onko kellään muuta kuin huhu pohjaista tietoo et jonna ja ville ois jälleen onnelliseti yhdessä (voi kun ois:))??
jotain huhuuhan siitä on kiertänyt..pitäskö alkaa lukee taas juorulehtii..
ville& jonna..??
16
7589
Vastaukset 16
- niin?
Miks "voi kun ois"? Ville on muuttunut Jonnan aikana huonompaan suuntaan, ei huolehdi ulkonäöstään jne.. ei ole ensimmäinen kerta historiassa kun joku manipuloiva bitch tuhoaa lahjakkaan ja herkän laulajan.
- oo-
Luulen että Ville on senverran vahva ihminen ettei anna jonkun "manipuloivan bitchin" vaikuttaa elämäänsä.
Jonnan julkinen ruikutus tosin on aika karmivaa, laskelmoitua sekin, säälinkeruuta... voi voi. - laura..88
oo- kirjoitti:
Luulen että Ville on senverran vahva ihminen ettei anna jonkun "manipuloivan bitchin" vaikuttaa elämäänsä.
Jonnan julkinen ruikutus tosin on aika karmivaa, laskelmoitua sekin, säälinkeruuta... voi voi.kiitos vastauksetasi..:)
- amuur
on ollu JUORULEHDISSÄ kuvia et ne hiippailee kimpas mut kuulemma iha kavereina.huuh!
- lypsy lehmä
vais nii.. ville ny ei huumehöyryissää ymmärrä mitä haluaa.
- Seurustelee
7päivää lehdessä oli juttu.
- ovat yhdessä!
Eli seurustelussa ei ole muka ollut lainkaan mitään "eroa" korkeintaan happibreikki, ja että nyt ovat onnellisesti yhdessä, ja puhuvat jopa naimisiinmenosta ja että tekisivät pian lapsia, jos Luoja suo... molemmat ovat lapsirakkaita.
- nätti, että
että voisi verrata Johnny Deppiin. Ja Jonna on kans. Rokkarit ja niiden mimmit on kivan näkösiä. Ne vois olla vaikka näyttelijöitä.
- kkfsöd
Ja seurustelu on vaan kulissia..Arto munaa se on varmaan pannu..
- ggff
kkfsöd kirjoitti:
Ja seurustelu on vaan kulissia..Arto munaa se on varmaan pannu..
Anssi kelaa,arto munaa ja ville näyttää valoo
- Kallio is Rock
Sanoin tästä jo kavereilleni, kun aavistin asian !
Kun HIM muutti pois Eirasta, niin varmaa hän huomasi mitä oli menettämässä ?- seurustelevat.
Juuri viihdeuutisten haastattelussa kertoi itse ville valon tyttöystävä.
- your point?
Mitä tarkoitat, Kallio is Rock?
- Harjukatu
your point? kirjoitti:
Mitä tarkoitat, Kallio is Rock?
Olen asustellut jo pidempää Kalliossa !
- raakaa kalaa
On ne mut Ville bylsii muitaki! Yäk!
... ja ihanaa- rakkauselämä
Miten niin ville sekoilee muidenki kaa?- Onko todisteita vai keksitty juttu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132186
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671108Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.2701074- 79897
- 86825
- 63798
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22706Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69691- 65681
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138667- 46641
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?131639Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32598Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46594- 52582
- 40554
- 55548
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y24544Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20518Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40513