pyörän vaihto edessä ? nelitahti mielessä onko kokemuksia kotarin 4t 250 stä ei kisa käyttöön vaan harastus käyt montulle.
250 4t ktm
5
1889
Vastaukset
- ehdottomasti
itellä oli ks pyörä ja aivan ehdoton,ostan viel samanmoisen heti kun kerkiää taas ajeleen
- Mika K
osta 250 2-t, tai isompi nelari. toi on aivan mopo.
- nnnk
Pitää olla hiekalla jatkuvasti kierrokset tapissa, että jaksaa mennä ja silti isommat mopot menee ohi suorilla. Tämä siis jos olet yli 80kg.
- eri planeetalta
eipä kannata muistella vanhaa tähän nyt myyntiin tulleeseen uuteen -07 EXCF malliin uudella koneella.
Eroa on , ja riittää varmasti harrastajalle.
Jos ei riitä niin sitten 400:nen, ei vielä revi niin paljoa kuin 450. - kepa
Itsellä löytyy vm02 exc riittää harrastuskäyttöön loistavasti, painoa mulla 70kg ja mitä on raskaammat kaverit ajanu ni ei oo valittaneet....;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185