Mervi

Carmee

Mervi itkee ja pelkää... sen suurempia kyyneleitä vuodattamatta, olen miettinyt, että mitä tälle turpeamuijalle pitäisi tehdä?? Minun mielestä ei mene minkään logiikan mukaan se, että ensin muija kantaa skumppaa miehellensä synttäreiden kunniaksi, miehelle joka on alkoholisti, ja sit vuodattaa lehtien palstoilla kuinka pelottaa jos matti vaikka kuolee?!? toihan on jo "auttamista" ko. asian tiimoilla

4

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carmeni

Niin, mitä ihmettä se vollaa nyt, kun itse sen viinankin sinne hommas. Kyllä hullukin tajuaa, että 10-15 pulloo shampanjaa on liikaa alkoholisille ja ihan kelle tahansa.

Se manageri, joka järjesti Matille ne toiset juhlat on varmaan myös tosi pahoillaan tuosta Mervin ja Seiskan tempauksesta. Kai se niin oli, sillä niin yksiin se meni.

Saatiin nauraa Matin hyppytempuille, yms. siinä stoorissa, joka päättyi riitaan ja Matin rikkimenneisiin jalkoihin. On se lehtien moraali todella hukassa mutta Mervikin tarvitsee hoitoa, sillä ainakaan se ei osaa ketään auttaa. Niin ja sehän veteli sitä norjalaisten akvaviittiakin, kun Matti oli sanonu, ettei voi itse sitä juoda. Idiootteja oli nekin, jotka sitä litkua hälle kantoivat.

• Gonsda Guddabergga

Ihan samat sanat.

Se tästä nyt enää puuttui, kun Matin sairaalareissu tuli ensin, että Matti olisi mätkinyt Mervin taas teholle. Sitten olisi lehdissä ollut mursun näköisen ämmän kova tilitys siitä, kuinka alkoholi tekee miehen hulluksi. Miehen, jolle tämä norsu ensin kantaa viinaa selkä vääränä.

Hullua porukkaa.

• tööt

se norjalainen toimittajakin akvaviittiä johon matti sanoi ettei se sovi hänelle. Mutta Merville oli sekin sopinut.

• näyttää

kelpaavan kaikki juotava jopa paremmin kuin matille. Eikö se ollut väsähtänyt kesken matin synttäri juhlienkin.
        Sitten valittaa lehdessä kun matti on viettänyt kosteaa elämää. Kaksi naamanen pelle koko muija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1937
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1620
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1176
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1101
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1046
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe