Kaksonen ja Vaaka

geminigirl

Olen kuullut että kaksonen ja vaaka tulisivat hyvin toimeen keskenään, pitääkös paikkansa? Kyseessä kaksostyttö eli minä ja vaakamies. Kokemuksia?? Ja millaisia vaakamiehet ovat yleensäkin? :)

13

2435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmico

      mä olin erään vaakapojun hyvä kaveri ja jossain vaiheessa tunteet syventyivät..meillä oli upea suhde ja olisi edelleenkin jos minä en olisi lakaissut suhdetta maton alle..kaduttaa.

    • Vaakamieheltä

      PIKKUISELLE KISSALLENI

      Kun sut nähdä sain,
      niin jo kohta huulillain,
      sun huulias hain,
      kuin aina oisit ollut rinnallain.

      Niin tuttu olit mulle,
      kuin kotiin oisin tullut.
      Niin myös minä sulle,
      kuin yhteinen matka ois aina ollut.

      Joskus leikin sanoilla kiusaten,
      silloin vastaan tulee sana tulinen.
      Salamat välillä kahden, kuin ukkosten,
      puhdistaa kaiken, kuin kuuro kesäinen.

      Kehräät sylissäni, kuin Pikku Kissa,
      unilelu minkä pikkupoikana menetin.
      Sinusta sen löysin heti alussa,
      silti vasta nyt sen käsitin.

      Näin sanailee sulle vaakamies,
      ah niin ihana kaksoset-nainen.
      Yhdessä oomme aina.. Hän ties..
      vieläkin, kun päättyy matka mainen.

      Sun Mies

    • aurinko

      Tähän on mukava vastata. TOIMII. Parempaa en voisi uneksia puolisosta, mitä vaakamies on mulle(kaksonen). Tosin en tiedä onko horoskooppimerkillä mitään tekemistä asian kanssa. Toivon tätä kaikille, jotka kumppanuutta haluavat, että saavat elää sellaisen kanssa että elämä maistuu ja koti on maailman paras paikka. Onnea ja rakkautta toivon kaikille teille :)

      • Vaakamieheltä

        ..ihan aivan umpirakastunut?


    • vaaka woman

      Sekä myös toisinpäin. Itse kylläkin päästin kerran käsistäni kaksosmiehen ja harmittaa pirusti. Nykyään kun kohdataan tämän kaksosmiehen kanssa niin aina on sellaista jännää kipinää ilmassa.=)

    • niiskuttaja

      Niin!!! Olin kaksostyttönä 16 vuotta vaakamiehen kanssa, ja meillä oli intohimoa täynnä oleva suhde. Olimme toistemme parhaat kaverit, ei kun ystävät. Kunnes minun mieheni päättikin, ettei rakasta vilkasta kaksostyttöään enää niin paljon. Tämä tuli kaksoselle kuin isku vasten kasvoja ja luottamus meni suhteeseen. Yritimme parantaa, mutta se ei onnistunut.

      • hienosti toimii

        Kyllä toimii. Hieno suhde. Viisi tähteä. Kokemusta on vaakamiehestä aiemminkin. t. täysin rakastunut omaan vaakamieheensä vielä vuodenkin jälkeen


    • Kaksonen-82

      Kokemuksia vaakamiehestä... Yhdessä ollaan oltu kohta 3 vuotta ja ihan mukavasti menee. Pisin suhde molemmilla =)Itse olen siis kaksostyttö.
      Ainakin mun vaakamiehelle oma tyyli ja ulkonäkö on tärkeää ja esim.laittaa hiuksiaan ulos lähdettäessä kauemmin kuin minä... =)Ärsyttävää on se että jaksaa väitellä lähes yhtä kauan kuin mä =)

    • berit_85

      Tottakai,nämä kaksi mainittua horoskooppimerkkiä sopii erinomaisesti yhteen.Molemmat kun ovat ilma-tyyppisiä eli tykkää mennä ja tehdä.Luottamus pysyy, vaikka molemmat on taipuvaisia flirttailemaan.Itse seurustellut vaaka miehen kanssa yli 5 vuotta ja hän on ensimmäinen tapaamani mies.Kihloihin mentiin viime joulukuussa ja hyvin pyyhkii.Rakastamme toisiamme,mikä on tärkeintä.Se on totta, että vaa'alle on erityisen tärkeää ulkonäkö peili ja taas kaksosille sosiaalisuus kännykkä(täytyy saada keskustella/höpötellä välillä.)

    • vaaka m ja kaksos n

      Molemmat ymmärtää maailman samalla tavalla ..tai ainakin riittävän lähelle ;)

      • Vaakamieheltä

        ..lähellä toisiaan : ) Ei niinkuin kaksi vaakaa tai kaksi kaksosta liian samanlaisina, vaan riittävän lähellä tunteakseen olonsa hyväksi ja suhteen turvalliseksi, mutta silti sen verran erilaisia, ettei suhde latistu. Pientä erikoista vipinää löytyy aina.. elämä ei muutu tasapaksuksi. Luulen ma


    • Kaksos-nainen

      Miten kaikkein parhaiten voisin miellyttää vaaka-miestäni.
      En ymmärrä näistä horoskooppi-jutuista yhtään mitään. En tiedä minkälainen vaaka-mies on parina. Jotenkin tuntuu, että mä jyrään hänet alleni, olen dominoiva ja jotenkin liian nopea????
      Haluaisin tutustua hänen viehättävään ja maltilliseen sieluunsa hyvin syvällisesti.

      Molemmat aikaisemmat suhteeni (hyvin pitkät suhteet) on olleet kaksos-miehiä ja nyt olen aivan ulapalla. Tämä vaaka-mies on kuin toiselta planeetalta.

      • berit_85

        Terve,kysyit miten voisit miellyttää vaakamiestä.Itsekin olen törmännyt kyseiseen asiaan useasti ja pohtinut miten saada paremman yhteyden vaakaan.Välillä vaakamiehet ovat mietteliäitä,pohtivia..ehkä liikaakin ja joskus voi pelkkä odotus tuntua pahalta kun me kaksoset ollaan toiminnallisempia.Meille ei aina riitä sanat,vaan teot kertovat meille enemmän.Tosin vaa'at saavat meidät rauhoittumaan ja rentoutumaan kun monet asiat tuntuu painavan mieltä.Suhteeni vaakamieheen on opettanut kärsivällisyyttä ja rauhallisuutta.Kannattaa keskustella mitä hyvää/huonoa on teidän suhteessa ja mistä toinen osapuoli pitää.Me kaksoset ei olla ajatustenlukijoita ja siitä täytyy joskus muistuttaa vaakaa,jotka luulevat että tiedämme mitä he ajattelevat.Omia ajatuksia ja mielipiteitä tulee sanoa toiselle,siten ymmärrätte toisianne paremmin.Jos kumpikaan ei sano mitään, voi olla aika hankalaa miellyttää.Kuulostaa ehkä tyhmältä,mutta pidämme kerran kuukaudessa vaakamieheni mielestä "herkän hetken" eli tuolloin keskustelemme hyvistä ja huonoista asioista.Miehet eivät aina ole halukkaita keskustelemaan jos aihe liittyy heihin.Keskustelu hetken jälkeen ilmapiiri on erilainen,vapautuneempi.Hyvä päätös "herkälle hetkelle" on kertoa toiselle kuinka paljon toista rakastaa/välittää.Sitä kun muutenkin niin harvoin kuulee/ymmärtää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe