Hmh, mihinkähän tämä kuuluisi?! Tilanne on kuitenkin tällainen: asun ulkomailla, Saksassa ja muutan ensi vuonna takaisin Suomeen. Suomessa tarvitsen uuteen asuntooni enemmän huonekaluja, koska isompi kuin entinen. Ajattelin ostaa tuolit, joita saa kyllä suomestakin, mutta hintaero on aika suuri. Kysynkin, että voinko kuljettaa yhden tai kaksi tuolia lentokoneessa "matkatavaranani"?Eikös mulla saa olla se 20 kg tavaraa,riippumatta siitä, missä muodossa se on. Vai etsinkö tarpeeksi suren matkalaukun?? Kun käyn Suomessa, minulla ei yleensä ole ruumaan laitettavia tavaroita, joten näinhän säästyisin kustannuksilta, joita rahtina lähettäminen aiheuttaisi. Onko kellään tietoa? Meinaan kyllä asian vielä ennen seuraavaa matkaa tarkistaa lentoyhtiöltä, mutta esiselvitän asiaa näin..
Vastaukset 1
- Lentomukelo
Pakkaat vaan hyvin niin kyllä kulkee jos ei ylitä käyttämäsi yhtiön kokorajoituksia.
Eikö kannattaisi tuoda auto muuttoautona tai vain tavallisena käytettynä ja pakata auto täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1112334Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???281097- 105940
- 71932
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha599896- 48855
- 85780
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70666
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656