Kaipaatko ihailua?

Kaksoset_N

En nyt tiedä, miksi laitan tämän aiheen juuri kaksosten keskustelupalstalle. Kai siksi että olen kaksoset ja mietin, onko seuraava tyypillistä meille.

Tällä hetkellä elelen sinkkuna. Kaipaan kyllä kumppania, läheisyyttä, jotakuta jonka kanssa voisin jakaa niin iloisia kuin ikäviäkin asioita. Sellaista kilttiä ja lämmintä ihmistä joka välillä käpertyisi kainalooni, lämmittäisi ja jonka hengitystä voisin kuunnella. No nuo nyt olivat ihan sivuseikkoja.

No kaipuuni puuskassa tapasin erään ihmisen. Hän on erittäin mukava, tulemme todella hyvin juttuun. Mutta siinä se. Seksuaalisesti hän ei ehkä ole sellainen, jonka toivoisin rinnalleni. No tässä tapasin toisenkin mukavan ihmisen. Hän on kaunis ja viehättävän näköinen. Mutta kemiamme eivät muuten kohtaa verbaalisella tasolla.

Nyt nämä molemmat ovat kertoneet olevansa kiinnostunut jostain vakavammasta kanssani, enkä tiedä mitä tekisin. Kaipaan kuitenkin jotain.

Kaipaanko vain tunnetta olla hyväksytty, sitä että tiedän jonkun haluavan minua? Vai kaipaanko todella ihmistä rinnalleni? En tiedä.

Kaipaatteko te hyvät kaksoset ihailijoita ympärillenne, haluatteko olla haluttu ja sitten siirtyä tekemään seuraavaa valloitusta? Vai kaipaatteko sitä elämän mittaista suhdetta, kumppania?

13

1725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukaan Kaksoset etsii

      koko elämänsä sitä suurta rakkautta, ja siksi suhteet tahtovat jäädä lyhytaikaisiksi. Itse olen jo vanhempi kaksosnainen ja tunnustan, että valinta on vaikeaa. Ihailijoita pyörii ympärillä ja on kiva olla haluttu, mutta tuntuu, että ei oikein osaa olla vakavissaan niiden kanssa, kun se ainoa oikea saattaa olla jossakin ihan lähellä...

      Olin pitkään avioliitossa ja sinäkin aikana haikailin aina jotain muuta. Oli lukuisia ihastuksia, jotka eivät johtaneet mihinkään, mutta niistä sain voimaa kestää arjen paineet. Mutta en silti pettänyt, mielikuvitus riitti. Eroni jälkeen olen tavannut "sen oikean", mutta hän ei ollut samaa mieltä:).. Oli kuitenkin ihanaa olla täysillä rakastunut, me kaksosethan ollaan ikuisia teinejä.

      Mutta vastaus sinun kysymykseesi: Silloin kun olen parisuhteessa, kaipaan ihailua myös muilta ja haluan olla hyväksytty. Myös vapaus kiehtoo...Silloin kun olen yksin niin etsin sitä yhtä ainoaa oikeaa elämänkumppania. Yleensä huomaan parin kuukauden seurustelun jälkeen, että ei vieläkään.. ja haku jatkuu... Kyllä me oikeesti ollaan aika tuuliviirejä rakkaudessa, saa olla melkoinen mies joka "kesyttää" kaksosnaisen. Sen tiedän, että kaksonen on uskollinen, kunhan vaan löytää sen juuri oikean kumppanin.

      • KIITOS!

        Kuulostaa ihan LIIAN tutulta!!! (Lukuunottamatta avioliittoa.)

        Just loppu yks 2kk:n suhde - kyllästyin, taas. Ei tuntunut elämäni rakkaudelta, ei lähtenyt jalat alta (vähempään en tyydy!).

        Eilen tuli kutsu vesihiihtämään vieraasta numerosta. Olin HETI täysillä menossa (tietenkin) tietämättä, kenen kanssa :D Sitten kutsun lähettäjä lopulta selvisi: mies oli nähnyt vaivaa saadakseen numeroni. Teki tosiaan vaikutuksen -myös erikoisella kutsullaan!

        Eli jonkin sortin ihailua sekin... Sopii minulle! :)


    • kaksostyttöset

      Luulen, että kaksostytöt ovat yksi niitä harvoja "merkkejä", jotka selviävät aivan loistavasti elämään sinkkuelämää.

      En usko, että se riippuu merkeistä, mutta, luulen, että eräs ihmisen primitiivisimmistä tarpeista on kuulua yhteen toisen ihmisen kanssa. Kaksosnainen pärjää paremmin yksin kuin muut.

