Onko tämä nettiriippuvuutta..
tulee töistä kotiin pakko mennä tietokoneelle...
14 ainakin 24 asti...ai niin syödäkin pitäisi..
kahvia vaan sillä pärjää ja takaisin koneelle.
kotitaloushommatkin pitää tehdä imuroidaan ja samalla vastataan meseen..
ja taas koneellee.Ulkona paistaa aurinko mutta mähän olin ulkona kun kävelin työmatkan.Koneella oleminen jatkuu.Joo kaveri pitää hakea rautatieasemalta(minut siis) soittaa taidan hiukan myöhästyä koska täytyy lopettaa eka mese höpötys.
Ja sitten tulee hakemaan kun on jonkin aikaa jo odottanu.Sorry.Puhelimessa valittaa päänsärkyä kun sanon että on liikaa koneella johtuu siitä sanoo kiukkusena et on vaan väsynyt.viikonloppuna voi mennä jopa ihan aamuun asti tietokoneella oleminen.Kuinka saa autettua ystäväänsä jos kyse on nettiriippuvuudesta kun mikään muu ei oo tärkeä kun tietokone??
Ystävälläni ehkä nettiriippuvuus
3
931
Vastaukset
- EiKoskaanEnää!
On se nettiriippuvuutta!
Itse olin ennen nettiriippuvainen ja tutustuin netissä erääseen henkilöön ja nyt olemme oikeasti pari. Asumme yhdessä ja olemme kihloissa.
Silloin, kun juttelimme netissä en pystynyt keskittymään mihinkään muuhun kuin netissä olemiseen. Hoidin kaikki muut asiat nopeasti, että pääsin taas nettiin olemaan. Silloisessa vaiheessa, kun aloin olemaan nettiriippuvainen, menetin kaikki ystäväni, erkaannuin sukulaisistani. Hullua se on sanon minä. EN TAHDO ENÄÄN KOSKAAN NETTIRIIPPUVAISEKSI SE ON YHTÄ HELV!!!
Nettiriippuvaisuuttani kesti n.2 vuotta, mutta rakkaani kanssa juttelin puoli vuotta ennen kuin tapasimme. Ja silloin kyllä netin käyttö väheni runsaasti. - nettileski
Toi kuulostaa tutulta! Poikaystävälläni on juuri samanalista. Usein jää koulukin välistä kun pelaaminen on niin paljon mielenkiintoisempaa. Tietokone saa monia tunteja enemmän aikaa kun minä, kotitöistä puhumattakaan. Poikaystäväni vain suuttuu joka kerta kun yritän mainita siivouksesta tai yhteisestä ajasta. Tuntuu kun olisin poikaystäväni äiti. Ainut asia mistä hän jaksaa nähdä vaivaa on että ruokaa on jääkaapissa ja jos ruuan teko ei nappaa hän i välttämättä syö kokopäivänä mitään! Alkaa tää homma vituttaa...
- mie taas
vielä tähän lisäys hän on alkanut hurjasti laihtumaan...Jotenka kysyi syötkö mitään joo kerran päivässä yritän syödä jonkun eineksen pikaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830