pääsenkö läpi?

ajokortti tavoitteena

moi!
olen lukenut koko kirjan läpi, harjotellut..... ja kerrannut. autokoululla kävin esi kokeessa jossa pääsin just ja just läpi, mutta siellä oli tosi paljon tiukempi rima...nyt jännään jos pääsen läpi.¨
paljonko te muut harjoittelitte teoria kokeeseen?
oliko helppoja kyssäreitä, kompia!?

5

2082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanna23

      jos mahdollista niin harjoittele muutaman kerran koneella. Muutama kompa oli,ainakin kuvakysymyksissä. Ota ihan rauhallisesti vaan, kyllä se siitä.

      • janehra

        no kirjallisissa kyssät helppoja, kuvissa niitä kompia ehkä pari. kannattaa kattoo tarkkaan liikennemerkit niistä ja kuin myös ketä pitää väistää.... saattaa olla myös poikkeuksellisia kulkuvälineitä liikenteen seassa.....itellä meni ekalla läpi. 4 kertaa läpäsin autokoulun tietokoneella tutkinnon ja teoriatunnit olin käyny jo melkein 2 kk ennen kirjallisia. en koskenu koko oppikirjaan..romppua kävin ehkä kerran läpi. kysymys nivaska autto asiaa...


    • minusta

      Minulle sanottiin aikanaan, että kannattaa harjoitella sitä koetta niin monta kertaa, että se menee reilusti läpi. Katsastuskonttorilla kun ne kuvat on erit entä koulun koneella, joten ongelmia voi tulla, jos on harjoitellut vain sen verran, että nippanappa pääsee läpi.

      Sinuna harjoittelisin koulun koneella vielä muutaman kerran (tai miten teillä se harjoittelu onkin suunniteltu tehtävän). Saattaahan se toki läpikin mennä, mutta rahallisesti on varmastikin mukavampi, jos menee läpi kerrasta eikä sitä koetta joudu uusimaan :)

      Toki voit lueskella sitä kirjaakin pelkästään, mutta kyllä se kuvaosio siinä kokeessa on vaikeampi kuin kysymysosio, joten ihan hyvä voisi olla, jos harjoittelisi niitä kuvia vielä muutaman kerran varmuuden vuoksi. Tietyt asiat pitää niistä kuvista huomata aika nopeasti ja koska osa kuvista on melkoisen hämäriä yms. niin sitä silmää on hyvä harjoittaa, jotta vaikeammistakin kuvista huomaisi liikennemerkit yms.

    • luulisin että näin

      Katsot sitten siinä kokeessa vain rauhassa ne kuvat läpi, sillein että et hätäänny heti kun se kuva tulee siihen ruutuun. Itse kävin 3kertaa teoriakokeessa, ja viimeisellä kerralla mulla oli kuvissa 7virhettä. Olisi se mennyt reilumminkin ja paremmin läpi jos olisin treenannut enemmän. Eli mä voin kertoa omasta kokemuksesta, että kannattaa sillein treenata että siitä kokeesta ei välttämättä ihan kuivilteen pääse läpi sillä että menee vaan kokeeseen. Autokouluilla kyllä saa (ainakin siellä missä itse olin) treenata siihen teoriakokeeseen, kannattaa käyttää hyödyksi.

    • Hyvä,että olet harjoitellut kokeeseen se kannattaa aina!Itse treenasin tuota kuvakoetta netissä oikein urakalla koska se on mun mielestäni sen kokeen haastavin osuus.

      Älä jännitä kun sinne kokeeseen menet.Hengitä sisään ja ulos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe