mäkihyppy

Bam

kuka teidän mielestä on
a) paras mäkihyppääjä
b) parhaimman näkönen mäkihyppääjä??

19

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takanaru aukesi

      a) se joka voittaa
      b) se joka voittaa

    • maddin

      paras ja parhaimman näkönen mäkihyppääjä on Matti Hautamäki!!
      Onhan siellä paljon muitakin hyviä ja komeita,mut Matti on ykkönen!!

    • Urheilutietäjä 2030

      a)Maailman kautta aikojen paras mäkihyppääjä on kiistatta Matti Nykänen, jolla on mm. 4 olympiakultaa. Toisena on Saksan Jens Weissflog. Muita tärkeitä nimiä mäkihypyn historiassa ovat Birger Ruud, Helmut Recknagel, Veikko Kankkonen, Jari Puikkonen jne.

      b)Kaunein mäkihyppääjä kautta aikojen on Eddie Edwards.

      • lentohiekka

        a)Martin Schmitt
        b)Martin Schmitt

        että näin. :)


      • RGB
        lentohiekka kirjoitti:

        a)Martin Schmitt
        b)Martin Schmitt

        että näin. :)

        Just niin! :)


    • Marsu

      a) Matti Nykänen tietenkin ja Adam Malyszii kunnioitan suuresti!

      b)Hanni, Hanni, Hanni, ehdottomasti!
      Simon Ammann ja Robert Kranjec on myös poikamaisella tavalla hyvännäkösii.

    • Perässähiihtäjä

      Paras on ehdottomasti Matti Nykänen. Naisten mielestä hänen täytyy olla myös parhaimman näköinen, kun ollut niin monta eukkoa ja Matti esiintynyt myös vähäpukeisena maan neitokaisille. Eddie Edwards on tässä kyllä aika lähellä kakkosena. Itse panisin kauneimmaksi kyllä jonkun naispuolisen mäkikotkan, mutta nimiä ei nyt tule mieleen. Sellainen kumminkin, jolla on hyvät puskurit kaatumista pehmentäen.

    • simpukka

      a) joka kerta hyvä mäkihyppääjä on tietty Adam Malysz, ku sil ei näytä huonoa päivää tulevan =)
      b) aika monia mut Hanni ja Simi on molemmat ah niin hyvännäkösiä!!

    • mä vaan

      a ja b ollu ny jo yli 4 vuotta MARTIN SCHMITT

      • gh bl,

        Oliha se Martin noin 2 vuotta sitte paras mut eiköhä se tällähetkellä aika alhaalla oo. Ikäväähä se on myöntää sillä iteki pidän Martinii hyvänä hyppääjänä. Mut tais se viimekauden notkahdus ja polvivamma viedä miehen henkisesti niin alas et ylös on vaikee tulla. Täytyy vaa toivoo et mäkiviikko menee severan hyvin et se sais lisää itseluottamusta.
        Eiköhä Martin Höllwarth oo ainaki tän kauden alun mukaa paras hyppääjä. Mut kyl toi Goldiki aika loistava on kolmikymppiseks hyppääjäks eiköhä sille hattuu vois nostaa.
        Must ehdottomasti parhaimman näköset hyppääjät on kyl Alexander Herr ja Schmitt


      • Altocumulus
        gh bl, kirjoitti:

        Oliha se Martin noin 2 vuotta sitte paras mut eiköhä se tällähetkellä aika alhaalla oo. Ikäväähä se on myöntää sillä iteki pidän Martinii hyvänä hyppääjänä. Mut tais se viimekauden notkahdus ja polvivamma viedä miehen henkisesti niin alas et ylös on vaikee tulla. Täytyy vaa toivoo et mäkiviikko menee severan hyvin et se sais lisää itseluottamusta.
        Eiköhä Martin Höllwarth oo ainaki tän kauden alun mukaa paras hyppääjä. Mut kyl toi Goldiki aika loistava on kolmikymppiseks hyppääjäks eiköhä sille hattuu vois nostaa.
        Must ehdottomasti parhaimman näköset hyppääjät on kyl Alexander Herr ja Schmitt

        Paras on kyll Nykäs Matti ja J. Ahonen.
        Parhaamman näkösii on kyl V-M. Lindström ja A. Lappi...Eikä Hautamäen veljexissäkään mitää vikaa oo...Ja Simi on kyl aika söötti kans...


      • Anna
        Altocumulus kirjoitti:

        Paras on kyll Nykäs Matti ja J. Ahonen.
        Parhaamman näkösii on kyl V-M. Lindström ja A. Lappi...Eikä Hautamäen veljexissäkään mitää vikaa oo...Ja Simi on kyl aika söötti kans...

