Unelmien lesbonainen

Ninnukka

Kuvailkaa unelmienne naista.

66

6767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain

      Tummat hiukset, ruskeat silmät, menevä, hauska, rento..

      • osu

        ja uppos! XD


    • huppelii

      ...Rakastaa minua sellaisena kuin mä olen :).

      • Minna131

        vaaleat hiukset ruskeat silmät isot rinnat.. no kaikki on täydellistä!!


      • saat etsiä hetken
        Minna131 kirjoitti:

        vaaleat hiukset ruskeat silmät isot rinnat.. no kaikki on täydellistä!!

        Voi olla, ettet täydellistä naista löydä ihan jokaisen nurkan takaa ;)


    • Seinärupikonna

      On juuri hän ! ;D

    • gal

      tyttömäisen söpö neitonen, joka ei polta eikä kiroile ja on muutenkin fiksu ihminen

      • kuulemma

        kauhean söpö tyttönen...en polta, kiroile ja oon aikas fiksukin...hih ;)


      • napakääpä
        kuulemma kirjoitti:

        kauhean söpö tyttönen...en polta, kiroile ja oon aikas fiksukin...hih ;)

        mäpä taasen poltan paljon jopa liikaa, kiroilen paljon vahingossa ja juon! Silti olen taatusti ihana;)


      • gal
        kuulemma kirjoitti:

        kauhean söpö tyttönen...en polta, kiroile ja oon aikas fiksukin...hih ;)

        kiva! tiesinkin, että unelmieni tyttönen on jossain olemassa :)


    • iskee

      minuun voimalla=)) En tiedä miksi mut niin se vaan on;)

    • Catsy_666

      Menee nukkumaan mun kanssani samaan aikaan ilman protesteja.
      Ei saastuta minun ilmapiiriäni tupakansavulla.
      Ei puhu liikaa. Etenkään ei valita turhaan.

      • märisijä ku sä

        niin naapurit muuttais pakolaisiksi ruotsiin.


    • rva möykky

      suoraselkäinen ja sporttinen

    • ..........

      menisi ulkoisesti hieman L-koodin Shanen suuntaan, mutta ehkä vähän sporttisempi ratkaisu silti... ja feministisesti ajatteleva saisi olla myös. vahva, kaunis, vähän "jätkämäinen".

    • StraW_N

      kaunis luonnollinen nainen, kauniit silmät ja kroppa missä on jotain mistä ottaa kiinni. :) nainen joka on ihan omapersoonansa ja elämää kokenut.. ja osaa kunnioittaa toista sellaisenaan kun on ja arvostaa toista. oma pieni mussu

      • jaspk

        Uuuu, mistäs päin sut bongaa?


      • Anonyymi

        Just minä.😆 Kiitos. Ota yhteyttä tavataanko?


    • Maria-C

      Lyhyt (olen 167, eli lyhyempi 160 ?), pyöreä, tumma, peikkotyttö ;)

      Tykkää taiteesta ja kotielämästä...

      • karhunkäpälä

        tämähän on minulle :D


    • hell gates

      haltia kaunis, siro,salaperäinen ja taijan omainen

    • Joiku

      Aikuinen naisellinen vähän pyöreä ja rintava. Omillaan toimeentuleva. Henkisesti vahva.

      • Missäpäin asut Joiku?


      • sellainennainenn

        Aika pitkälle samanlainen kuin Joikulla, paitsi toi pyöreys ei mitenkään viehätä.


      • Joiku
        Naiselleni1 kirjoitti:

        Missäpäin asut Joiku?

        Itä-Suomi


      • tutustutaanko

        Tää saattaisi olla Joikulle suhteellisen sopiva ja jopa samalta suunnalta :) Miten ois?


      • Joiku
        tutustutaanko kirjoitti:

        Tää saattaisi olla Joikulle suhteellisen sopiva ja jopa samalta suunnalta :) Miten ois?

