1.6i Esco on ruvennut viemää jäähdytysnestettä. viikko sit maanantaina oli alle minimi rajan lisäsin min ja max rajojen väliin. Tänä aamuna koko säiliö oli tyhjä! Nestettä meni yli litra et sain puoleen väliin säiliötä. Vuotokohtaa en ole löytänyt vielä letkujen liitoksia olen kokeillut ja kahtonut. Vänkärin alatukivarressa on jäähdytysneste tippoja. Onkohan vuoto vesipumpussa? Autolla ajettu 186tkm.
-99 STW Esco vie jäähdytysnestettä!
5
824
Vastaukset
- öljyt
saattaa olla et kannentiiviste on menny. Jos öljyt on harmaata
- frvnrie
Ei ole öljy harmaata. Tarkennusta tuohon veden tiputuskohtaan eli vesi tippuu alatukivarressa kiinni olevaan metallilevyyn joka on moniurahihnan alapuolella. Veden tippumista ei voi silmin havaita ainakaan moottorin ollessa lämmin ja käynnissä tai ei. Pitää tiirailla jos se tiputtaa vettä vain kylmänä. Katsoin myös huoltokirjaa siellä ei vesipumpun vaihdosta ollut mitää merkintää.
- 30v alalla
Vuotopaikan perusteella sanoisin että vesipumppu on tiensä päässä.
- frvnrie
30v alalla kirjoitti:
Vuotopaikan perusteella sanoisin että vesipumppu on tiensä päässä.
Onko tuo miten vaikea homma vaihtaa itse vai vienkö suosiolla pajalle?
- trevor
frvnrie kirjoitti:
Onko tuo miten vaikea homma vaihtaa itse vai vienkö suosiolla pajalle?
-00:ssa kansipahvissa vuoto sylinterilohkoon. Ihmejuttu pahvi oli hiulaantunut molemmista kulmista samalla lailla.
Epäily: pahvi alukansi sopiva kylmäkuuma -ajo hiulasivat pahvin
450eur kustansi mut nyt ok!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393