      Kaikki ihmiset, huolimatta aurinko- ja kuumerkistä tarvitset huomiota kohdalleen. Se on inhimmilinen oikeus! Kaksonen saa huomiota osakseen tahtooko tai tarvitseeko hän sitä tai ei. Kaksoset ovat kauniita, älykkäitä, pirteitä ja elämänhaluisia ja heidät huomataan.

      Olen itse kaksostyttö. Kuu oli syntyessäni vesimiehen merkissä.

    • on idealisti

      Kaksonen hankkii itselleen idealistisen kuvan miehestä ja etsii koko elämänsä ajan partneria, joka vastaa tätä ideaalikuvaa. Huomaa, että kirjoitin "koko ikänsä"! Se merkitsee, että hän ei oikein koskaan tule löytämään häntä, joka aivan kokonaan vastaa tätä kuvaa ja kaksonen tulee sen vuoksi olemaan koko elämänsä aikainen etsijä. Onneksi ei kaksosella ole vaikeuksia vaihtaa, kun valinta osoittautuu vääräksi. Ehdokkaita ja halukkaita on enemmän kuin tarpeeksi.

      • Kaksonen77

        Nämä asiat mitä tähän ketjuun on kirjoitettu pitää todellakin paikkaansa. Hauska huomata, että muutkin kaksosnaiset kärsivät samoista asioista kuin minäkin.

        Miehiä on ollut jos jonkinsorttista, mutta sitä oikeaa ei ole löytynyt. Tai onhan se löytynyt muutaman kerran, mutta sitten on mennyt "sukset ristiin" tai suhteelle on siis tapahtunut jotain muuta, ettei olla voitu jatkaa.

        Mutta näin sinkkuna olen huomannut sen, että melkein koko ajan pitää olla joku jolta tulee viestejä yms huomiota. Minua ei edes huvita/kiinnosta tavata näitä vanhoja tuttuja, koska se tieto riittää, että he olisivat kiinnostuneita minusta. En koskaan edes anna toivoa näille henkilöille, mutta vastaan kuitenkin kohteliaasti puheluihin ja viesteihin. Samalla on siis mukavaa, että joku miespuolinen henkilö huomioi.

        Hyvin pitää paikkaansa myös se, että mainiosti tullaan toimeem myös yksinämme. Jos en kestäisi arkea yksin, olisin jo aika päiviä sitten yrittänyt jatkaa suhdetta, jonka jossain vaiheessa lopetin. Kaipaan toki miestä jakamaan tulevaisuuteni, mutta en huoli rinnalleni ketä tahansa, joten Mr. Oikean metsästys jatkuu. :)


      • kuin vesi!
        Kaksonen77 kirjoitti:

        Nämä asiat mitä tähän ketjuun on kirjoitettu pitää todellakin paikkaansa. Hauska huomata, että muutkin kaksosnaiset kärsivät samoista asioista kuin minäkin.

        Miehiä on ollut jos jonkinsorttista, mutta sitä oikeaa ei ole löytynyt. Tai onhan se löytynyt muutaman kerran, mutta sitten on mennyt "sukset ristiin" tai suhteelle on siis tapahtunut jotain muuta, ettei olla voitu jatkaa.

        Mutta näin sinkkuna olen huomannut sen, että melkein koko ajan pitää olla joku jolta tulee viestejä yms huomiota. Minua ei edes huvita/kiinnosta tavata näitä vanhoja tuttuja, koska se tieto riittää, että he olisivat kiinnostuneita minusta. En koskaan edes anna toivoa näille henkilöille, mutta vastaan kuitenkin kohteliaasti puheluihin ja viesteihin. Samalla on siis mukavaa, että joku miespuolinen henkilö huomioi.

        Hyvin pitää paikkaansa myös se, että mainiosti tullaan toimeem myös yksinämme. Jos en kestäisi arkea yksin, olisin jo aika päiviä sitten yrittänyt jatkaa suhdetta, jonka jossain vaiheessa lopetin. Kaipaan toki miestä jakamaan tulevaisuuteni, mutta en huoli rinnalleni ketä tahansa, joten Mr. Oikean metsästys jatkuu. :)

        läheisimmät ihmiset naurahtavat, kun kerron löytäneeni TAAS todella ihanan miehen! Toteavat aina uudestaan, että

        "2kk:n päästä sekin juttu loppuu, kuten ne aikaisemmatkin. Löydät taas sen kuudennen varpaan tai kolmannen nännin tms. mikä on se viimeinen tikki. Saapi nähdä, tuletko IKINÄ löytämään sitä TÄYDELLISTÄ miestä, jota etsit."


