Miehen anuksen hyväily

Vähän arka

Pitävätkö miehet siitä, että nainen hyväilee miehen peppureikää? Miten sitä pitäisi hyväillä?

34

9687

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokupeppumies82

      En pidä.

    • m25-

      mutta meitähän on monia...mutta haluan olla jotenkin silloin suihkun raikas et tuntuu hyvältä.

      • Minnienne

        ...pitävät.kaikki ei vain uskalla sanoa. Se on niin tärkeää että jos ei kotona saa pitää hakea muualta.Semmoisia sikoja ne miehet on.


      • ripa
        Minnienne kirjoitti:

        ...pitävät.kaikki ei vain uskalla sanoa. Se on niin tärkeää että jos ei kotona saa pitää hakea muualta.Semmoisia sikoja ne miehet on.

        on ihanaa mä pidän siitä todella paljon ja onneksi avovaimo antaa sitä.Olen saanut peppuun strap-oneakin,avovaimo nimittäin yllätti synttäreillä kun vietettiin niitä laivalla se vasta hienoo oli rinnat paino selkää ja kyyti oli hyvää


    • vähän arka

      Miten se käytännössä tapahtuu? Reijän ulkpuolista hyväilyä? Sormi reikään?

      • Stadi

        Se on täysin miehestä kiinni. Mun miehet tykkää että peppua nuollaan ja runkataan sormella sitä reikää. Toinen haluu enemmän ja toinen vähemmän. Liukastetta pitää olla jos syvälle meinaa sormen tai muun laittaa. On mukavampi molemmille. Siitä vaan kokeilemaan. Muista kertoa sitten että mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Hiljaa hyvä tulee..


      • tytsi1
        Stadi kirjoitti:

        Se on täysin miehestä kiinni. Mun miehet tykkää että peppua nuollaan ja runkataan sormella sitä reikää. Toinen haluu enemmän ja toinen vähemmän. Liukastetta pitää olla jos syvälle meinaa sormen tai muun laittaa. On mukavampi molemmille. Siitä vaan kokeilemaan. Muista kertoa sitten että mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Hiljaa hyvä tulee..

        käyttäkää sitten kaupasta ostettavia kertakäyttö muovikäsineitä!.


      • idiootti!
        tytsi1 kirjoitti:

        käyttäkää sitten kaupasta ostettavia kertakäyttö muovikäsineitä!.

        Voi hyvänen aika!


      • peppumies
        tytsi1 kirjoitti:

        käyttäkää sitten kaupasta ostettavia kertakäyttö muovikäsineitä!.

        Kyllähän siitä hommasta tosiaan romantiikka katoaa aika äkkiä kun aletaan muovihanskoja vetää käteen =)

        On totta että pepussa on bakteereja, mutta jos ei mitään tauteja sairasta niin ei sinne peppuun niitä patogeenisiä (taudinaiheuttajia) itsestäänkään synny. Joka tapauksessa, kaikkihan ne on joskus syöty ja jos ei niistä ole tautia tullut silloin, niin tuskinpa sitten enää ruuansulatuksenkaan jäljiltä.

        Peppuun työnnetyt sormet on toki hyvä pestä ennenkuin esimerkiksi nuolee sormiaan hyvän aterian jälkeen :) Tämä ei varmasti ole kenellekään yllätys.

        Itse olen reilun 10 vuoden ajan harjoittanut suojaamatonta peppuseksiä oman rakkaani kanssa, mitään ongelmia ei ole tullut vaikka kyseessä on suora limakalvokosketus toisin kuin sormettamisessa. Joten turha huolehtiminen pois!


      • Mimmi*
        peppumies kirjoitti:

        Kyllähän siitä hommasta tosiaan romantiikka katoaa aika äkkiä kun aletaan muovihanskoja vetää käteen =)

        On totta että pepussa on bakteereja, mutta jos ei mitään tauteja sairasta niin ei sinne peppuun niitä patogeenisiä (taudinaiheuttajia) itsestäänkään synny. Joka tapauksessa, kaikkihan ne on joskus syöty ja jos ei niistä ole tautia tullut silloin, niin tuskinpa sitten enää ruuansulatuksenkaan jäljiltä.

        Peppuun työnnetyt sormet on toki hyvä pestä ennenkuin esimerkiksi nuolee sormiaan hyvän aterian jälkeen :) Tämä ei varmasti ole kenellekään yllätys.

        Itse olen reilun 10 vuoden ajan harjoittanut suojaamatonta peppuseksiä oman rakkaani kanssa, mitään ongelmia ei ole tullut vaikka kyseessä on suora limakalvokosketus toisin kuin sormettamisessa. Joten turha huolehtiminen pois!

        Katselin jonkun englantilaisen dokumentin hajuista ja siinä kerrottiin että suolisto-bakteereita on kaikilla ihmisillä joka puolella ihollaan johtuen ihan siitä miten meillä on tapana pestä itsemme suihkussa. Omituista miten ihmiset pelkäävät ihmisen omia elintärkeitä bakteereita jotka kuitenkin ovat elinehto elämälle.


      • kysyn vaan
        peppumies kirjoitti:

        Kyllähän siitä hommasta tosiaan romantiikka katoaa aika äkkiä kun aletaan muovihanskoja vetää käteen =)

        On totta että pepussa on bakteereja, mutta jos ei mitään tauteja sairasta niin ei sinne peppuun niitä patogeenisiä (taudinaiheuttajia) itsestäänkään synny. Joka tapauksessa, kaikkihan ne on joskus syöty ja jos ei niistä ole tautia tullut silloin, niin tuskinpa sitten enää ruuansulatuksenkaan jäljiltä.

        Peppuun työnnetyt sormet on toki hyvä pestä ennenkuin esimerkiksi nuolee sormiaan hyvän aterian jälkeen :) Tämä ei varmasti ole kenellekään yllätys.

        Itse olen reilun 10 vuoden ajan harjoittanut suojaamatonta peppuseksiä oman rakkaani kanssa, mitään ongelmia ei ole tullut vaikka kyseessä on suora limakalvokosketus toisin kuin sormettamisessa. Joten turha huolehtiminen pois!

        ai kymmenen vuotta olet pannut poikakaveriasi b-rappuun.
        no milläs oikeudella sä sitten täällä heteroita neuvot?


      • erästä tunnettua...
        kysyn vaan kirjoitti:

        ai kymmenen vuotta olet pannut poikakaveriasi b-rappuun.
        no milläs oikeudella sä sitten täällä heteroita neuvot?

        "elokuva-tähteä", Peter Northia: "Perse kuin perse, sama asia"


      • peppumies
        kysyn vaan kirjoitti:

        ai kymmenen vuotta olet pannut poikakaveriasi b-rappuun.
        no milläs oikeudella sä sitten täällä heteroita neuvot?

        Tuon poikakaverin keksit ihan itse, ihan ymmärrettävää kun kaiketi jonkinmoinen osa tämän palstan jutuista kuvastaa enemmänkin toiveita kuin todellisuutta :)

        Sinä voit oman poikakaverisi kanssa varmasti kokeilla näitä juttuja, ja hyötyä minun vinkeistäni, joita kirjoittelen perustuen kokemuksiin tyttökaverini kanssa. Toivon teille mukavia yhdessäolon hetkiä.


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        peppumies kirjoitti:

        Tuon poikakaverin keksit ihan itse, ihan ymmärrettävää kun kaiketi jonkinmoinen osa tämän palstan jutuista kuvastaa enemmänkin toiveita kuin todellisuutta :)

        Sinä voit oman poikakaverisi kanssa varmasti kokeilla näitä juttuja, ja hyötyä minun vinkeistäni, joita kirjoittelen perustuen kokemuksiin tyttökaverini kanssa. Toivon teille mukavia yhdessäolon hetkiä.

        Tarkoitatko Peppumies, että sinä olisit minun lisäkseni ainoa tällä palstalla joilla on oikeasti kokemusta hetero-anaaliseksistä? Se olisi vähän surullista kyllä. t.Markiisi


      • peppumies
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

        Tarkoitatko Peppumies, että sinä olisit minun lisäkseni ainoa tällä palstalla joilla on oikeasti kokemusta hetero-anaaliseksistä? Se olisi vähän surullista kyllä. t.Markiisi

        Palstalla kävijöistä varmaan suurella osalla on kokemusta heteroanaalista, mutta nämä asiattomuuksia kirjoittelevat eivät varmaan kuulu siihen ryhmään. No täytyy aina muistaa että isosta äänestä huolimatta heitä on pieni vähemmistö :)

        Kannattaisi kokeilla sitä, mitä niin kovin vastustaa, että tietäisi mitä vastustaa =)


      • vähän arka
        peppumies kirjoitti:

        Palstalla kävijöistä varmaan suurella osalla on kokemusta heteroanaalista, mutta nämä asiattomuuksia kirjoittelevat eivät varmaan kuulu siihen ryhmään. No täytyy aina muistaa että isosta äänestä huolimatta heitä on pieni vähemmistö :)

        Kannattaisi kokeilla sitä, mitä niin kovin vastustaa, että tietäisi mitä vastustaa =)

        No, kertokaa nyt, vaikka sinä peppumies, että jos esimerkiksi otan mieheltäni suihin, niin millä tavalla kannattaa anaalia hyväillä samalla? Ympäriltä varovasti, hellästi? Entä aktin aikana? Aijon kyllä ottaa asian puheeksi ihan miehenikin kanssa, hän voi sitten kertoa omista mieltymyksistään, mutta olemme tunteneet vasta kovin vähän aikaa ja haluaisin testata varovasti pitääkö hän siitä. En ole koskaan ennen kenenkään miehen anaalia hyväillyt. Olen kokenut seksin saralla, mutta kuitenkin vähän arka ja ujo.


      • vähän arka
        vähän arka kirjoitti:

        No, kertokaa nyt, vaikka sinä peppumies, että jos esimerkiksi otan mieheltäni suihin, niin millä tavalla kannattaa anaalia hyväillä samalla? Ympäriltä varovasti, hellästi? Entä aktin aikana? Aijon kyllä ottaa asian puheeksi ihan miehenikin kanssa, hän voi sitten kertoa omista mieltymyksistään, mutta olemme tunteneet vasta kovin vähän aikaa ja haluaisin testata varovasti pitääkö hän siitä. En ole koskaan ennen kenenkään miehen anaalia hyväillyt. Olen kokenut seksin saralla, mutta kuitenkin vähän arka ja ujo.

        Olen kokeilunhaluinen ja kehtaan (voiko noin sanoa) kyllä tätä kokeilla kun vähän saisin vinkkejä, että tietäisin sitten mitä teen enkä menisi kipsiin tai antaisi itsestäni hölmöä vaikutelmaa :)


      • peppumies
        vähän arka kirjoitti:

        No, kertokaa nyt, vaikka sinä peppumies, että jos esimerkiksi otan mieheltäni suihin, niin millä tavalla kannattaa anaalia hyväillä samalla? Ympäriltä varovasti, hellästi? Entä aktin aikana? Aijon kyllä ottaa asian puheeksi ihan miehenikin kanssa, hän voi sitten kertoa omista mieltymyksistään, mutta olemme tunteneet vasta kovin vähän aikaa ja haluaisin testata varovasti pitääkö hän siitä. En ole koskaan ennen kenenkään miehen anaalia hyväillyt. Olen kokenut seksin saralla, mutta kuitenkin vähän arka ja ujo.

        Noin periaatteessa tähän kai kuuluisi vastata että kysyt omalta mieheltäsi mikä hyvältä tuntuu :)

        Mutta ymmärrän hyvin että tuommoisen kysymyksen esille heittäminen ei ole ihan helppoa, joten voisit kokeilla vaikka niin, että suihinoton aikana pyörittelet sormea miehen peppureiän ympärillä. Kyllä mies kertoo tuntuuko se hyvältä. Jos se ei miehestä tunnu mukavalta niin se siitä - unohda homma sillä kertaa ja yritä uudelleen ensi kerralla, mutta jos mies ei pane vastaan niin voit vähitellen koittaa työntää sormea sisään ja vaikka vähän pyöritellä.

        Siitä se lähtee. Tarkkaile miehesi reaktioita, tarkoitushan loppujen lopuksi on että teet sitä mikä hänestä tuntuu hyvältä. Ja sitten kun olet valmis ottamaan miehesi sisään omaan peppuusi niin yhä edelleen tarkoitus on että sinusta se tuntuisi hyvältä.

        Puhukaa keskenänne, kertokaa mitä haluatte. Silloin ei toisen tarvitse arvailla ja homma onnistuu paljon paremmin. Ja tähän kuuluu myös se että kuuntelee oikeasti mitä se kumppani sanoo!


      • Anonyymi
        peppumies kirjoitti:

        Noin periaatteessa tähän kai kuuluisi vastata että kysyt omalta mieheltäsi mikä hyvältä tuntuu :)

        Mutta ymmärrän hyvin että tuommoisen kysymyksen esille heittäminen ei ole ihan helppoa, joten voisit kokeilla vaikka niin, että suihinoton aikana pyörittelet sormea miehen peppureiän ympärillä. Kyllä mies kertoo tuntuuko se hyvältä. Jos se ei miehestä tunnu mukavalta niin se siitä - unohda homma sillä kertaa ja yritä uudelleen ensi kerralla, mutta jos mies ei pane vastaan niin voit vähitellen koittaa työntää sormea sisään ja vaikka vähän pyöritellä.

