Kuinka hemmetissä

Jumi

Mikä ihme Windowsiini meni, kun yht. äkkiä Windows ei enää osaa sammuttaa itseensä vaan lähtee boottaamaan. Kyseessä on siis XP ja SP1. Mitään muutoksia ei ole tehty tai softaa asennettu. Kyseinen vika tuli vain noin yllättäen. Googlettamisella sain seuraaavia tuloksia:

-Windows sekosi - asenna se uudelleen 90%
-Roxio 2%
-Virus 6%
-muu 2%

Asiantuntevien neuvojen johdosta päädyin asentamaan Windowsin uudelleen. Nyt on tarkoituksena vaihtaa duron 1300 XP1700 :n.
Edellisen päivityksen yhteydessä vaihdoin emon prosessorin. Linux toimi edelleenkin operaation jälkeen. Ainoa muutos, mikä piti tehdä oli laitaa uusi kerneli. Windows ei sen sijaan bootannut alkuscreeniä pidemmälle eikä edes tarjoa mahdollisuutta vaihtaa ydintä. Tuleekohan nytkin uudelleenasennus? Periaatteessa pitäisi toimia samalla ytimellä, mutta sisältääkö Windows jonkun ominaisuuden, ettei se halua toimia enää uudella prossulla. Linuxiinha ei tarvitse tehdä mitään muutoksia

8

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitappa tv päälle

Windows kuihtuu silmiemme edessä. Miten suu pannaan? Kui o urpojen urpo?

• tv on päällä

Mistäs se Windows voisi kuihtua, kun siellä peräkamarissa ei ole edes ikkunaa ?

• linkku-urpo inisee

ja tv pelittää mutta ei tietenkään köyhän linkku-urpon komero-keittiö yksiössä johon tv mahtuisi vaan jos urpo jättää komeron oven auki portaikkoon vai kui urpo ?

• linkku-urpo inisee kirjoitti:

ja tv pelittää mutta ei tietenkään köyhän linkku-urpon komero-keittiö yksiössä johon tv mahtuisi vaan jos urpo jättää komeron oven auki portaikkoon vai kui urpo ?

Mun 300:aan neliöön mahtuu useampikin telkkari ja niinpä niitä onkin muutama kappale siunaantunut. Itse tosin katselen enimmäkseen uutta led-samppaa.. ajattelin hankkin kolmannen PS3:n ihan itselleni että voin hyödyntää paremmin töllön 3D-ominaisuutta kun en kehtaa lainata lasten pleikkareita.

• exergy kirjoitti:

Mun 300:aan neliöön mahtuu useampikin telkkari ja niinpä niitä onkin muutama kappale siunaantunut. Itse tosin katselen enimmäkseen uutta led-samppaa.. ajattelin hankkin kolmannen PS3:n ihan itselleni että voin hyödyntää paremmin töllön 3D-ominaisuutta kun en kehtaa lainata lasten pleikkareita.

Liioittelin hieman, ei noita neliötä oikeasti ole kuin 288 36 (autotalli).

• Feliks A Naali

Winkura hihhulilla alkaa olla paukut lopussa kun pitää kymmenen vuotta vanhoja ketjuja nostaa. Sanoisin että sangen epätoivoista.

• ....................

• .................... kirjoitti:

Panokset on loppuneet jo 10 vuotta sitten linux tuppimunilta ja vieläkin vaikertelee kohtaloaan sivulla ?

http://www.statowl.com/operating_system_market_share_by_os_version.php?limit[]=windows&limit[]=mac&limit[]=linux

Linkkiä turha edes avata, samaan paikkaan näyttää johtavan sinne mihin aina ennenkin. Kumma kyllä nämä wintrollit ovat viimeiset 10 vuotta myös ennustaneet linuxin kuolemaa mutta sehän näyttää vain leviävän alati?

Wintuppimuna vaan jaksaa linkittää epätoivoisesti samaan ikilinkkiinsä tajuamatta kuinka naurettava on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8403
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4674
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4353
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3493
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3470
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3368
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3133
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2871
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe