Edullisin ruokakauppa Porissa?

Poriin muuttanut

Olen muuttanut hiljakkoin poriin ja haluaisin tietää kauppojen hintaeroja.

41

5223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hintavertailua

S-ryhmän kaupat markkinajohtajana pystyvät tarjoamaan asiakkailleen edulisimmat tuotteet. Näistä Porin Prisma vielä kaikkein edullisin!

• Paikallinen

Ei ole Prisma halvin, vaan Pick´n Pay. Ja tämä on tosi.

• Et pik`´n pay olisi
        Paikallinen kirjoitti:

Ei ole Prisma halvin, vaan Pick´n Pay. Ja tämä on tosi.

halvin.Etkö seuraa hinta vertailuja? Halvin on prisma,sitten tikkulan s market ja sitten vasta pik´n pay.kitymarketti on kallein

• Paikallinen
        Et pik`´n pay olisi kirjoitti:

halvin.Etkö seuraa hinta vertailuja? Halvin on prisma,sitten tikkulan s market ja sitten vasta pik´n pay.kitymarketti on kallein

niissä vertailuissa ostetaankin jotain ihme tavaraa, itse ainakin omat ostokseni saan halvemmalla pickkarista, koiranruokakin yli euron halvempi/säkki kuin prismassa.

• arkki mies
        Paikallinen kirjoitti:

niissä vertailuissa ostetaankin jotain ihme tavaraa, itse ainakin omat ostokseni saan halvemmalla pickkarista, koiranruokakin yli euron halvempi/säkki kuin prismassa.

ole tarkkana, että saat tuoretta tavaraa ja että kassalla otetaan oikea hinta. Ko. paikasta paljon valituksia em. asioista. Myös PP:n valikoima on melko olematon. Ei siellä mitään erikoisempaa ole ja jos onkin, ovat aikoja sitten vanhentuneet.

• Paikallinen
        arkki mies kirjoitti:

ole tarkkana, että saat tuoretta tavaraa ja että kassalla otetaan oikea hinta. Ko. paikasta paljon valituksia em. asioista. Myös PP:n valikoima on melko olematon. Ei siellä mitään erikoisempaa ole ja jos onkin, ovat aikoja sitten vanhentuneet.

tarkkana aina! Toki pickkari saa miinusta kassajonoista, joita on aina. Mutta kaikki lihatuotteet ovat halvempia kuin muualla, kuten myös juomat.

• juotavaa
        Paikallinen kirjoitti:

tarkkana aina! Toki pickkari saa miinusta kassajonoista, joita on aina. Mutta kaikki lihatuotteet ovat halvempia kuin muualla, kuten myös juomat.

totta, kaikki nestepitoiset ainakin on pp:ssä paljon halvempia!

• mie vuan

itse käytän euromarkettia. siellä on sopivan hintaista, saa vatteet, ruuat ja viinat samalla kertaa eikä tarvitse eri paikoissa juosta.. ja siitä kertyy vielä ykkösbonusta!! :)

• Dj Bobo

Euromarketti on paras. Siellä on halpaa, ruoka tuoretta ja kaikki tarvittava lähellä (Alko).

• selma salonen
        Dj Bobo kirjoitti:

Euromarketti on paras. Siellä on halpaa, ruoka tuoretta ja kaikki tarvittava lähellä (Alko).

et sitten taida olla kovin hintatietoinen...

• entinen sd
        Dj Bobo kirjoitti:

E-market kuuluu vanhaan työläisten osuuskuntaperiaatteella toimivaan kauppajärjestelmään ja siksi vasemmistolaiset käyttävät E-kauppoja.
        Silmät ovat kiinni tai hinta/laatu-asiat näyttävät punaisten aurinkolasien läpi kummallisuuksia.
        ILman mitään omaa ajattelua uskotaan E-kauppaan samoin kuin Neuvostoliiton ihanuuteen.

Vasemmistolaisille S-market on punainen vaate, vaikka onkin tutkitusti ja empiiristen havaintojen mukaan edullisin ostopaikka.

Vapaussodan arvet kirveltää työläistaustaisia tovereita vieläkin, ainakin alitajuisesti, jopa näinkin arkipäiväisen yksinkertaisessa asiassa.

• namihiiri
        entinen sd kirjoitti:

E-market kuuluu vanhaan työläisten osuuskuntaperiaatteella toimivaan kauppajärjestelmään ja siksi vasemmistolaiset käyttävät E-kauppoja.
        Silmät ovat kiinni tai hinta/laatu-asiat näyttävät punaisten aurinkolasien läpi kummallisuuksia.
        ILman mitään omaa ajattelua uskotaan E-kauppaan samoin kuin Neuvostoliiton ihanuuteen.

Vasemmistolaisille S-market on punainen vaate, vaikka onkin tutkitusti ja empiiristen havaintojen mukaan edullisin ostopaikka.

Vapaussodan arvet kirveltää työläistaustaisia tovereita vieläkin, ainakin alitajuisesti, jopa näinkin arkipäiväisen yksinkertaisessa asiassa.

Johan taas keksittiin hieno yhdistelmä tähänkin.
        Politiikka ja arkipäivän ruokaostokset.

Vaikka sinä valitsisitkin tuolla perusteella kauppasi, niin uskallan sanoa ihan suurimman osan puolesta että meille muille ei ole moinen tullut mieleenkään.

Käymme vain jossain kaupassa ruokaostoksilla.
        Se mihin kauppaan menemme määrittyy sillä, että mikä on lähinnä, matkan varrella, mielestämme edullisin, palvelutasoltaan ok jne. Valintakriteerejä on yhtä monia kuin meitä kuluttajiakin, mutta tuo politiikka... Eeeei.

• hyviä
        namihiiri kirjoitti:

Johan taas keksittiin hieno yhdistelmä tähänkin.
        Politiikka ja arkipäivän ruokaostokset.

Vaikka sinä valitsisitkin tuolla perusteella kauppasi, niin uskallan sanoa ihan suurimman osan puolesta että meille muille ei ole moinen tullut mieleenkään.

Käymme vain jossain kaupassa ruokaostoksilla.
        Se mihin kauppaan menemme määrittyy sillä, että mikä on lähinnä, matkan varrella, mielestämme edullisin, palvelutasoltaan ok jne. Valintakriteerejä on yhtä monia kuin meitä kuluttajiakin, mutta tuo politiikka... Eeeei.

Olen asioinut koko ikäni E-kaupoissa, koska kuulun työläissukuun. Isoisäni isä ammuttiin vapaussodassa ja kunnioittaakseni perinteitä katson, etten vie rahojani kapitalistien omistamiin kauppoihin.
        Työläiset omistaa ko kauppaketjun, tietää kenelle rahat menee.

• ekaan, ekaan
        hyviä kirjoitti:

Olen asioinut koko ikäni E-kaupoissa, koska kuulun työläissukuun. Isoisäni isä ammuttiin vapaussodassa ja kunnioittaakseni perinteitä katson, etten vie rahojani kapitalistien omistamiin kauppoihin.
        Työläiset omistaa ko kauppaketjun, tietää kenelle rahat menee.

Arvot kunniaan.
        Ammattiyhdistystoiminta, puolue ja E-osuuskuntaliike.

Ei ole muita vaihtoehtoja, toverit.
        Näillä arvoilla vasemmistolaisuus lepää.

• ldghk
        ekaan, ekaan kirjoitti:

Arvot kunniaan.
        Ammattiyhdistystoiminta, puolue ja E-osuuskuntaliike.

Ei ole muita vaihtoehtoja, toverit.
        Näillä arvoilla vasemmistolaisuus lepää.

mukavaa asua tässä kommarien kylässä.

• Kolvinen

Kallein paikka Porissa hankkia muonaa on ilman muuta kauppatori. Siellä maksaa perunatkin tuplasti enemmän kuin kaupassa.

• mää vaa

Tuossa hintatutkimusvertailussa ostetaan tavaraa n. 1000 eurolla, joten eiköhän mukaan mahdu aika kattavasti eri tuotteita. Ja tässä kokonaisedullisuudessa Prisma todellakin on lähemmäs 10% edullisempi kuin esim PP. Ja bonukset päälle :). PP:n käyttämä mainontataktiikka vaan hämää monia. Tietysti jos haluaa ostaa PP:n haalimia "jämäeriä" halvalla, niin siitä vaan, kukin tavallaan. Itse en ko. kauppaan astu...

• juupss

käytän paljon sokosta, ei ehkä halvin ole mutta ei varmasti kalleinkaan. On laadukasta tavaraa ihan normihintaan, Pick n bayta vierastan koska usein sieltä saanut vanhaa kalaakin.

