Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mervi

Carmee

Mervi itkee ja pelkää... sen suurempia kyyneleitä vuodattamatta, olen miettinyt, että mitä tälle turpeamuijalle pitäisi tehdä?? Minun mielestä ei mene minkään logiikan mukaan se, että ensin muija kantaa skumppaa miehellensä synttäreiden kunniaksi, miehelle joka on alkoholisti, ja sit vuodattaa lehtien palstoilla kuinka pelottaa jos matti vaikka kuolee?!? toihan on jo "auttamista" ko. asian tiimoilla

4

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carmeni

      Niin, mitä ihmettä se vollaa nyt, kun itse sen viinankin sinne hommas. Kyllä hullukin tajuaa, että 10-15 pulloo shampanjaa on liikaa alkoholisille ja ihan kelle tahansa.

      Se manageri, joka järjesti Matille ne toiset juhlat on varmaan myös tosi pahoillaan tuosta Mervin ja Seiskan tempauksesta. Kai se niin oli, sillä niin yksiin se meni.

      Saatiin nauraa Matin hyppytempuille, yms. siinä stoorissa, joka päättyi riitaan ja Matin rikkimenneisiin jalkoihin. On se lehtien moraali todella hukassa mutta Mervikin tarvitsee hoitoa, sillä ainakaan se ei osaa ketään auttaa. Niin ja sehän veteli sitä norjalaisten akvaviittiakin, kun Matti oli sanonu, ettei voi itse sitä juoda. Idiootteja oli nekin, jotka sitä litkua hälle kantoivat.

    • Gonsda Guddabergga

      Ihan samat sanat.

      Se tästä nyt enää puuttui, kun Matin sairaalareissu tuli ensin, että Matti olisi mätkinyt Mervin taas teholle. Sitten olisi lehdissä ollut mursun näköisen ämmän kova tilitys siitä, kuinka alkoholi tekee miehen hulluksi. Miehen, jolle tämä norsu ensin kantaa viinaa selkä vääränä.

      Hullua porukkaa.

    • tööt

      se norjalainen toimittajakin akvaviittiä johon matti sanoi ettei se sovi hänelle. Mutta Merville oli sekin sopinut.

      • näyttää

        kelpaavan kaikki juotava jopa paremmin kuin matille. Eikö se ollut väsähtänyt kesken matin synttäri juhlienkin.
        Sitten valittaa lehdessä kun matti on viettänyt kosteaa elämää. Kaksi naamanen pelle koko muija


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe