Mervi

Carmee

Mervi itkee ja pelkää... sen suurempia kyyneleitä vuodattamatta, olen miettinyt, että mitä tälle turpeamuijalle pitäisi tehdä?? Minun mielestä ei mene minkään logiikan mukaan se, että ensin muija kantaa skumppaa miehellensä synttäreiden kunniaksi, miehelle joka on alkoholisti, ja sit vuodattaa lehtien palstoilla kuinka pelottaa jos matti vaikka kuolee?!? toihan on jo "auttamista" ko. asian tiimoilla

4

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carmeni

Niin, mitä ihmettä se vollaa nyt, kun itse sen viinankin sinne hommas. Kyllä hullukin tajuaa, että 10-15 pulloo shampanjaa on liikaa alkoholisille ja ihan kelle tahansa.

Se manageri, joka järjesti Matille ne toiset juhlat on varmaan myös tosi pahoillaan tuosta Mervin ja Seiskan tempauksesta. Kai se niin oli, sillä niin yksiin se meni.

Saatiin nauraa Matin hyppytempuille, yms. siinä stoorissa, joka päättyi riitaan ja Matin rikkimenneisiin jalkoihin. On se lehtien moraali todella hukassa mutta Mervikin tarvitsee hoitoa, sillä ainakaan se ei osaa ketään auttaa. Niin ja sehän veteli sitä norjalaisten akvaviittiakin, kun Matti oli sanonu, ettei voi itse sitä juoda. Idiootteja oli nekin, jotka sitä litkua hälle kantoivat.

• Gonsda Guddabergga

Ihan samat sanat.

Se tästä nyt enää puuttui, kun Matin sairaalareissu tuli ensin, että Matti olisi mätkinyt Mervin taas teholle. Sitten olisi lehdissä ollut mursun näköisen ämmän kova tilitys siitä, kuinka alkoholi tekee miehen hulluksi. Miehen, jolle tämä norsu ensin kantaa viinaa selkä vääränä.

Hullua porukkaa.

• tööt

se norjalainen toimittajakin akvaviittiä johon matti sanoi ettei se sovi hänelle. Mutta Merville oli sekin sopinut.

• näyttää

kelpaavan kaikki juotava jopa paremmin kuin matille. Eikö se ollut väsähtänyt kesken matin synttäri juhlienkin.
        Sitten valittaa lehdessä kun matti on viettänyt kosteaa elämää. Kaksi naamanen pelle koko muija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      39
      9341
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      35
      3908
    3. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      39
      2514
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      125
      2487
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      100
      2484
    6. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      27
      1957
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      16
      1625
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      32
      1441
    9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1277
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178