autovuokraus!

tyhmäkö? :D

Saattaa olla täysin idiootti kysymys mut kysytäänpä kuitekin. Eli osaako joku sanoa että onko Usassa sellaisia autonvuokrausketjuja, että jos esim. vuokraisi Miamissa auton käyttöön ja palauttaisi sitten saman ketjun liikkeeseen New yorkissa..?? Onko sellanen siis mahdollista? Kiitos!

7

1967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä ettei

      mikä sen nyt estää? kaikkea sitä kystään ja jenkeissä on kaikki autonvuokraus jutut laitettu alulle, on oikein autovuokraus mekka.

    • onnistuu

      Ainoa miinuspuoli tuossa hommassa on vaan se, että tuollaiseen ns. yksisuuntaiseen vuokraukseen tulee sellainen auton palautuksen lisämaksu. Kyseinen summa vaihtelee vuokraamottain, mutta kannattaa varautua maksamaan vuokrauksesta noin 500 USD lisää.

      Vuokraa auto siis jo ennen lähtöä ja selvitä kaikki mahdolliset kulut etukäteen, niin ei tule sitten ikäviä yllätysmenoja itse matkalla.

      • väärää neuvoa

        tapauksessa pidä mennä varaamaan etukäteen vuokra-autoa. Aina kannattaa auto vuokrata kun olet paikanpäällä. ja voi tinkiä ...


      • Wilson
        väärää neuvoa kirjoitti:

        tapauksessa pidä mennä varaamaan etukäteen vuokra-autoa. Aina kannattaa auto vuokrata kun olet paikanpäällä. ja voi tinkiä ...

        Alamolla jättömaksu eripaikkaan on ainakin 300$. Just auton varanneena! Se maksetaan vasta paikan päällä jättäessä auto! Joku sanoi ettei kannata vuokrata etukäteen autoa mutta en nyt sanoisi ihan niin jos et hyvin ole perillä siellä vakuutuksista ja muista asioista! Ei siinä paljoa ole eroa vuokraako sieltä paikan päältä tai vaikka suomesta aikaisemmin. Ainakin on helpompaa ottaa auto täältä matkatoimiston kautta niin eivät ainakaan myy turhia vakuutuksia joita ne siellä yrittää aina tarjota vaikka minkälaisilla tekosyillä! Matkatoimistossa pitäs tietää kaikki tarvittavat vakuutukset mitä tarvit! Välillä on kyllä näkynyt tarjouksia länsirannikolla ainakin että ei ole jättömaksu lainkaan! Vähän se enemmän maksaa kun toiseen paikkaan jätät sen mutta jos tarvii niin tehdä niin pakkohan se on maksaa!


      • nettivertailu
        Wilson kirjoitti:

        Alamolla jättömaksu eripaikkaan on ainakin 300$. Just auton varanneena! Se maksetaan vasta paikan päällä jättäessä auto! Joku sanoi ettei kannata vuokrata etukäteen autoa mutta en nyt sanoisi ihan niin jos et hyvin ole perillä siellä vakuutuksista ja muista asioista! Ei siinä paljoa ole eroa vuokraako sieltä paikan päältä tai vaikka suomesta aikaisemmin. Ainakin on helpompaa ottaa auto täältä matkatoimiston kautta niin eivät ainakaan myy turhia vakuutuksia joita ne siellä yrittää aina tarjota vaikka minkälaisilla tekosyillä! Matkatoimistossa pitäs tietää kaikki tarvittavat vakuutukset mitä tarvit! Välillä on kyllä näkynyt tarjouksia länsirannikolla ainakin että ei ole jättömaksu lainkaan! Vähän se enemmän maksaa kun toiseen paikkaan jätät sen mutta jos tarvii niin tehdä niin pakkohan se on maksaa!

        Kun on ajankohta ja vuokrauksen kesto suunnilleen selvillä, kannattaa tehdä hintavertailuja autovuokraamoiden nettisivuilla, kokeile esim. Hertz, Avis ja Alamo.

        Hintaan vaikuttaa myös se vuokraako/jättääkö lentokentälle vai kaupunkitoimistoon.

        Ja Finnairin Plus-kortti tai SAS:n Eurobonus-kortti tuo alennusta, jos sattuu sellainen olemaan.


      • väärää neuvoa kirjoitti:

        tapauksessa pidä mennä varaamaan etukäteen vuokra-autoa. Aina kannattaa auto vuokrata kun olet paikanpäällä. ja voi tinkiä ...

        kuule netisä hintoja niin huomaat että halvemmaksi tulee suomesta jo vuokrattu auto.


      • Varmistakaa etukäteen
        Wilson kirjoitti:

        Alamolla jättömaksu eripaikkaan on ainakin 300$. Just auton varanneena! Se maksetaan vasta paikan päällä jättäessä auto! Joku sanoi ettei kannata vuokrata etukäteen autoa mutta en nyt sanoisi ihan niin jos et hyvin ole perillä siellä vakuutuksista ja muista asioista! Ei siinä paljoa ole eroa vuokraako sieltä paikan päältä tai vaikka suomesta aikaisemmin. Ainakin on helpompaa ottaa auto täältä matkatoimiston kautta niin eivät ainakaan myy turhia vakuutuksia joita ne siellä yrittää aina tarjota vaikka minkälaisilla tekosyillä! Matkatoimistossa pitäs tietää kaikki tarvittavat vakuutukset mitä tarvit! Välillä on kyllä näkynyt tarjouksia länsirannikolla ainakin että ei ole jättömaksu lainkaan! Vähän se enemmän maksaa kun toiseen paikkaan jätät sen mutta jos tarvii niin tehdä niin pakkohan se on maksaa!

        Tultiin viikko sitten jenkeistä. Olimme etukäteen varanneet auton Holiday Autos'in kautta, Alamolta. Koska haimme auton Chicagon läheltä, mutta palautimme Los Angelesiin, piti meidän maksaa se "jättömaksu" (drop-off charge). Varausvahvistuksessakin luki, että drop-off charge on vain 50 dollaria. Ennen lähtöämme pyysimme vielä Holiday Autos'in asiakaspalvelusta kirjallisen vahvistuksen s.postilla, että autonvuokran lisäksi ainoa lisämaksu on tuo $50 (olimme nimittäin kuulleet attä noissa vuokra-asioissa kannattaa olla tarkkana). Kuukauden reissu meni ihan kivasti, mutta autoa Los Angelesiin palauttaessamme saimme kuitin jossa oli veloitettu n. 650 dollaria ylimääräistä (mm. $500 drop-off charge). Aikamme siellä selvittelimme asiaa, mutta he eivät kuulemma voineet tehdä asialle mitään vaikka meillä oli myös tuo varausvahvistus mukana. Viime viikon lopulla oli sitten se $650 veloitettu masterilta ja huomenna lähtee reklamaatio pankin
        kautta eteenpäin. Onneksi meillä on se s.postivahvistus, sekä varausvahvistukset tallella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe