Nyt älkää naurako, tulee kysymys naiselta. Tilasin itselleni talvirenkaat näin kesähelteillä aluvanteiden kera ja oli tarkoitus ottaa myös lukkopultit. Myyjä sanoi, ettei talvirenkaisiin kannata talveksi ottaa. (asun pk-seudulla ja ajattelin, että olisi ihan tarpeeseen, sillä autoparkki ulkotiloissa)Mitä on viisaat miehet asiasta mieltä, onko neljänkympin satsaus Maccardeihin tarpeen?
Lukkopultit?
5
4753
Vastaukset
- esko
jos Biltemassa myisivät lukkopultteja hinta on n.13€ sarja.
- vinkistä
Täytyypä mennä huomenna kysymään.Rengassarjassa tulee kuulemma mukana jotkut edulliset...?Mutta eivät ole vak.yhtiön suosittelemat. Nuo Maccardit kuulemma on. Pointti on, ettei myyjä suositellut edes laittamaan talvirenkaisiin koko juttuja. Eli lähinnä sitä mietin, mikä on riski Espoo-Helsinki linjalla, että renkaat lähtee alta??Ja estääkö nuo lukkopultit viimekädessä varastamiselta.800 euroa renkaista on aika kova hinta varkaitten taskuun annettavaksi.
- vazman
Ne lukkopultit on hyvä olla olemassa. Ne eivät välttämättä ammattimaista varasta estä mutta hidastaa toimintaa huomattavasti. Koska talvivanteet eivät ole sen huonompia kuin kesävanteet niin ihmettelen vannemyyjän asennetta lukkopultteihin.
kannattaa olla, edes jonkun näköset.
kyllähän ne vanteet viedään jos ne halutaan, eikä siinä kauan mene.
-multa on viety yhet vanteet joissa 2 erilaista lukkopulttii, olin autolta poissa 45min. Tosin vanteet oli aika harvinaiset, arvo yli 1500€ renkaat 800€.-
Mutta kyllä aluissa kannattaa olla lukot, ellei ne oo jotkut "perus 14" mimmosii on joka toisessa" tai selkeesti huonokuntosissa vanteissa.
- tarkennusta!!
Kysy tarkoittaako myyjä sitä, että talvella heikkolaatuiset lukkopultit hapettuvat niin tiukkaan, ettei niitä saa niiden omalla avaimella auki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19746- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511