Hei!
Kertokaapas kaksoistutkinnosta, siis lukio datanomi-vaihtoehdosta lähinnä nyt... Sillä kiinnostaisi tietää ja saada lisäinfoo täältä, jos ei muualta, niin kuitenkin!
Ja tällainen kaksoistutkinto -stydeemihän kestää n. 3,5 - 4 vuotta, muistaakseni. Eikä ole oikeastaan väliä onko "ne" koulut joissa suorittaa ko. tutkinnotn niin yhteistyössä, sillä nehän vain, siis vain yhdistytetään kokoon kurssien muodossa... vai?
Terv. Eskeli
kaksoistutkinto; datanomi+lukio
3
557
Vastaukset
- Eskeli
Niin siis...
Elikkä kaikkee mahdollista tietoa, tunteita opiskelust ym. ym. etc. tätä asiaa ajatellen...!!
Terv. asiasta kiinnostunut, joka kaipaa tod. asiatietoa ko. asiasta ym. -"asiaa"..
Kiitos jo etukäteen!- sanna
eli: lukion puolella suoritettava ne aineet mitä kauppiksen puolella ei suorita. esim: matikka,enkku,fyske,kirjanpito ja äikkä.saat jotain tunteja vapaaksi. hirveä pinkka tehtäviä ja muita monisteita ja varsinkin silloin jos olet ollut pois. ONNEE TUTKINNON SUORITTAMISEEN!!!!!!
- Lepinkäinen
Itse olen opiskellut datanomiksi oppisopimuksella ja ole ollut tyytyväinen valitsemaani tiehen...
Rankkaa oli välillä ja stressi oli valtava, mutta en (muutamia jaksoja lukuunottamatta) tarttunut pulloonkaan.. Kaikkihan tietävät ettei alkoholi oikeastaan ongelmia poista vaan pikemminkin niitä lisää ja syventää. Järkyttäviä kohtaloita on varmasti jokaisen lähipiirissä (niin myös minulla, isäni suvun puolelta) En muista alkoholista olleen minulle ikinä aihetta iloon... Mutta onneksi lapsuuteni oli kuitenkin hyvä ja perheeni läheinen ja rakastava.
Nyt olen kivoissa töissä ihan kivalla palkalla. Saan 1500€/kk ilmaisen kuukausikortin yleisiin kulkuvälineisiin. Palkkakehitykseni on ollut sanoisinko "huimaa" eli 3 vuoden sisällä yli 230 €. Tiedän kyllä että alan olla palkkani suhteen urani huipulla, mutta mitä sitten, olenhan datanomi ja minulla on ammatti. Ja palkkani on varmasti ihan kivasti taitoihini ja koulutustasoon nähden. Työskentelen julkishallinnon puolella.
Stemppiä kaikille oppisopimusdatanomi kollegoille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan463030Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272854- 1212306
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111276
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13792