• mummelit

Sokoksessahan nyt kaikki vanhenee, kun mummut ei osta muuta kuin piimää ja voita.

• olla siwa
        mummelit kirjoitti:

Sokoksessahan nyt kaikki vanhenee, kun mummut ei osta muuta kuin piimää ja voita.

Mistä ei saa muuta tuoretta kuin koivuhalot.

• s-marketteja 25%
        olla siwa kirjoitti:

Mistä ei saa muuta tuoretta kuin koivuhalot.

kalliimpi.Siwasta ei voi ostaa kun olutta ja vessapaperia.Siwa on muutenkin nostanut hintoja,juhlamokka maksoi viimeviikolla vielä 2,59 ja tänään 3,09-aika kova nousu

• namihiiri

paljon hintaeroja synny jos alkaa ajaa toiselle puolelle kaupunkia halvemman limun perässä.

Etsii siitä lähipiiristä se edullisimman ellei halua ajaa polkupyörällä pidempää matkaa, nostaa kuntoa ja hapattaa maidot.

• kaupasta

itse olen vuoden aikana ostanut siwasta 3858e ja bonus siitä on 55e noin.melkein samalla summalla prismasta ja bonus on 199e.Ja kun tämän huomasin niin tästä lähtien keskitän kaikki ostokset s markettiin koska bonus on melkein 4 kertaa isompi.

• sokso

skso

• rahaton...

ehdottomasti Porin halvin ruokakauppa!!! ja se on tosi!

• Kai Kenoo

Kokemuksesta tiedän, tämä ei perustu sos.dem-puoluetoimiston antamiin tietoihin vaan OMAAN KOKEMUKSEEN:

Edullisinta on Prismassa! Ja siellä on kaikki!

Jo gluteenittoman näkkileipäpaketin hintaerolla ostan sen bensan, mitä Toejoelta maksaa käöydä Prismassa, jos vertaan paikallisia hintoja Prisman hintoihin.
      Ei E-market ja juppien SOKOS pärjää myöskään.

Pickn Paysta kun ei saa meikäläinen pyynnöistä huolimatta gluteenittomia Moilas-sämpylöitä...

Pick,n Pay:lla menee niin hyvin, että asiakkaan toivomuksiin ei tarvitse evää liikauttaa. Liian ylimielistä mielestäni!

Muutenkin kassajonot Pick'n Pay:lla ovat liian pitkiä.

KASSOJA LISÄÄ, vai haluaako Pick,n Pay muutkin kuin meidän perheen vaihtavan pääostopaikkaamme???

• ON on on

LIDL KOKO SUOMESSA !
      -jos menet K-markettiin tai Prismaan eli muuhun samantasoiseen kauppaan 50€ rahan kanssa saat sieltä suunnilleen kassillisen ruokatavaraa, kun taas menet Lidliin saat 30€ samat tavarat ja sulle jää 20€ vaikka Bensaan, niin se vaan on !
      -ja yhtä hyvää ruokaa saat sieltäkin kaiken lisäksi
      S-marketissa ja Prismassa sekä K-marketeissa maksat boonukset ja pisteet kassalla omasta pussistasi, hintatason yleisenä, korkeutena, on kyllä komeat puitteet ja tilat, mutta komeat on hinnatkin !
      ETTÄ SILLEEN..

• Little lillil

Makkarassa rustoja...ei ikinä enää...phyi saatana.

• namihiiri

ei ole koskaan kuulunut vaihtoehtoihini, eikä kuulu.

Minä en käy paikassa jossa työntekijöitä pidetään lähinnä kynnysmattona, jos sinäkään. Siitä syystä en käy Lidlissä (kuin en myöskään Cafe Wikholmilla).

• on uskoa

Varsinkin kun "paikalliset" pizzeria omistajat hakevat sieltä raaka-aineensa.

• ööpö
        Little lillil kirjoitti:

eikö muka ole suomalaisessa lihassa ollu mitään??
        mulla kokemusta ainaki varsinki edullisemmista lihoista ja makkaroista ku pitää tasoa yllä nii tietää mitä tuote sisältää...

