Antakaa vinkkejä Euroopan häämatkakohteistanne.
Häämatka lähestyy ja valinta pitäisi tehdä piakkoin.
Häämatkalle Eurooppaan - Mitä suosittelet?
5
1348
Vastaukset
- vain!
Rooma!
Siellä riittää katsomista, kaupunki on kaunis ja - niin, ikuinen!
Olimme itse siellä häämatkalla.
Valitkaa hotelli hyvien kulkuyhteyksien varrelta, älkääkä säästelkö tähtien määrässä! - huh hellettä
Zell am See voisi olla hyvä kohde. Tai mikä tahansa kyseisen maan kohteista. Ainakin Aurinkomatkoilla on useita kohteita Itävallassa.
Wien on aivan ihana paikka, Lissabon samoin, Pariisissa on loppukesällä järjettömän kuumaa, mutta ellette pelkää sitä, sekin voisi käydä. Tässä näin aluksi. - rosalie
Olimme häämatkalla Pariisissa. Se on häämatkalisten unelmien paikka. Kauniita puistoja, kahviloita, kiireetöntä kävelyä Seinen rannalla. Upeita kirkkoja joissa on rauhaa ja hiljaisuutta sellaista kaipaavalle. Ja Versailles. Se kuuluu ehdottomasti rakastavaisten ykköskohteisiin Pariisissa. Pariisin nähtävyyksien yltäkylläisyydestä löytyy varmasti jokaiselle sopivaa nähtävää. Suosittelen ;)
- Nyyti2
Suosittelen Roomaa! Oltiin siellä itse ja se on tosi romanttinen kaupunki=)
- Saksa = Autobahn = Porsche ...
Menkää Saksaan. Baabaabaa Autobaahn! Siin on meininkii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145