        Tutustutaan vain:)


    • blalalää

      Aina toi omillaan

    • Ihananyrkittäjä

      Se Bookbeat-mainoksen nyrkkeilijänainen. Herkän näköinen, ihanat simmut ja ihanan näköinen kun nyrkkeilee ja hiki valuu pitkin selkää. Sellainen nainen.

      • Eipidäpaikkaansa

        Nyt olet erehtynyt, kyseessä on vain hieman tyttömäinen poika


      • NoNoMiten

        Se voipi olla tyttömäinen jos se harrastaa nyrkkeilyä?

        Myuten olen samaa mieltä. Poikahan se on, tietää vaatteista. Minkähän maalainen mainos on? Se missä on se siivoojamies näyttää kuvatun mannerheiminkadulla.


    • zosa

      Pyöreät kasvot ja pehmeyttä vartalossa, pitkät kauniit hiukset ja meikitön tyyli, päällä ihoa nuolevat farkut ja jalassa tennarit, ehkä jopa pilottilasit silmillä. Itsevarma ja rento olemus. Jos nyt näin vähän saa maalailla, tietenkään ei ole mitään yhtä ainoaa muottia joka viehättää.

    • SadeInkeri

      Unelmien lesbonainen saa olla ihan millainen vaan, kunhan jättää meikäläisen kaltaisen hetskunaisen rauhaan. Rauhaan jättäminen tarkoittaa sitä, että joko hoitaa mahdolliset yhteiset asiat (esim. työelämässä tai harrastuksissa) asioina pitäen viileää etäisyyttä tai sitten jos läheisempiin väleihin päätyy (esim. työpaikalla kahvihetkien naurukaveri), niin ei ala kehitellä siitä yhteydestä yhtään mitään enempää.

      Suurin osa meistä heteroista on ihan vaan heteroita ja pysyy heteroina. Peace & Love!

      • Narsistiko

        Miksi kuvittelet, että lesbot sinua lähestyisivät?

        Kuvitteletkohan nyt itsestäsi hieman liikoja? Luulet olevasi maailman napa? Luulet olevasi niin viehättävä, fiksu ja kaunis, että kukaan lesbo ei voi pitää näppejään erossa sinusta? Luuletko, että sinua parempaa naista ei ole missään?

        Eikös sinne töihin mennä vain töitä tekemään vai onko heteroilla asia toisin? Heterot menevät töihin vain paneskelemaan eikä töitä tekemään?


      • SadeInkeri
        Narsistiko kirjoitti:

        Miksi kuvittelet, että lesbot sinua lähestyisivät?

        Kuvitteletkohan nyt itsestäsi hieman liikoja? Luulet olevasi maailman napa? Luulet olevasi niin viehättävä, fiksu ja kaunis, että kukaan lesbo ei voi pitää näppejään erossa sinusta? Luuletko, että sinua parempaa naista ei ole missään?

        Eikös sinne töihin mennä vain töitä tekemään vai onko heteroilla asia toisin? Heterot menevät töihin vain paneskelemaan eikä töitä tekemään?

        Menikö tunteisiin?

        Jokainen tätä palstaa yhtään lukenut tietää, että joka toisessa viestissä täällä joku lepakko pillittää, kuinka ihana nainen työpaikalla on ja se-on-jo-kerran-hymyillytkin-mulle. Sitten muut porukalla rohkaisevat lähestymään jotenkin (oksettavimpia ovat muuten nämä "hipaise ohimennen"-neuvot), koska eihän ihastumisen osoittaminen ketään voi loukata. Minun yllä oleva kommentti oli tarkoitettu ihan jokaiselle tällaisia ihastusjuttujaan tänne suomi24:än vuodattaville lepakoille. Tuskin he kaikki juuri minuun ovat törmänneet :D Panostakaa kumppaneiden etsimiseen niistä lepakkobaareista ja -bileistä, nettitreffipalveluista, Seta:n toiminnoista, Pride-tapahtumista ja ihan mistä vaan vastaavista, mutta älkää pliis ahdistelko satunnaisia naisia työpaikoilla tai muissa vastaavissa paikoissa. Tehkää mieluummin töitä sen eteen, että oman porukkanne naiset haluaisivat osallistua kohderyhmänne tapahtumiin ja käyttää lesboille suunnattuja palveluita. Teidän keskuudessanne on nimittäin paljon riitaa, kiistaa, nokkapokkaa ja muuta negatiivista. Ehkä sellaisille asioille kannattaisi tehdä jotain?

        Ps. Kannattaako veljeillä natsien kanssa? Se tuskin parantaa vähemmistönne sisäistä ilmapiiriä.


      • saatollarauhassa
        SadeInkeri kirjoitti:

        Menikö tunteisiin?

        Jokainen tätä palstaa yhtään lukenut tietää, että joka toisessa viestissä täällä joku lepakko pillittää, kuinka ihana nainen työpaikalla on ja se-on-jo-kerran-hymyillytkin-mulle. Sitten muut porukalla rohkaisevat lähestymään jotenkin (oksettavimpia ovat muuten nämä "hipaise ohimennen"-neuvot), koska eihän ihastumisen osoittaminen ketään voi loukata. Minun yllä oleva kommentti oli tarkoitettu ihan jokaiselle tällaisia ihastusjuttujaan tänne suomi24:än vuodattaville lepakoille. Tuskin he kaikki juuri minuun ovat törmänneet :D Panostakaa kumppaneiden etsimiseen niistä lepakkobaareista ja -bileistä, nettitreffipalveluista, Seta:n toiminnoista, Pride-tapahtumista ja ihan mistä vaan vastaavista, mutta älkää pliis ahdistelko satunnaisia naisia työpaikoilla tai muissa vastaavissa paikoissa. Tehkää mieluummin töitä sen eteen, että oman porukkanne naiset haluaisivat osallistua kohderyhmänne tapahtumiin ja käyttää lesboille suunnattuja palveluita. Teidän keskuudessanne on nimittäin paljon riitaa, kiistaa, nokkapokkaa ja muuta negatiivista. Ehkä sellaisille asioille kannattaisi tehdä jotain?

        Ps. Kannattaako veljeillä natsien kanssa? Se tuskin parantaa vähemmistönne sisäistä ilmapiiriä.

        On niitä kumppaneita löytynyt niistäkin naisista (työpaikoilta) jotka ovat itseään heteroina pitäneet ;) Itseäni ei kiinnosta nettitreffailu, lepakkobileet tms. joten enköhän jatkossakin panosta ihan siellä missä itseäni huvittaa. Mut ei hätää, teikäläisen kaltaiset kierrän kaukaa, sillä itse kiinnostun vain älykkäistä sekä hyvän asenteen ja tilannetajun omaavista naisista.


      • Anonyymi
        SadeInkeri kirjoitti:

        Menikö tunteisiin?

        Jokainen tätä palstaa yhtään lukenut tietää, että joka toisessa viestissä täällä joku lepakko pillittää, kuinka ihana nainen työpaikalla on ja se-on-jo-kerran-hymyillytkin-mulle. Sitten muut porukalla rohkaisevat lähestymään jotenkin (oksettavimpia ovat muuten nämä "hipaise ohimennen"-neuvot), koska eihän ihastumisen osoittaminen ketään voi loukata. Minun yllä oleva kommentti oli tarkoitettu ihan jokaiselle tällaisia ihastusjuttujaan tänne suomi24:än vuodattaville lepakoille. Tuskin he kaikki juuri minuun ovat törmänneet :D Panostakaa kumppaneiden etsimiseen niistä lepakkobaareista ja -bileistä, nettitreffipalveluista, Seta:n toiminnoista, Pride-tapahtumista ja ihan mistä vaan vastaavista, mutta älkää pliis ahdistelko satunnaisia naisia työpaikoilla tai muissa vastaavissa paikoissa. Tehkää mieluummin töitä sen eteen, että oman porukkanne naiset haluaisivat osallistua kohderyhmänne tapahtumiin ja käyttää lesboille suunnattuja palveluita. Teidän keskuudessanne on nimittäin paljon riitaa, kiistaa, nokkapokkaa ja muuta negatiivista. Ehkä sellaisille asioille kannattaisi tehdä jotain?

