moi!
olen lukenut koko kirjan läpi, harjotellut..... ja kerrannut. autokoululla kävin esi kokeessa jossa pääsin just ja just läpi, mutta siellä oli tosi paljon tiukempi rima...nyt jännään jos pääsen läpi.¨
paljonko te muut harjoittelitte teoria kokeeseen?
oliko helppoja kyssäreitä, kompia!?
pääsenkö läpi?
5
2082
Vastaukset
- sanna23
jos mahdollista niin harjoittele muutaman kerran koneella. Muutama kompa oli,ainakin kuvakysymyksissä. Ota ihan rauhallisesti vaan, kyllä se siitä.
- janehra
no kirjallisissa kyssät helppoja, kuvissa niitä kompia ehkä pari. kannattaa kattoo tarkkaan liikennemerkit niistä ja kuin myös ketä pitää väistää.... saattaa olla myös poikkeuksellisia kulkuvälineitä liikenteen seassa.....itellä meni ekalla läpi. 4 kertaa läpäsin autokoulun tietokoneella tutkinnon ja teoriatunnit olin käyny jo melkein 2 kk ennen kirjallisia. en koskenu koko oppikirjaan..romppua kävin ehkä kerran läpi. kysymys nivaska autto asiaa...
- minusta
Minulle sanottiin aikanaan, että kannattaa harjoitella sitä koetta niin monta kertaa, että se menee reilusti läpi. Katsastuskonttorilla kun ne kuvat on erit entä koulun koneella, joten ongelmia voi tulla, jos on harjoitellut vain sen verran, että nippanappa pääsee läpi.
Sinuna harjoittelisin koulun koneella vielä muutaman kerran (tai miten teillä se harjoittelu onkin suunniteltu tehtävän). Saattaahan se toki läpikin mennä, mutta rahallisesti on varmastikin mukavampi, jos menee läpi kerrasta eikä sitä koetta joudu uusimaan :)
Toki voit lueskella sitä kirjaakin pelkästään, mutta kyllä se kuvaosio siinä kokeessa on vaikeampi kuin kysymysosio, joten ihan hyvä voisi olla, jos harjoittelisi niitä kuvia vielä muutaman kerran varmuuden vuoksi. Tietyt asiat pitää niistä kuvista huomata aika nopeasti ja koska osa kuvista on melkoisen hämäriä yms. niin sitä silmää on hyvä harjoittaa, jotta vaikeammistakin kuvista huomaisi liikennemerkit yms. - luulisin että näin
Katsot sitten siinä kokeessa vain rauhassa ne kuvat läpi, sillein että et hätäänny heti kun se kuva tulee siihen ruutuun. Itse kävin 3kertaa teoriakokeessa, ja viimeisellä kerralla mulla oli kuvissa 7virhettä. Olisi se mennyt reilumminkin ja paremmin läpi jos olisin treenannut enemmän. Eli mä voin kertoa omasta kokemuksesta, että kannattaa sillein treenata että siitä kokeesta ei välttämättä ihan kuivilteen pääse läpi sillä että menee vaan kokeeseen. Autokouluilla kyllä saa (ainakin siellä missä itse olin) treenata siihen teoriakokeeseen, kannattaa käyttää hyödyksi.
Hyvä,että olet harjoitellut kokeeseen se kannattaa aina!Itse treenasin tuota kuvakoetta netissä oikein urakalla koska se on mun mielestäni sen kokeen haastavin osuus.
Älä jännitä kun sinne kokeeseen menet.Hengitä sisään ja ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592