Ystävälläni ehkä nettiriippuvuus

huolesunu

Onko tämä nettiriippuvuutta..
tulee töistä kotiin pakko mennä tietokoneelle...
14 ainakin 24 asti...ai niin syödäkin pitäisi..
kahvia vaan sillä pärjää ja takaisin koneelle.
kotitaloushommatkin pitää tehdä imuroidaan ja samalla vastataan meseen..
ja taas koneellee.Ulkona paistaa aurinko mutta mähän olin ulkona kun kävelin työmatkan.Koneella oleminen jatkuu.Joo kaveri pitää hakea rautatieasemalta(minut siis) soittaa taidan hiukan myöhästyä koska täytyy lopettaa eka mese höpötys.
Ja sitten tulee hakemaan kun on jonkin aikaa jo odottanu.Sorry.Puhelimessa valittaa päänsärkyä kun sanon että on liikaa koneella johtuu siitä sanoo kiukkusena et on vaan väsynyt.viikonloppuna voi mennä jopa ihan aamuun asti tietokoneella oleminen.Kuinka saa autettua ystäväänsä jos kyse on nettiriippuvuudesta kun mikään muu ei oo tärkeä kun tietokone??

3

978

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiKoskaanEnää!

On se nettiriippuvuutta!
      Itse olin ennen nettiriippuvainen ja tutustuin netissä erääseen henkilöön ja nyt olemme oikeasti pari. Asumme yhdessä ja olemme kihloissa.
      Silloin, kun juttelimme netissä en pystynyt keskittymään mihinkään muuhun kuin netissä olemiseen. Hoidin kaikki muut asiat nopeasti, että pääsin taas nettiin olemaan. Silloisessa vaiheessa, kun aloin olemaan nettiriippuvainen, menetin kaikki ystäväni, erkaannuin sukulaisistani. Hullua se on sanon minä. EN TAHDO ENÄÄN KOSKAAN NETTIRIIPPUVAISEKSI SE ON YHTÄ HELV!!!
      Nettiriippuvaisuuttani kesti n.2 vuotta, mutta rakkaani kanssa juttelin puoli vuotta ennen kuin tapasimme. Ja silloin kyllä netin käyttö väheni runsaasti.

• nettileski

Toi kuulostaa tutulta! Poikaystävälläni on juuri samanalista. Usein jää koulukin välistä kun pelaaminen on niin paljon mielenkiintoisempaa. Tietokone saa monia tunteja enemmän aikaa kun minä, kotitöistä puhumattakaan. Poikaystäväni vain suuttuu joka kerta kun yritän mainita siivouksesta tai yhteisestä ajasta. Tuntuu kun olisin poikaystäväni äiti. Ainut asia mistä hän jaksaa nähdä vaivaa on että ruokaa on jääkaapissa ja jos ruuan teko ei nappaa hän i välttämättä syö kokopäivänä mitään! Alkaa tää homma vituttaa...

• mie taas

vielä tähän lisäys hän on alkanut hurjasti laihtumaan...Jotenka kysyi syötkö mitään joo kerran päivässä yritän syödä jonkun eineksen pikaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      1001
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      896
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      802
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      540
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      57
      518
    Aihe