• Aadolf H.
        Little lillil kirjoitti:

Lillill on liian salaperäinen kauppa. Ei saa tiedottaa mitään, ei saa olla ikkunoita, alussa ainakin kuultiin huonosta työntekijöiden kohtelukulttuurista, tarjoustuotteita vain muutama, sitten myydään ei oo:ta, ...Eihän sinne mennä ostoslistan mukaan ostamaan vaan sieltä ostetaan, mitä sattuu olemaan milloinkin hyllyssä.
        Ei ol mun kauppa!

• Aadolf H. kirjoitti:

Lillill on liian salaperäinen kauppa. Ei saa tiedottaa mitään, ei saa olla ikkunoita, alussa ainakin kuultiin huonosta työntekijöiden kohtelukulttuurista, tarjoustuotteita vain muutama, sitten myydään ei oo:ta, ...Eihän sinne mennä ostoslistan mukaan ostamaan vaan sieltä ostetaan, mitä sattuu olemaan milloinkin hyllyssä.
        Ei ol mun kauppa!

Oon ollu Lidlissä työharjottelussa ja voin sanoa et ei siellä yhtään normaalia huonompaa kohtelua ole. Mutta en mä sinne koskaan mee ostamaan mitään muuta kun sitä järkyttävän halpaa limsaa. Normi elintarvikkeita sinne ei kannata mennä ostamaan, sen verran huono valikoima.

• 19+15
        veribigbos kirjoitti:

Oon ollu Lidlissä työharjottelussa ja voin sanoa et ei siellä yhtään normaalia huonompaa kohtelua ole. Mutta en mä sinne koskaan mee ostamaan mitään muuta kun sitä järkyttävän halpaa limsaa. Normi elintarvikkeita sinne ei kannata mennä ostamaan, sen verran huono valikoima.

kysyin prismasta:

onko normi elintarvikkeita?

ei ollut sielläkään!

kerro mitä ne ovat!

• miten haluat

jos haluat tukea työläisten osuuskuntaperiaatteella toimivaa kauppajärjestelmää asioit S-liikkeissä tai tradekalla= euromarket, siwa. jos haluat tukea paikallista yrittäjyyttä asioit k-kaupassa. pic´n pay on myös yksityisyritys mutta raumalainen

• viktorija2

Hei! Hyvä ja valmis ruoka vain kolme euro annos katsi sivu Porin Seudun Työttömat!
      Olin siellä töissä! Kaikki hyva Sinulle

• Ruuvviraiveri

SIWA on edullisin. Näyttää vaan vaikkapa ruuvimeisseliä kassalla niin kasööri kumartaa ja voit poistua.

• ,rturt i0WRERWrwR

Pick Pay ylivoimaisesti halvin.

• Vapaa kilpailu+

Jos ostat ruokatarvikkeesi "kortittomista" kaupoista, säästät n. 20 % ruokalaskussasi. Kaikista kalleimpia ovat S-ryhmään kuuluvat myymälät.
      Asiakkaita kusetetaan bonus-hömpötyksellä.

Miksi maksaa 1200 egen tavaroista 1500 euroa osuuskauppaan saadakseen 45 euron bonuspalautuksen. Silkkaa typeryyttä!

Mitä pienemmät kk-ostokset (esimm. opiskelijat, eläkeläiset, yksinhuoltajat),
      sitä vähemmän bonuspalautusta, vaikka saman ylihinnan maksat täyden bonuksen saajien kanssa. Onko tämä reilua ja oikeudenmukaista?

Bonusasiakkaana kustannat lisäksi osuuskaupalle erittäin kallista "urkintajärjestelmää", jolla tämä selvittää pienimmätkin yksityiselämääsi koskevat tiedot.

• kjjjkd

Halvimmat kaupat Pick n pay, Halpa halli ja Lidl. Bonuskortti kaupat kannattaa kiertää kaukaa. Ei mitään syytä 20-30% ylimäärästä, että pari prossaa bonusta ostoksista.
      Samat ruokavalikoimat kaikissa bonuskauppoja myöten... Hinnat heittää kyllä!

• BONUSKORTTI sillä

Todella jymäytetään tyhmää asiakasta kun kerrotaan mainoksessa saavasi BONUSTA 5%.
      Minä ainakin nauttisin jos verottaja iskisi tähän pimeään tuloon oikein kunnolla vaikka 50% verolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      41
      4608
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2474
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1014
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      995
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      113
      858
    6. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      834
    7. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      58
      831
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      785
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      770
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      716
    Aihe