    • djvenla

      joo on se vaan niin totta, että sitä ihailua olis niin pakko olla. pääasia on se, kunhan vaan tietää, että on joku, joka ihailee. :) tosi tärkeetä...

    • Villikesätyttö

      Kaksoset-naisena voin vakuuttaa, että ainakin minä "löydettyäni jälleen kerran sen oikean" antaudun suhteeseen 110 %sti. On sitten ajan kysymys missä suhde alkaa mättää, mutta koskaan ei kaksonen mielestäni seurustele vain seurustelun vuoksi, että olisi kuitenkin joku.
      Ei se on aina mr. oikea. Tällä hetkellä Hän on elämässäni ja tässä suhteessa ei ole mitään mikä ei natsaisi. Ollaan muuten molemmat kaksosia. Tälläisiä me kaksoset olemme. Jos suhde loppuu, se loppuu, enkä minä ainakaan haikaile takaisin ketään. Yksinkin on mukava olla, joskus liiankin mukava.

      • Kaksonen77

        Jälleen niin totta, ettei kaksonen seurustele pelkän seurustelun vuoksi, vaan henkilön pitää olla tosi speciaali, että viitsii panostaa. Tai näin ainakin mulla. Mä en ihan ketä tahansa ota, kun tiedän, että "se oikee" on tuolla jossain. Miks sitä tuhlata aikaa johonkin jonka tulevaisuudesta ei ole takeita, kun itsekseenkin on hyvä olla. Voi olla, että monta hyvää tyyppiä on mennyt ohi, kun ei oo "testannut" toimiiko, mutta mitä sitä murehtimaan. ;)


      • kaksostyär

        Niin se on kuten sanoit.. kaksonen pärjää hyvin yksinkin jos parisuhde ei anna sitä mitä siltä odotetaan.. kaksonen on ihailtu ja suosittu.. aina voi löytää paremman eikä yksinolokaan tunnu pahalta. Parempi on olla yksin kuin suhteessa, jossa ei viihdy. Me kaksoset emme ole riippuvaisia vaan viihdymme myös omassa seurassa tarvittaessa jos tarve vaatii... eli parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa. Itse aloitan myös suhteet 110%, mutta jos näyttää ajan kanssa ettei suhde ole sitä mitä luulin niin ennen niin ihailtu kumppani saa jäädä hyvinkin äkkiä..


    • Gary_55

      Itsestäni voin kertoa olen kova juttelemaan neitosten kanssa mutta olen vähän ujonlainen en uskalla pyytää neitosta iltaa viettää koska pelkään saavani rukkaset.Olen kuullut tahtomattani nämä sanat kaupungilla kuntoinen tyttö sanoi toiselle(nyt pidät kii tosta kaverista)Odotin neitosen avausta enkä itse uskaltanut ehdotella mitään,se jäi sillee.Käyn kyllä paljon tanssilevoilla ja kapakoissa Lahdessa enimmäkseen.Voitteko antaa ujonperkaiselle pokamehelle neuvoja oon pikkasen yli 50 vuotias

    • Vilkkusilmä = )

      ...mutta niin totta kaikki toi mitä ootte kirjoittaneet! Ystäväpiirissäni ei lisäkseni ole muita kaksosia ja olenkin aina ihmetellyt vähän itseäni, kun joskus tuntuu, ettei mikään ihailu tunnu riittävän. Olen onnellisessa suhteessa ollut jo monta vuotta, mutta aina on silti pilkettä silmäkulmassa kun lähdemme esim. baariin... Mieheni (leijona!)kestää sen kyllä hyvin, että eloisan vaimon ympärillä pyörii jos jonkinnäköistä yrittäjää. Tiedän että olen nätti ja hauskaa seuraa, mutta en mitenkään tee itseäni tykö, miehiä vaan pörrää ympärillä! Ikinä en kuitenkaan pettäisi miestäni, minulle riittää se kutkuttava ajatus, että jos olisin sinkku niin vientiä varmaan olisi...
      Mutta emme me kaksoset kai voi sille minkään, että olemme tämän asian suhteen vähän "kaksijakoisia", se kuuluu tähän tähtimerkkiin.

    • marinan

      Minusta ainakin aina tuntuu että etsin jotain. Ehkä jo löysinkin hänet, mutta valitettavasti herra oli jo varattu ;-)) kuikas muutenkaan (ajattelee kaksonen).
      Mä olen joskus tosi tyytymätön kaikkeen vaikka asiat on oikeesti tosi hyvin. Jos on tilanne että pitää valita, on valinnan vaikeus lähes mahdoton. Miksei kaikkea voi saada nyt, heti samaan aikaan???!! ;-))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe