Onko tämä nettiriippuvuutta..
tulee töistä kotiin pakko mennä tietokoneelle...
14 ainakin 24 asti...ai niin syödäkin pitäisi..
kahvia vaan sillä pärjää ja takaisin koneelle.
kotitaloushommatkin pitää tehdä imuroidaan ja samalla vastataan meseen..
ja taas koneellee.Ulkona paistaa aurinko mutta mähän olin ulkona kun kävelin työmatkan.Koneella oleminen jatkuu.Joo kaveri pitää hakea rautatieasemalta(minut siis) soittaa taidan hiukan myöhästyä koska täytyy lopettaa eka mese höpötys.
Ja sitten tulee hakemaan kun on jonkin aikaa jo odottanu.Sorry.Puhelimessa valittaa päänsärkyä kun sanon että on liikaa koneella johtuu siitä sanoo kiukkusena et on vaan väsynyt.viikonloppuna voi mennä jopa ihan aamuun asti tietokoneella oleminen.Kuinka saa autettua ystäväänsä jos kyse on nettiriippuvuudesta kun mikään muu ei oo tärkeä kun tietokone??
Ystävälläni ehkä nettiriippuvuus
3
962
Vastaukset
- EiKoskaanEnää!
On se nettiriippuvuutta!
Itse olin ennen nettiriippuvainen ja tutustuin netissä erääseen henkilöön ja nyt olemme oikeasti pari. Asumme yhdessä ja olemme kihloissa.
Silloin, kun juttelimme netissä en pystynyt keskittymään mihinkään muuhun kuin netissä olemiseen. Hoidin kaikki muut asiat nopeasti, että pääsin taas nettiin olemaan. Silloisessa vaiheessa, kun aloin olemaan nettiriippuvainen, menetin kaikki ystäväni, erkaannuin sukulaisistani. Hullua se on sanon minä. EN TAHDO ENÄÄN KOSKAAN NETTIRIIPPUVAISEKSI SE ON YHTÄ HELV!!!
Nettiriippuvaisuuttani kesti n.2 vuotta, mutta rakkaani kanssa juttelin puoli vuotta ennen kuin tapasimme. Ja silloin kyllä netin käyttö väheni runsaasti. - nettileski
Toi kuulostaa tutulta! Poikaystävälläni on juuri samanalista. Usein jää koulukin välistä kun pelaaminen on niin paljon mielenkiintoisempaa. Tietokone saa monia tunteja enemmän aikaa kun minä, kotitöistä puhumattakaan. Poikaystäväni vain suuttuu joka kerta kun yritän mainita siivouksesta tai yhteisestä ajasta. Tuntuu kun olisin poikaystäväni äiti. Ainut asia mistä hän jaksaa nähdä vaivaa on että ruokaa on jääkaapissa ja jos ruuan teko ei nappaa hän i välttämättä syö kokopäivänä mitään! Alkaa tää homma vituttaa...
- mie taas
vielä tähän lisäys hän on alkanut hurjasti laihtumaan...Jotenka kysyi syötkö mitään joo kerran päivässä yritän syödä jonkun eineksen pikaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2533875- 603781
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1173073Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk572748Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1312623Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352152Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012071Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441921Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1251910Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711279