        Siitä se lähtee. Tarkkaile miehesi reaktioita, tarkoitushan loppujen lopuksi on että teet sitä mikä hänestä tuntuu hyvältä. Ja sitten kun olet valmis ottamaan miehesi sisään omaan peppuusi niin yhä edelleen tarkoitus on että sinusta se tuntuisi hyvältä.

        Puhukaa keskenänne, kertokaa mitä haluatte. Silloin ei toisen tarvitse arvailla ja homma onnistuu paljon paremmin. Ja tähän kuuluu myös se että kuuntelee oikeasti mitä se kumppani sanoo!

        Homo


      • vähän arka kirjoitti:

        Olen kokeilunhaluinen ja kehtaan (voiko noin sanoa) kyllä tätä kokeilla kun vähän saisin vinkkejä, että tietäisin sitten mitä teen enkä menisi kipsiin tai antaisi itsestäni hölmöä vaikutelmaa :)

        Jos ei voi/uskalla kysyä, on huono juttu. Kenelläkään ei ole kristallipalloa. Itse pidän siitä välillä, välillä en, joten jos ei kysy, ei voi tietää😁


    • peppuun

      kyllä pitävät! ja tässä vinkki miten. leikkaa peukalon kynnet lyhyiksi. laita runsaasti liukkaria sormiin ja erityisesti peukaloon kun rakastelette. Hyväile miehesi kiveksiä ja pakaroita, samalla kun otat suihin. sujauta peukalo varovasti miehen peppuun kun hyväilet kämmenellä pakaroita.
      no joo kuka tykkää mistäkin. Mieti mikä itsestä tuntuu hyvältä. Peppu taitaa ainut olla eroottinen paikka, joka on samanlainen miehellä ja naisella...

      • "Peppu taitaa ainut olla eroottinen paikka, joka on samanlainen miehellä ja naisella... "

        Ei ehkä ihan samanlainen, sillä miehen ja naisen G-piste on eri paikassa. Aika lähellä silti toisiaan.


    • Annan peppua miehille välillä ja se tekee gutaa

    • Saat hyväillä ihan miten vaan.

    • Anonyymi

      Mieheni tykkää kyllä välillä että eka otan suihin ja lopuksi panen dildolla peppuun ja runkkaan toisella kädellä

    • Anonyymi

      saunassa aloitetaan sillä että paikat puhtaaksi , nainen imee lutkuttaa roikkuvia kiveksiä ja pitää suussaan niitä , tuntuu todella hyvältä , siitä kontalleen pehmeän alustan päälle , nainen raapii kynsillään persus kannikoita ja kielellä kiusoittelee anaalia ja nuolee kuin jäätelöä ja jos tahdotaan finaalia niin strap on lantio dildolla viimeistellään ( lämmitelty ja liukastettu ) hiljaa avataan paikkoja , tukkeva ote lantiosta ja kun dildo on pohjassa , lätisytetään lantiota persposkiin äänekkäästi kunnes homma on valmis , tukeva ote koko ajan lantiosta , jos tämän tekee ison peilin edessä tilanne vain paranee .

    • Anonyymi

      Parhaimmalta tuntuu sormilla pyörittely. Ensin yksi ja sitten toinen ja niillä pyörittelee ja venyttelee anusaukkoa, sitten kolmas jne. Niin monta kuin mahtuu. Paljon liukastetta ja yrittää mahduttaa koko käsi sisään. Jos ei mahdu, niin ei, mutta se tuntuu mahtavalta. Joskus mahtuu. Poikkeuksetta mahtavat orkut joka kerta

    • Anonyymi

      Vastaan miehenä ja sanon että kyllä pitää. Peppuni hyväily saa aikaan todella kovan seisokin.

    • Anonyymi

      Tykkään. Tänään viimeksi hyväili Vento vieras. Mahtava nautinto.

    • Riippuu varmaan miehestä Itse ainakin tykkään, vaikka harvat naiset niin tekevät.

    • Pitäisin siitä varmasti.

      • Anonyymi

        Aivan mahtavaa kun nainen, tai miksipä ei mieskin käsittelee anusta. Partnerin puutteessa käytän dildoa, aloitus ohuella ja siitä siirtyminen paksumpiin anuksen avartuessa.


    • Jep

    • Anonyymi

      Kyllä tuntuu hyvälle ,,, ensin alkuun kosketusta sinne, sitten sormea ja lisää sormea ja vielä lisää sitten sauvaa , fist myös ok

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe