olla hieman liian pieni meidän vierasmäärälle. Viikinsaari olisi meidän unelmapaikka, mutta laivakuljetukset ja a-oikeudet tekee siitä melko kalliin paikan.
      Vinkkejä otetaan vastaan!

      • Googleta tämä

        Se Aktia-Laulutalo sopisi teille ja tila on valoisa sekä neutraali.


    • smile8

      Ehdottomasti ääni Taulaniemelle!!! parhaat häät ikinä oli siellä kesällä 2013! (omat ;))

    • morsmaikku14

      Kerrotko enemmän Taulaniemestä? Se voisi sopia meille puitteiden puolesta, mutta olen kuullut palvelusta pelkkää huonoa, enkä tähän mennessä ole netistäkään lukenut mitään postiivista ko. paikasta.

    • Mantad

      Katso www.tottijarvenjukola.fi, kiva paikka pitää häitä!

    • weddingdream

      Me löydettiin ihana hääpaikka täältä http://venuu.fi/ Siellä pystyi muokkaamaan eri hakukriteerejäkin kätevästi.

    • upea paikka

      Murikanranta on kans kohtalaisen lähellä tamperetta ja sinne mahtuu isommatkin häät. Tosin on niin kysytty paikka, että pitää olla ajoissa liikkeellä jos sinne haluaa juhlansa.

    • tarviittekopapinkin

      Monacosta voisi löytyä kivoja paikkoja. Tai joku karibian risteilyalus.

    • Anonyymi

      Eerola eräjärvellä jättänyt maksamatta monelle yritykselle timpurin hommia ja osan materiaaleistakin vuosia sitten kun muuttivat tällä perheellä eräjärvelle.

    • Anonyymi

      Haulitornilla Pispalassa myös paljon häätilaisuuksia. Hinnoista en tiedä.

    • Anonyymi

      Kelpuuttaisitko Nokia Areenaa? Uskon, et siltäkin voisi löytyä tilat juhlatilaisuuksiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1508
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe