Elatusmaksuja ulkomaille pakoon

onnistuuko

Tuplavahinko, kaksoset tulossa. Pystyn lähtemään Yhdysvaltoihin töihin, karhuavatko sieltä ruokkomaksuja? En tietenkään mene suomalaiseen yritykseen hommiin vaan sikäläiseen, pääseekö vouti iskemään ahnaat kyntensä liksaani?

Mikäli häivyn ennen lasten syntymää niin millä todistavat isyyteni? Käsittääkseni eivät voi edes elatusmaksuja määrätä!

12

1051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieleni

sanoa "suksi kuuseen" mutta niinhän sinä näytät tekevänkin!Vastuussa olet kaksosista, ei hän nainen yksin niitä aikaan saanu kuten tiedät. Sulla ei ole selkärankaa kun tekstistäkin näkee mikä hirmu hoppu pakoon.. Olisin onnitellut mieluimin perheenlisäyksen johdosta - nyt jätät naisen yksin pärjäämään.. On se ku lakiasioita kysellään oman typeryyden takia!

• niin myös miehellä!

Nainen päättää yksin siitä synnyttääkö lapset vai ei, miehellä ei ole siihen mitään sanomista. Sopii mutta kyllä minulla on oikeus omaan vartalooni. Oikeus siirtää se vaikka maapallon toiselle puolelle. Mikäli isyyttä ei ole todettu dna-testeissä (lapset eivät ole vielä syntyneet) niin miten isyys todistetaan?!

• on oltu
        niin myös miehellä! kirjoitti:

Nainen päättää yksin siitä synnyttääkö lapset vai ei, miehellä ei ole siihen mitään sanomista. Sopii mutta kyllä minulla on oikeus omaan vartalooni. Oikeus siirtää se vaikka maapallon toiselle puolelle. Mikäli isyyttä ei ole todettu dna-testeissä (lapset eivät ole vielä syntyneet) niin miten isyys todistetaan?!

Tiedän miltä tuntuu. Samanlaista ole aikoinaan kokenut. katsoppas josko täältä löytyis jotain apua ----> http://www.laki24.fi/pepe-isyys.html

• sitä

jonkin aikaa venkoilla, mutta nykyään maailma on eräänlainen maailmankylä ja tieto kulkee kaapeleissa aika nopeasti, Euroopan unionilla ja USA:lla on jopa luovutussopimus rikollisten suhteen, tekevät muutakin yhteistyötä ja lakiapupyyntö Suomesta vaikuttaa siellä päässä kyllä, yhdysvalloissahan elatusmaksuihin suhtaudutaan aika vakavasti, sillä on hieman erilaiset määreet elatusmaksuille, hieman rankemmat kuin täällä Suomessa.

Tuttu koitti tuota samaa muutama vuosikymmen sitten ja meni Norjaan töihin, ei kovin kauvaa ehtinyt töissä olemaan, kun vouti pöllähti tilille:)

Miten luulet, onnistuuko isyyden todistaminen jälkikäteen, entä pystyvätkö määräämään maksut taannehtivasti?

• voidaan

todistaa milloin vain, mutta maksuista en niin varma.

• jättäminen rikos?

Ei kai Suomessa ainakaan ja miten minut voidaan edes todeta isäksi jos olen työmatkalla lasten syntymän aikoihin?

Pohjoismaat ovat huonoja, hakevat niistä armeijaankin, kauemmaksi tässä ollaan menossa. Yhdysvallat, Australia, Kanada, niistä valitsen.

• rikos
        jättäminen rikos? kirjoitti:

Ei kai Suomessa ainakaan ja miten minut voidaan edes todeta isäksi jos olen työmatkalla lasten syntymän aikoihin?

Pohjoismaat ovat huonoja, hakevat niistä armeijaankin, kauemmaksi tässä ollaan menossa. Yhdysvallat, Australia, Kanada, niistä valitsen.

Itse en ole maksellut 5,5 vuoteen. Lapsi on 6v. Periä ne yrittävät aina silloin tällöin. Huonolla menestyksellä. Kannattaa pakoilla vaan. Ei kukaan vouti ala sua metsästämään jenkeistä jonkun pienen elatussumman takia. Muistaakseni elatusmaksut vanhenee 5 vuodessa.
        Hankaluuksia tulee jos tunnustat isyyden tai se saadaan selville verikokeella. Helposti ei tule ajatelleeksi että lapset perivät sinut kuoltuasi. Itse ratkaisin ongelman menemällä naimisiin.

• AURINKO
        jättäminen rikos? kirjoitti:

Yhdysvalloissa elatusmaksujen maksamatta jättäminen on rikos, joka voi viedä vankilaan. Joissakin osavaltioissa elatusmaksupinnareita etsitään tienvarsipostereilla.

• Anirva

Turhapa nyt on itkeä ja kysellä neuvoja. Tuollaisen miehen täytyy pitää kalunsa visusti housuissa eikä kajota ollenkaan naisiin. Olet täysi nahjus, jos et ota vastuuta tekosistasi. Karkuun et maksuja pääse. Maailma on nykyisin hyvin pieni ja sinut saadaan kiinni mistä vaan.

Kaksoset tuskin tulevat ikinä sinua arvostamaan käytöksesi vuoksi. Kaikkia sutkeja se maa päällänsä kantaa.

• Interpol perääni

Olen joutunut itse petoksen uhriksi, nainen väitti käyttävänsä ehkäisyä, se oli valhe. En maksa sellaisesta jota en ole tilannut, se pätee myös lapsiin. Kyllä pohjoismainen hyvinvointivaltio pitää naikkosesta ja äpäristä huolen. Verotuksenkin takia ei tule Suomea ikävä, kaikenmaailman sosiaalipummien kaljoja en tahdo maksella!

• ?????
        Interpol perääni kirjoitti:

Olen joutunut itse petoksen uhriksi, nainen väitti käyttävänsä ehkäisyä, se oli valhe. En maksa sellaisesta jota en ole tilannut, se pätee myös lapsiin. Kyllä pohjoismainen hyvinvointivaltio pitää naikkosesta ja äpäristä huolen. Verotuksenkin takia ei tule Suomea ikävä, kaikenmaailman sosiaalipummien kaljoja en tahdo maksella!

Kyllä tilasit, jos et tajunnut käyttää ehkäisyä itse!!

Naimisiin vaan naisen kanssa ja ole hyvä isä lapsillesi!!

• olet

Onko sinulla itselläsi isää tai paremminkin, onko isäsi tunnustanut sinut? Jos ei, ymmärrän käytöstäsi. Mutta jos on, pystyt varmaan sen verran samaistumaan, että ymmärrät olevasi niitten kaksosten synnyttyä heidän ainoa isänsä ihan niinkuin sinunkin isäsi sinulle. Mitä jos hän olisi tehnyt aikoinaan saman tempun sinulle. Etsisit häntä varmaan vieläkin ja kysyisit itseltäsi, mitä vikaa sinussa on (no senhän me jo tiedämme) kun isä sinut jätti. Minkälaisen elämän tilaat kaksosillesi olemalla noin selkärangaton. Äpäriä tai ei, sinun äpäriäsi eikä kenenkään muun ja sinä olet ISÄ. Ota vastuusi ja ole mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      155
      3580
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      84
      3068
    3. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      85
      2545
    4. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      44
      2439
    5. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      66
      2369
    6. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      21
      2336
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      134
      2300
    8. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      152
      2185
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1845
    10. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      1776
    Aihe