        Ps. Kannattaako veljeillä natsien kanssa? Se tuskin parantaa vähemmistönne sisäistä ilmapiiriä.

        "Ps. Kannattaako veljeillä natsien kanssa? Se tuskin parantaa vähemmistönne sisäistä ilmapiiriä."
        Mitä??
        Voisitko kertoa mitä tarkoitat?
        Prideväkihän vihaa heitä joita nyt "natsiksi" haukutaan.
        Vasemmisto näkee kuviteltuja natseja joka nurkan takana, vaikka ovat itse niin natsimaisia sananvapauden rajoittamisensa kanssa.
        Olen itse hetero, konservatiivi oikealta ja uskova Kristitty .


    • Anonyymi

      Ymmärtää ettei toista voi komennella ja omistaa. Kunnioittaa yksityisyyttäni ja rajojani. On ystävällinen minulle ja muillekin.
      Huolehtii hygieniastaan. On luonnollinen eikä peitä piirteitään.
      On kokeilunhaluinen ja estoton seksissä.

      Unelmia kysyttiin, voisivat olla myös totta.

    • Anonyymi

      Noomi Rapace Lisbeth Salanderin roolissa ♥
      Unelmieni nainen on itsenäinen, järkevä, määrätietoinen, karu, jäntevä, noin yhtä pitkä kuin minä eli 175 cm.
      Itse olen aika samanlainen - paitsi muodoiltani naisellinen, rintava ja persevä. Luulen, ettei tällä vartalolla sellaista naista saa :(

      • Anonyymi

        Omaa rintavuuttaa ja persevyyttään voi muovata radikaalisti vain viikoissakin. Pituuteen taas ei voi vaikuttaa muuten kuin koroilla, ja siitä syystä "pituusvaatimukset" onkin aika oudon tuomitsevia.


    • Anonyymi

      Tietää mitä haluaa, uskaltaa puhua tunteistaan ja tekee asioita toisen eteen. Vahva, itsenäinen, omat mielipiteet. Arvostaa kuitenkin toista. Hellä ja intohimoinen, luova ja kekseliäs myös yhteisessä arjessa. Ulkonäöllisesti miellyttää esim. pieni androgyynisyys, maanläheisyys, luova tyyli sekä myös sporttisuus eli makuja on monia, ei ehkä mitään yhtä naisellista mitä itse edustan. Pidän kauniista naisista pienellä twistillä. Rohkeus, suora puhe ja hyvä huumorintaju ovat ihania.

      • Anonyymi

        Tuollaista ei löydy mistään, valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista ei löydy mistään, valitettavasti.

        Tampereelta löytyy😆


    • Anonyymi

      Pitkät hiukset, isot rinnat ja sheivattu alapää

    • Anonyymi

      Yksi esimerkki: herkät piirteet ja huulipunaa, hymyily, mua feminiinisempi mutta siihen ei paljon tarvita:) Luonteessa sais olla pehmeyttä, älyä ja aitoutta.

    • Anonyymi

      Unelmieni nainen on naisellinen, hänellä on pitkät hiukset mutta ei liian paljon minua lyhyempi. Hän on myös itsenäinen, ja osaa keskustella ja perustella mielipiteitään.

    • Anonyymi

      Isot, kauniit ja erikoiset silmät. Treenattu, mutta silti rehevä olemus, niin että peppua ja tissit löytyy. Pitkä. Kaunis ja rauhallinen ääni. Äidillinen, sellainen hoivaaja huolehtia. Taiteellinen /luova. Rohkea.

    • Anonyymi

      Ulkoisesti: ihanat silmät ja pitkät hiukset, muu tyyli mikä vaan.
      Sisäisesti: älykäs, empaattinen, hyvät sosiaaliset taidot, rohkea, itsenäinen, tasapainoinen, muita kunnioittava ja lämminhenkinen.
      Muuten: asiat kunnossa eikä mörköjä kaapissa.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä, kuin te oikeasti hakisitte bi naista.
      Sama vika gay puolella, itseään parempaa tyyppiä etsitään.
      Osa gay pojuista väittää olevansa bi-seksuaali.
      Itse seurustelin aikoinaan harvaa poikkeusta lukuunottamatta aitojen bi-seksuaalimiesten kanssa.
      Miehenä kaipasin miehiä.

