Mervi itkee ja pelkää... sen suurempia kyyneleitä vuodattamatta, olen miettinyt, että mitä tälle turpeamuijalle pitäisi tehdä?? Minun mielestä ei mene minkään logiikan mukaan se, että ensin muija kantaa skumppaa miehellensä synttäreiden kunniaksi, miehelle joka on alkoholisti, ja sit vuodattaa lehtien palstoilla kuinka pelottaa jos matti vaikka kuolee?!? toihan on jo "auttamista" ko. asian tiimoilla
Mervi
4
679
Vastaukset
- Carmeni
Niin, mitä ihmettä se vollaa nyt, kun itse sen viinankin sinne hommas. Kyllä hullukin tajuaa, että 10-15 pulloo shampanjaa on liikaa alkoholisille ja ihan kelle tahansa.
Se manageri, joka järjesti Matille ne toiset juhlat on varmaan myös tosi pahoillaan tuosta Mervin ja Seiskan tempauksesta. Kai se niin oli, sillä niin yksiin se meni.
Saatiin nauraa Matin hyppytempuille, yms. siinä stoorissa, joka päättyi riitaan ja Matin rikkimenneisiin jalkoihin. On se lehtien moraali todella hukassa mutta Mervikin tarvitsee hoitoa, sillä ainakaan se ei osaa ketään auttaa. Niin ja sehän veteli sitä norjalaisten akvaviittiakin, kun Matti oli sanonu, ettei voi itse sitä juoda. Idiootteja oli nekin, jotka sitä litkua hälle kantoivat. - Gonsda Guddabergga
Ihan samat sanat.
Se tästä nyt enää puuttui, kun Matin sairaalareissu tuli ensin, että Matti olisi mätkinyt Mervin taas teholle. Sitten olisi lehdissä ollut mursun näköisen ämmän kova tilitys siitä, kuinka alkoholi tekee miehen hulluksi. Miehen, jolle tämä norsu ensin kantaa viinaa selkä vääränä.
Hullua porukkaa. - tööt
se norjalainen toimittajakin akvaviittiä johon matti sanoi ettei se sovi hänelle. Mutta Merville oli sekin sopinut.
- näyttää
kelpaavan kaikki juotava jopa paremmin kuin matille. Eikö se ollut väsähtänyt kesken matin synttäri juhlienkin.
Sitten valittaa lehdessä kun matti on viettänyt kosteaa elämää. Kaksi naamanen pelle koko muija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221133
- 1171006
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97842- 101784
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa223622- 49559
- 40559
- 25525