jatkuu ja sen päälle panettelua joka ei pidä paikkaansa.Henkilökohtaisiin asioihin puuttumista jatkuvasti jotka eivät liity mitenkään haapavetiseen
elämään tai muutenkaan Haapaveden asioihin.
Huolehtikaa omat pihanne,niin kyllä minäkin teen voitavani oman pihani suhteen ja olen varma siitä että ensivuonna pihani siisteys on jo toisen näköinen mitä nyt on.
elämään tai muutenkaan Haapaveden asioihin.
Huolehtikaa omat pihanne,niin kyllä minäkin teen voitavani oman pihani suhteen ja olen varma siitä että ensivuonna pihani siisteys on jo toisen näköinen mitä nyt on.
Vastaukset 19
Vanhimmat
laittaa pihasi tämän kuun aikana,ja lisäksi kirjoittelet täällä toisista henkilöistä nimillä että katoppa peiliin.
sinäkin se oma pihasi kun se näyttää niin sotkuiselta ja eletyn näköiseltä.
kuten Jussi toivoo jättää rauhaan. Jussille kehuja humoristisista ja ärsyttävistä väännöistä!
liity sinun pihasi Haapaveteen.Ootko erottanut sen kuuluvaksi Kurikkaan.
hyvinnii.
ruotuun ja tee parannus.Sinun elämän laatus paranee ja muutkin on tyytyväisiä.
etköhän se sinäkin kuulu tähän joukkoon joka on pätemässä toisten henkilökohtaisten asioiden kanssa, vaikuttaa siltä että kaikki täällä ovat kiinnostuneita toisten asioista ja yrittävät järjestellä niitä. näinähän se menee. itse ainakin tunnustan, että kuulun tähän joukkoon, joka on hyvin valitettavaa..
tähän joukkoon ja milloin taas en kuulu eli silloin kun en kuulu tuohon niin jotkut asiat eivät kiinnosta minua ollenkaan.Silloin kiinnostaa kun on
kyseeessä haapavetinen julkkispolitikko,mutta muulloin ei yhtään.
valehella.
julkispolitiikko, olet olut ehdokkaana siinä kitisiä sakissa, laihoin tuloksin.
aivan oikein,sillä taitaa puskasta huutelijalla latvasta heittää?
oli tarkoitettu jussille.
sitä ei ole tarkootettu enään minulle koska se näköjään tääle toiselle ja se on nyt sitten KITISIJÄ
minun sijasta.
taitaa itellä heittää, ei kannata hermostua jos tässä nyt tosiasioita sanotaan...
olutkaan oli jussille tarkoitettu, tuli vahingossa väärään kohtaan.
kennelle laitatta, ettei tuu väärinkäsityksiä...
näyttää että sinulla latvalta heittää.
vaan omasta latvastasi, näyttääpä sinua muijen asiat kiinnostavan! hah hah
just olin haravoimasa