      • Anonyymi

        Flägätty muutama ilmoitus eteenpäin tekstissä esiintyvästä slurrauksesta.


    • Anonyymi

      Ei taida vain olla ”ehkä” siksi et ymmärrä, vaan just ainoastaan siksi et ymmärrä. Pride on oma tapahtumansa eikä minun mielestä vastaa sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen arkea. Makuja ja mieltymyksiä on yhtä monta kuin ihmisiä, eikä tämän palstan keskustelujen perusteella voi tehdä lopullisia johtopäätöksiä.

      • Anonyymi

        Niin en ymmärrä mitä tarkoitat?
        Ajattelen vain että jos tykkää naisista niin silloin luulisi tosiaan tykkäävän kunnon naisista, kun tykkään heteronaisena miehistä niin tykkään miehistä,miehekkyydestä.
        En minä mitään akkamaista neitipoikaa haluaisi kumppaniksi.
        Olen kuullut että lesboissa on ehkä prosentti "high femme" naisia joita kaikki nutipäät kuolaavat.
        Siksi en vaan tajua miksi lesbot haluavat tieten tahtoen olla ei-naisellisia (siis omasta mielestäni ja miesten mielestä rumia).
        Jokainen nainen voi olla nätti jos haluaa ja jokainen voi olla myös ruma, hiukset tekee paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en ymmärrä mitä tarkoitat?
        Ajattelen vain että jos tykkää naisista niin silloin luulisi tosiaan tykkäävän kunnon naisista, kun tykkään heteronaisena miehistä niin tykkään miehistä,miehekkyydestä.
        En minä mitään akkamaista neitipoikaa haluaisi kumppaniksi.
        Olen kuullut että lesboissa on ehkä prosentti "high femme" naisia joita kaikki nutipäät kuolaavat.
        Siksi en vaan tajua miksi lesbot haluavat tieten tahtoen olla ei-naisellisia (siis omasta mielestäni ja miesten mielestä rumia).
        Jokainen nainen voi olla nätti jos haluaa ja jokainen voi olla myös ruma, hiukset tekee paljon.

        Kylläpä oli rumaa kommentointia taas mutta pakko jotain sanoa. Heteronaisen perspektiivi on varmasti hyvin erilainen näissäkin asioissa ja tässä tehtiin ikäviä yleistyksiä toisten mieltymyksistä. Kaikki naiset eivät vain koe oloaan hyväksi ja omaksi itsekseen jossain korkkarit ja pikkumusta-vetimissä, näin niin kuin esimerkkinä. Kyse ei ole siitä mitä toiset naiset tai miehet ajattelee pukeutumisestani ja laittautumisestani, vaan siitä missä itse viihdyn, miten itseni näen ja haluan viestiä sitä ulospäin. Pukeudun ja laittaudun niin että itsellä on hyvä ja itsevarma olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en ymmärrä mitä tarkoitat?
        Ajattelen vain että jos tykkää naisista niin silloin luulisi tosiaan tykkäävän kunnon naisista, kun tykkään heteronaisena miehistä niin tykkään miehistä,miehekkyydestä.
        En minä mitään akkamaista neitipoikaa haluaisi kumppaniksi.
        Olen kuullut että lesboissa on ehkä prosentti "high femme" naisia joita kaikki nutipäät kuolaavat.
        Siksi en vaan tajua miksi lesbot haluavat tieten tahtoen olla ei-naisellisia (siis omasta mielestäni ja miesten mielestä rumia).
        Jokainen nainen voi olla nätti jos haluaa ja jokainen voi olla myös ruma, hiukset tekee paljon.

        Samaa mieltä. Luulisi tosiaan, että omia mahiksia siihen kuolattavaan kohteeseen parantaisi jonkinlainen itsestä huolehtiminen jne. En ymmärrä miksi niin moni nainen kuvittelee, että naisten eteen ei tarvitse tehdä mitään, ei tarvitse laittautua jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Luulisi tosiaan, että omia mahiksia siihen kuolattavaan kohteeseen parantaisi jonkinlainen itsestä huolehtiminen jne. En ymmärrä miksi niin moni nainen kuvittelee, että naisten eteen ei tarvitse tehdä mitään, ei tarvitse laittautua jne.

        Täysi meikkaamattomuus ja se ettei laita yhtään tukkaa, tekee helposti aika väsyneen, harmaan ja luovuttaneen vaikutelman. Omia piirteitä kannattaa korostaa eikä mielestäni ole liikaa odottaa treffiseuralta vähän puunaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysi meikkaamattomuus ja se ettei laita yhtään tukkaa, tekee helposti aika väsyneen, harmaan ja luovuttaneen vaikutelman. Omia piirteitä kannattaa korostaa eikä mielestäni ole liikaa odottaa treffiseuralta vähän puunaamista.

        Eiköhän kaikille ole selvää, että treffeille laittaudutaan. Aika vaikea kuvitella, että joku tulisi treffeille täysin vaivaa näkemättä.


    • naisellinen, pitkät hiukset, itsenäinen ja avoin. ei pelkää keskustella asioista niinkuin ne on, rakastaa ehdoitta! Olen itsekkin hyvin naisellinen.

    • Anonyymi

      Naturelli ihanainen

    • Anonyymi

      Urheilullinen, itsensä hyvin kantava, luonnollinen. Naururypyt silmissä korvaavat ripsarin: ) On huomioiva ja kohtelee hyvin muita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Kuulostaa minulta, paitsi urheilullisuuden sijaan olen ennemminkin liikunnallinen, kuntoileva.

        Mun unelmien lesbonainen on kiva ja kiltti. Liikkuu luonnossa ja kuntoilee minun kanssa. Haluaa minua seksuaalisesti. Nauttii paljon muutenkin läheisyydestä ja kosketuksesta.


      • Anonyymi

        Kauniisti sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa minulta, paitsi urheilullisuuden sijaan olen ennemminkin liikunnallinen, kuntoileva.

        Mun unelmien lesbonainen on kiva ja kiltti. Liikkuu luonnossa ja kuntoilee minun kanssa. Haluaa minua seksuaalisesti. Nauttii paljon muutenkin läheisyydestä ja kosketuksesta.

        Kuulostaa mielenkiintoiselta ;) Ootkos qruiserissa?
        Tai oletko vastannut tuohon ystäväkirja-osioon?
        En kyllä erikoisemmin ole kuntosali-ihmisiä. Kävelyseuraa musta kyllä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa minulta, paitsi urheilullisuuden sijaan olen ennemminkin liikunnallinen, kuntoileva.

        Mun unelmien lesbonainen on kiva ja kiltti. Liikkuu luonnossa ja kuntoilee minun kanssa. Haluaa minua seksuaalisesti. Nauttii paljon muutenkin läheisyydestä ja kosketuksesta.

        Liikunnallinenkin riittää, kunhan ei ole sohvaan kasvanut kiinni. Kiltti ja kiva olen, mutta osaan kyllä pitää puoleni. Pidän myös läheisyydestä ja kosketuksesta ...ja seksistä:D


    • Anonyymi

      Liikunnallinen, utelias, taiteellinen, älykäs, empaattinen

    • Anonyymi

      Luonnollinen, avoin.

      Ja ulkonäöllisesti... huomioni kiinnittyy poikatyttöihin joilla lyhyehköt tummat hiukset.

    • Anonyymi

      Minun maailmassani ei unelmien lesboa olekkaan . Yrittävät olla niin miestä ,kun katselee niitä pelikentillä ja kaukaloissa.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3414
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3210
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2822
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2072
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1835
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      140
      1460
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1260
    Aihe