Onko kukaan kokeillut tuota garmin nuvi 310:n beta päivitystä toimiiko se vai tekeekö jotain outoo?
Nuvi 310
4
743
Vastaukset
Garminin päivityksissä oli viimeviikolla häippää.
Kolmesatasen päivitys 3.6 vedettiin pois netistä,
kun se rupesi kyseleen "tavuta maa".
Sen 3.6 verio oli hetken 6 mekan sijasta vain
2 tavua. Olen ollut pois PC:n ulottuvilta muutaman
päivän enkä tiedä tämän hetken tilannetta. Varmaan
siellä on se 3.3 niin kauan, kunnes saavat uuden
päivityksen kuntoon.- Classix
Tällä hetkellä Nüvi 300:n on jaossa Beta versio 3.62 ja tiedoston koko on 4.14MB. Itse olen tuon päivittänyt, eikä mitään häikkiä ole ollut.
- pösilöpöö
Classix kirjoitti:
Tällä hetkellä Nüvi 300:n on jaossa Beta versio 3.62 ja tiedoston koko on 4.14MB. Itse olen tuon päivittänyt, eikä mitään häikkiä ole ollut.
300 ja 310 on eri versiot 310 2.52 menossa toimiiko se?
- raisut
pösilöpöö kirjoitti:
300 ja 310 on eri versiot 310 2.52 menossa toimiiko se?
Asensin beta-version, ei toiminut;
kameratolpat ym tiedostojen lataus ei onnistunut
POI-Loaderilla. Kiireesti vanhaversio, jälleen toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966