        Sven Hannawald... Sekä aahan että beehen... Se on jo viime kaudella osottanu olevansa maailman paras hyppääjä ja kaikista parhaimman näkönenkin... Maailman parhaana hyppääjänä sitä voi pitää sen takia ku se voitti kaikki neljä mäkiviikon osakilpailua ja on ainoona hyppääjänä voittanu kaks kertaa peräkkäin lentomäen maailman mestaruuden... Kukaan M. Nykänen tai kukaan muukaan ei voi sitä tehä... Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa sen voi joku tehä... En tiä... Mut se on sille et kaikilla on tietty erilainen maku (ja hyvä niin...) Mut siitä tosiasiasta ei voida kiistellä et se on MAAILMAN PARAS mäkihyppääjä...!!!!!!!!!!! Mut tää on mun mielipide... Ottakaa kantaa... Tos on mun sähköposti osote jos vaik löytyy "sieluveljeksii" tai "-siskoja"!!!!!! Hanni ist the best...!!!!


      • svensational
        Anna kirjoitti:

        Sven Hannawald... Sekä aahan että beehen... Se on jo viime kaudella osottanu olevansa maailman paras hyppääjä ja kaikista parhaimman näkönenkin... Maailman parhaana hyppääjänä sitä voi pitää sen takia ku se voitti kaikki neljä mäkiviikon osakilpailua ja on ainoona hyppääjänä voittanu kaks kertaa peräkkäin lentomäen maailman mestaruuden... Kukaan M. Nykänen tai kukaan muukaan ei voi sitä tehä... Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa sen voi joku tehä... En tiä... Mut se on sille et kaikilla on tietty erilainen maku (ja hyvä niin...) Mut siitä tosiasiasta ei voida kiistellä et se on MAAILMAN PARAS mäkihyppääjä...!!!!!!!!!!! Mut tää on mun mielipide... Ottakaa kantaa... Tos on mun sähköposti osote jos vaik löytyy "sieluveljeksii" tai "-siskoja"!!!!!! Hanni ist the best...!!!!

        Eipä tohon enää voi mitään muuta lisätä. Mun mielest Hanni on paras hyppääjä kanssa ja ihan samojen perusteitten takii (= voitti kaikki mäkiviikon kaikki osakilpailut ja 2 lentomäen mestaruutta peräkkäi). Eipä enää puutu ku et se voittais mm-kisois kultamitalin.
        Ja mitä sit ulkonäköön tulee ni Hanni on mun mielest mäkiporukan parhaimma näkönen vaikka on siellä muitakin komistuksia...


      • mä*
        svensational kirjoitti:

        Eipä tohon enää voi mitään muuta lisätä. Mun mielest Hanni on paras hyppääjä kanssa ja ihan samojen perusteitten takii (= voitti kaikki mäkiviikon kaikki osakilpailut ja 2 lentomäen mestaruutta peräkkäi). Eipä enää puutu ku et se voittais mm-kisois kultamitalin.
        Ja mitä sit ulkonäköön tulee ni Hanni on mun mielest mäkiporukan parhaimma näkönen vaikka on siellä muitakin komistuksia...

        paras mäkihyppääjä on Janne Ahonen ja parhaimman näkönen on Matti Hautamäki!!!


      • mää vaan
        Anna kirjoitti:

        Sven Hannawald... Sekä aahan että beehen... Se on jo viime kaudella osottanu olevansa maailman paras hyppääjä ja kaikista parhaimman näkönenkin... Maailman parhaana hyppääjänä sitä voi pitää sen takia ku se voitti kaikki neljä mäkiviikon osakilpailua ja on ainoona hyppääjänä voittanu kaks kertaa peräkkäin lentomäen maailman mestaruuden... Kukaan M. Nykänen tai kukaan muukaan ei voi sitä tehä... Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa sen voi joku tehä... En tiä... Mut se on sille et kaikilla on tietty erilainen maku (ja hyvä niin...) Mut siitä tosiasiasta ei voida kiistellä et se on MAAILMAN PARAS mäkihyppääjä...!!!!!!!!!!! Mut tää on mun mielipide... Ottakaa kantaa... Tos on mun sähköposti osote jos vaik löytyy "sieluveljeksii" tai "-siskoja"!!!!!! Hanni ist the best...!!!!

        olen sun kanssa samaa mieltä että Sven Hannawald on kyllä sekä parhaimman näkönen että paras muutenkin. Hannawald sitäpaitsi tietää mitä tarkoittaa reilu peli!


    • emmi

      a) Janne Ahonen
      b) Janne Ahonen/Veli-Matti Lindström

    • ...mä vaan...

      a)Parhaat hyppääjät: Ahonen ja Hannawald
      b)parhaimman näköset:Smith,Matti Hautamäki ja Sven Hannawald :)

    • Anonyymi

      vähän on lössöä hiihtoa painoa pois ja kunnon hiihto valmennusta ei voi HEROLALTA aina
      odottaa muiden puolesta työn tekoa. valmentajassa vika hyvin nynnyä touhua näyttää valmennus olevan. kesälläkin pojat tekemään harjoitusta että tuloksia alkaa tulla niin hiihdossa kuin mäessäkin. ei Norjassakaan löhöämällä tuloksia tehdä.

    • Anonyymi

      Kyllä Sarah Hendrickson voittaa nuo aika kevyesti!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe