"Vahingon" seurauksena Traakkipuuni altakastelu ruukku on max-rajaan täynnä vettä.
Saanko vettä millään pois?
Altakasteluruukussa liikaa vettä
4
3767
Vastaukset
- Louhikärmes
Toimisikohan vanha bensavarkaiden kikka myös vesitankin tyhjennykseen, homman pitäisi mennä kutakuinkin näin (itse en ole juurikaan vohkinut bensaa, ehkä joku asiantuntija osaisi kertoa ohjeet tarkemmin;) ):
muoviletku vesitankkiin, pieni imaisu, ja vesi alkaa virrata pois.
Ainakaan tämän konstin kokeileminen ei tule kovin kalliiksi, ja traakki on taatusti pelastamisen arvoinen. Kerro jos toimi!- Kultatassu
tuo kikka toimii jos vesi eli tässä tapauksessa ruukku on ylempänä kuin se letkun toinen pää, eli pieni imaisu sen verran että vesi alkaa nousta letkuun. enkä ole pöllinyt bensaa mutta putsaillut akvaariota:)
- hortsonomi
samanlainen "munaus" saniaisen kanssa.Laitoin mullan päälle muovin palan ja siitä vaan kaadoin liiat pois, jos traakkipuu on iso niin pyydä joku avustamaan kyllä sieltä kallistamalla liiat vedet tulee pois.
- Anonyymi
kiitos!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169