Onko kenelläkään kokemusta Emma-Jane imetystopista? Olisi kiva näin kesällä, kun tuntuu ettei oikein mitään voi pitää päällä, ja tavan imetyspaidat on niin kauhean kuumia :o(
Mut en halua sitä sokkona ostaa - toimiiko noi imetystopit ylipäätään? Toinen mitä katsoin, oli Glamourmom mutta oli ihan kauhean kallis verrattuna Emma-Janeen.
kiitos jo etukäteen! :o)
Emma-Jane imetystoppi?
3
1056
Vastaukset 3
- cheetah.grrr
Mulla oli sellainen imetys-t-paita/toppi ja myös vastaavanlaisella yläosalla varustettu imetysmekko (tosi tyylikäs). Molemmissa merkkinä boob. Ostin jostain vauvaleiriltä, mutta voi olla, että verkostakin löytyy. Itse olin tosi tyytyväinen ja käytän noita vaatteitä välillä nykyäänkin, vaikken enää imetä. Suosittelen.
- cheetah.grrr
Pistin hakusanaksi "boob imetysvaatteet" ja heti löytyi..
- Hippinen4
Mulla on tämän kuvan: http://www.mamamia.fi/products/144-itiystoppi.aspx kokonaisuus (okei, se ei näytä mun päällä ihan noin kivalta, mutta olen tyytyväinen) ja tuo toppi on tosi hyvää kangasta ja toimii melko ok myös imetykseen, ainakin kotioloissa. Imetysvaatteissa Boob on kyllä aivan omaa luokkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411967Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101355- 1051108
- 103930
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku14568Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511