1.6i Esco on ruvennut viemää jäähdytysnestettä. viikko sit maanantaina oli alle minimi rajan lisäsin min ja max rajojen väliin. Tänä aamuna koko säiliö oli tyhjä! Nestettä meni yli litra et sain puoleen väliin säiliötä. Vuotokohtaa en ole löytänyt vielä letkujen liitoksia olen kokeillut ja kahtonut. Vänkärin alatukivarressa on jäähdytysneste tippoja. Onkohan vuoto vesipumpussa? Autolla ajettu 186tkm.
-99 STW Esco vie jäähdytysnestettä!
5
826
Vastaukset
- öljyt
saattaa olla et kannentiiviste on menny. Jos öljyt on harmaata
- frvnrie
Ei ole öljy harmaata. Tarkennusta tuohon veden tiputuskohtaan eli vesi tippuu alatukivarressa kiinni olevaan metallilevyyn joka on moniurahihnan alapuolella. Veden tippumista ei voi silmin havaita ainakaan moottorin ollessa lämmin ja käynnissä tai ei. Pitää tiirailla jos se tiputtaa vettä vain kylmänä. Katsoin myös huoltokirjaa siellä ei vesipumpun vaihdosta ollut mitää merkintää.
- 30v alalla
Vuotopaikan perusteella sanoisin että vesipumppu on tiensä päässä.
- frvnrie
30v alalla kirjoitti:
Vuotopaikan perusteella sanoisin että vesipumppu on tiensä päässä.
Onko tuo miten vaikea homma vaihtaa itse vai vienkö suosiolla pajalle?
- trevor
frvnrie kirjoitti:
Onko tuo miten vaikea homma vaihtaa itse vai vienkö suosiolla pajalle?
-00:ssa kansipahvissa vuoto sylinterilohkoon. Ihmejuttu pahvi oli hiulaantunut molemmista kulmista samalla lailla.
Epäily: pahvi alukansi sopiva kylmäkuuma -ajo hiulasivat pahvin
450eur kustansi mut nyt ok!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910