Elatusmaksuja ulkomaille pakoon

onnistuuko

Tuplavahinko, kaksoset tulossa. Pystyn lähtemään Yhdysvaltoihin töihin, karhuavatko sieltä ruokkomaksuja? En tietenkään mene suomalaiseen yritykseen hommiin vaan sikäläiseen, pääseekö vouti iskemään ahnaat kyntensä liksaani?

Mikäli häivyn ennen lasten syntymää niin millä todistavat isyyteni? Käsittääkseni eivät voi edes elatusmaksuja määrätä!

12

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieleni

sanoa "suksi kuuseen" mutta niinhän sinä näytät tekevänkin!Vastuussa olet kaksosista, ei hän nainen yksin niitä aikaan saanu kuten tiedät. Sulla ei ole selkärankaa kun tekstistäkin näkee mikä hirmu hoppu pakoon.. Olisin onnitellut mieluimin perheenlisäyksen johdosta - nyt jätät naisen yksin pärjäämään.. On se ku lakiasioita kysellään oman typeryyden takia!

• niin myös miehellä!

Nainen päättää yksin siitä synnyttääkö lapset vai ei, miehellä ei ole siihen mitään sanomista. Sopii mutta kyllä minulla on oikeus omaan vartalooni. Oikeus siirtää se vaikka maapallon toiselle puolelle. Mikäli isyyttä ei ole todettu dna-testeissä (lapset eivät ole vielä syntyneet) niin miten isyys todistetaan?!

• on oltu
        niin myös miehellä! kirjoitti:

Nainen päättää yksin siitä synnyttääkö lapset vai ei, miehellä ei ole siihen mitään sanomista. Sopii mutta kyllä minulla on oikeus omaan vartalooni. Oikeus siirtää se vaikka maapallon toiselle puolelle. Mikäli isyyttä ei ole todettu dna-testeissä (lapset eivät ole vielä syntyneet) niin miten isyys todistetaan?!

Tiedän miltä tuntuu. Samanlaista ole aikoinaan kokenut. katsoppas josko täältä löytyis jotain apua ----> http://www.laki24.fi/pepe-isyys.html

• sitä

jonkin aikaa venkoilla, mutta nykyään maailma on eräänlainen maailmankylä ja tieto kulkee kaapeleissa aika nopeasti, Euroopan unionilla ja USA:lla on jopa luovutussopimus rikollisten suhteen, tekevät muutakin yhteistyötä ja lakiapupyyntö Suomesta vaikuttaa siellä päässä kyllä, yhdysvalloissahan elatusmaksuihin suhtaudutaan aika vakavasti, sillä on hieman erilaiset määreet elatusmaksuille, hieman rankemmat kuin täällä Suomessa.

Tuttu koitti tuota samaa muutama vuosikymmen sitten ja meni Norjaan töihin, ei kovin kauvaa ehtinyt töissä olemaan, kun vouti pöllähti tilille:)

Miten luulet, onnistuuko isyyden todistaminen jälkikäteen, entä pystyvätkö määräämään maksut taannehtivasti?

• voidaan

todistaa milloin vain, mutta maksuista en niin varma.

• jättäminen rikos?

Ei kai Suomessa ainakaan ja miten minut voidaan edes todeta isäksi jos olen työmatkalla lasten syntymän aikoihin?

Pohjoismaat ovat huonoja, hakevat niistä armeijaankin, kauemmaksi tässä ollaan menossa. Yhdysvallat, Australia, Kanada, niistä valitsen.

• rikos
        jättäminen rikos? kirjoitti:

Ei kai Suomessa ainakaan ja miten minut voidaan edes todeta isäksi jos olen työmatkalla lasten syntymän aikoihin?

Pohjoismaat ovat huonoja, hakevat niistä armeijaankin, kauemmaksi tässä ollaan menossa. Yhdysvallat, Australia, Kanada, niistä valitsen.

Itse en ole maksellut 5,5 vuoteen. Lapsi on 6v. Periä ne yrittävät aina silloin tällöin. Huonolla menestyksellä. Kannattaa pakoilla vaan. Ei kukaan vouti ala sua metsästämään jenkeistä jonkun pienen elatussumman takia. Muistaakseni elatusmaksut vanhenee 5 vuodessa.
        Hankaluuksia tulee jos tunnustat isyyden tai se saadaan selville verikokeella. Helposti ei tule ajatelleeksi että lapset perivät sinut kuoltuasi. Itse ratkaisin ongelman menemällä naimisiin.

• AURINKO
        jättäminen rikos? kirjoitti:

Yhdysvalloissa elatusmaksujen maksamatta jättäminen on rikos, joka voi viedä vankilaan. Joissakin osavaltioissa elatusmaksupinnareita etsitään tienvarsipostereilla.

• Anirva

Turhapa nyt on itkeä ja kysellä neuvoja. Tuollaisen miehen täytyy pitää kalunsa visusti housuissa eikä kajota ollenkaan naisiin. Olet täysi nahjus, jos et ota vastuuta tekosistasi. Karkuun et maksuja pääse. Maailma on nykyisin hyvin pieni ja sinut saadaan kiinni mistä vaan.

Kaksoset tuskin tulevat ikinä sinua arvostamaan käytöksesi vuoksi. Kaikkia sutkeja se maa päällänsä kantaa.

• Interpol perääni

Olen joutunut itse petoksen uhriksi, nainen väitti käyttävänsä ehkäisyä, se oli valhe. En maksa sellaisesta jota en ole tilannut, se pätee myös lapsiin. Kyllä pohjoismainen hyvinvointivaltio pitää naikkosesta ja äpäristä huolen. Verotuksenkin takia ei tule Suomea ikävä, kaikenmaailman sosiaalipummien kaljoja en tahdo maksella!

• ?????
        Interpol perääni kirjoitti:

Olen joutunut itse petoksen uhriksi, nainen väitti käyttävänsä ehkäisyä, se oli valhe. En maksa sellaisesta jota en ole tilannut, se pätee myös lapsiin. Kyllä pohjoismainen hyvinvointivaltio pitää naikkosesta ja äpäristä huolen. Verotuksenkin takia ei tule Suomea ikävä, kaikenmaailman sosiaalipummien kaljoja en tahdo maksella!

Kyllä tilasit, jos et tajunnut käyttää ehkäisyä itse!!

Naimisiin vaan naisen kanssa ja ole hyvä isä lapsillesi!!

• olet

Onko sinulla itselläsi isää tai paremminkin, onko isäsi tunnustanut sinut? Jos ei, ymmärrän käytöstäsi. Mutta jos on, pystyt varmaan sen verran samaistumaan, että ymmärrät olevasi niitten kaksosten synnyttyä heidän ainoa isänsä ihan niinkuin sinunkin isäsi sinulle. Mitä jos hän olisi tehnyt aikoinaan saman tempun sinulle. Etsisit häntä varmaan vieläkin ja kysyisit itseltäsi, mitä vikaa sinussa on (no senhän me jo tiedämme) kun isä sinut jätti. Minkälaisen elämän tilaat kaksosillesi olemalla noin selkärangaton. Äpäriä tai ei, sinun äpäriäsi eikä kenenkään muun ja sinä olet ISÄ. Ota vastuusi ja ole mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      114
      5356
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      276
      2196
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      91
      1756
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1210
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      341
      1197
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1120
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1119
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      153
      1116
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      112
      1079
    10. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      82
      1022
    Aihe