Latausrele oikuttelee, mistä sellaisen voisi hankkia tai kellä on nurkissa sellainen.Moottori on valmistettu -70 luvun alkupuolella ja on 2-sylinterinen ja siinä on samassa laturi ja starttimoottori. Anna vihje tähän.
Wikströmin latausrele
8
1591
Vastaukset
- Wiku
Tarkoittanet em koneessa käytettyä Dyna-starttia?
Siis startti ja dynamo(lue: tasavirtalaturi) samassa paketissa. Osia löytyy mm. Vaasan-Moottorista, joka on myös syyllinen kaikkiin Wikström koneisiin. Soita sinne ja osa tulee postissa kotiin. Numero löytyy esim. 0100100 tms.- no
...autoromiksesta 6voltin rele! Mä laitoin aikanaan VW:n Boschin releen ja toimii tosihienosti.Makso sillon 20mk. On vielä siitä hyvä, et lataa alussa 15v ja pudottaa akun täyttyessä latausta. Ei kuiva vedet. Käy suoraan niihin piuhoihin: Siinähän on startille oma rele!
- Ande
no kirjoitti:
...autoromiksesta 6voltin rele! Mä laitoin aikanaan VW:n Boschin releen ja toimii tosihienosti.Makso sillon 20mk. On vielä siitä hyvä, et lataa alussa 15v ja pudottaa akun täyttyessä latausta. Ei kuiva vedet. Käy suoraan niihin piuhoihin: Siinähän on startille oma rele!
Kuplawolsun latausrele sopii kuin nyrkki silmään :-)
En tosin enää muista joutuko "virittelemään" mutta sellaisen itse aikoinani hommasin...
Onko jollain muuten kytkentäkaaviota kyseiseen startti/laturi yhdistelmään?
Kaveri osti halvalla sellaisen ja näyttäisi joku
kolvanneen liikaa omia kytkentöjä siihen niin että se ei toimi... - Ex-vikisti
Ande kirjoitti:
Kuplawolsun latausrele sopii kuin nyrkki silmään :-)
En tosin enää muista joutuko "virittelemään" mutta sellaisen itse aikoinani hommasin...
Onko jollain muuten kytkentäkaaviota kyseiseen startti/laturi yhdistelmään?
Kaveri osti halvalla sellaisen ja näyttäisi joku
kolvanneen liikaa omia kytkentöjä siihen niin että se ei toimi...Niin...nythän ei kyseessä ole vika vaan ominaisuus. Dynastart-laitehan ei siis dynaa, eikä starttaa kunnolla...toimiessaankaan.
- iso wiki
Ex-vikisti kirjoitti:
Niin...nythän ei kyseessä ole vika vaan ominaisuus. Dynastart-laitehan ei siis dynaa, eikä starttaa kunnolla...toimiessaankaan.
oisko ex wikistillä tietoo isommasta wikistä 4 pyttyä 1.5/1.5 metriä paino yli 2000 kg ehkä vaasan moottori v:1952
- Anonyymi
- Anonyymi
VAASAN MOOTTORI OY
YLIOPISTONRANTA 1, 65200 VAASA
p. 06 3178366
[email protected] - putput
Kyseleppä Dynastarteista ja Wickströmeistä yleensä:Juha Rantanen Turun lähistöllä,puh 050-3488509
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244666- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483105- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522328
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539