Onko kenelläkään kokemusta Emma-Jane imetystopista? Olisi kiva näin kesällä, kun tuntuu ettei oikein mitään voi pitää päällä, ja tavan imetyspaidat on niin kauhean kuumia :o(
Mut en halua sitä sokkona ostaa - toimiiko noi imetystopit ylipäätään? Toinen mitä katsoin, oli Glamourmom mutta oli ihan kauhean kallis verrattuna Emma-Janeen.
kiitos jo etukäteen! :o)
Emma-Jane imetystoppi?
3
973
Vastaukset
- cheetah.grrr
Mulla oli sellainen imetys-t-paita/toppi ja myös vastaavanlaisella yläosalla varustettu imetysmekko (tosi tyylikäs). Molemmissa merkkinä boob. Ostin jostain vauvaleiriltä, mutta voi olla, että verkostakin löytyy. Itse olin tosi tyytyväinen ja käytän noita vaatteitä välillä nykyäänkin, vaikken enää imetä. Suosittelen.
- cheetah.grrr
Pistin hakusanaksi "boob imetysvaatteet" ja heti löytyi..
- Hippinen4
Mulla on tämän kuvan: http://www.mamamia.fi/products/144-itiystoppi.aspx kokonaisuus (okei, se ei näytä mun päällä ihan noin kivalta, mutta olen tyytyväinen) ja tuo toppi on tosi hyvää kangasta ja toimii melko ok myös imetykseen, ainakin kotioloissa. Imetysvaatteissa Boob on kyllä aivan omaa luokkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007