Sama meno

jatkuu ja sen päälle panettelua joka ei pidä paikkaansa.Henkilökohtaisiin asioihin puuttumista jatkuvasti jotka eivät liity mitenkään haapavetiseen
elämään tai muutenkaan Haapaveden asioihin.
Huolehtikaa omat pihanne,niin kyllä minäkin teen voitavani oman pihani suhteen ja olen varma siitä että ensivuonna pihani siisteys on jo toisen näköinen mitä nyt on.
191458
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

laittaa pihasi tämän kuun aikana,ja lisäksi kirjoittelet täällä toisista henkilöistä nimillä että katoppa peiliin.

Äänestä
  • Aloittaja

sinäkin se oma pihasi kun se näyttää niin sotkuiselta ja eletyn näköiseltä.

Äänestä

kuten Jussi toivoo jättää rauhaan. Jussille kehuja humoristisista ja ärsyttävistä väännöistä!

Äänestä

liity sinun pihasi Haapaveteen.Ootko erottanut sen kuuluvaksi Kurikkaan.

Äänestä
  • Aloittaja

hyvinnii.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

hyvinnii.

ruotuun ja tee parannus.Sinun elämän laatus paranee ja muutkin on tyytyväisiä.

Äänestä

etköhän se sinäkin kuulu tähän joukkoon joka on pätemässä toisten henkilökohtaisten asioiden kanssa, vaikuttaa siltä että kaikki täällä ovat kiinnostuneita toisten asioista ja yrittävät järjestellä niitä. näinähän se menee. itse ainakin tunnustan, että kuulun tähän joukkoon, joka on hyvin valitettavaa..

Äänestä
  • Aloittaja

tähän joukkoon ja milloin taas en kuulu eli silloin kun en kuulu tuohon niin jotkut asiat eivät kiinnosta minua ollenkaan.Silloin kiinnostaa kun on
    kyseeessä haapavetinen julkkispolitikko,mutta muulloin ei yhtään.

Äänestä

tähän joukkoon ja milloin taas en kuulu eli silloin kun en kuulu tuohon niin jotkut asiat eivät kiinnosta minua ollenkaan.Silloin kiinnostaa kun on
    kyseeessä haapavetinen julkkispolitikko,mutta muulloin ei yhtään.

valehella.

Äänestä

• viiti kirjoitti:

valehella.

julkispolitiikko, olet olut ehdokkaana siinä kitisiä sakissa, laihoin tuloksin.

Äänestä

• Aloittaja

viiti kirjoitti:

valehella.

aivan oikein,sillä taitaa puskasta huutelijalla latvasta heittää?

Äänestä

• oot kirjoitti:

julkispolitiikko, olet olut ehdokkaana siinä kitisiä sakissa, laihoin tuloksin.

oli tarkoitettu jussille.

Äänestä

• Aloittaja

viesti kirjoitti:

oli tarkoitettu jussille.

sitä ei ole tarkootettu enään minulle koska se näköjään tääle toiselle ja se on nyt sitten KITISIJÄ
    minun sijasta.

Äänestä

aivan oikein,sillä taitaa puskasta huutelijalla latvasta heittää?

taitaa itellä heittää, ei kannata hermostua jos tässä nyt tosiasioita sanotaan...

Äänestä

• soo soo kirjoitti:

taitaa itellä heittää, ei kannata hermostua jos tässä nyt tosiasioita sanotaan...

olutkaan oli jussille tarkoitettu, tuli vahingossa väärään kohtaan.

Äänestä

• se sulle kirjoitti:

olutkaan oli jussille tarkoitettu, tuli vahingossa väärään kohtaan.

kennelle laitatta, ettei tuu väärinkäsityksiä...

Äänestä

• Aloittaja

soo soo kirjoitti:

näyttää että sinulla latvalta heittää.

Äänestä

näyttää että sinulla latvalta heittää.

vaan omasta latvastasi, näyttääpä sinua muijen asiat kiinnostavan! hah hah

Äänestä

just olin haravoimasa

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

jatkuu ja sen päälle panettelua joka ei pidä paikkaansa.Henkilökohtaisiin asioihin puuttumista jatkuvasti jotka eivät liity mitenkään haapavetiseen
elämään tai muutenkaan Haapaveden asioihin.
Huolehtikaa omat pihanne,niin kyllä minäkin teen voitavani oman pihani suhteen ja olen varma siitä että ensivuonna pihani siisteys on jo toisen näköinen mitä nyt on.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu