onko kellään muuta kuin huhu pohjaista tietoo et jonna ja ville ois jälleen onnelliseti yhdessä (voi kun ois:))??
jotain huhuuhan siitä on kiertänyt..pitäskö alkaa lukee taas juorulehtii..
ville& jonna..??
16
7571
Vastaukset
- niin?
Miks "voi kun ois"? Ville on muuttunut Jonnan aikana huonompaan suuntaan, ei huolehdi ulkonäöstään jne.. ei ole ensimmäinen kerta historiassa kun joku manipuloiva bitch tuhoaa lahjakkaan ja herkän laulajan.
- oo-
Luulen että Ville on senverran vahva ihminen ettei anna jonkun "manipuloivan bitchin" vaikuttaa elämäänsä.
Jonnan julkinen ruikutus tosin on aika karmivaa, laskelmoitua sekin, säälinkeruuta... voi voi. - laura..88
oo- kirjoitti:
Luulen että Ville on senverran vahva ihminen ettei anna jonkun "manipuloivan bitchin" vaikuttaa elämäänsä.
Jonnan julkinen ruikutus tosin on aika karmivaa, laskelmoitua sekin, säälinkeruuta... voi voi.kiitos vastauksetasi..:)
- amuur
on ollu JUORULEHDISSÄ kuvia et ne hiippailee kimpas mut kuulemma iha kavereina.huuh!
- lypsy lehmä
vais nii.. ville ny ei huumehöyryissää ymmärrä mitä haluaa.
- Seurustelee
7päivää lehdessä oli juttu.
- ovat yhdessä!
Eli seurustelussa ei ole muka ollut lainkaan mitään "eroa" korkeintaan happibreikki, ja että nyt ovat onnellisesti yhdessä, ja puhuvat jopa naimisiinmenosta ja että tekisivät pian lapsia, jos Luoja suo... molemmat ovat lapsirakkaita.
- nätti, että
että voisi verrata Johnny Deppiin. Ja Jonna on kans. Rokkarit ja niiden mimmit on kivan näkösiä. Ne vois olla vaikka näyttelijöitä.
- kkfsöd
Ja seurustelu on vaan kulissia..Arto munaa se on varmaan pannu..
- ggff
kkfsöd kirjoitti:
Ja seurustelu on vaan kulissia..Arto munaa se on varmaan pannu..
Anssi kelaa,arto munaa ja ville näyttää valoo
- Kallio is Rock
Sanoin tästä jo kavereilleni, kun aavistin asian !
Kun HIM muutti pois Eirasta, niin varmaa hän huomasi mitä oli menettämässä ?- seurustelevat.
Juuri viihdeuutisten haastattelussa kertoi itse ville valon tyttöystävä.
- your point?
Mitä tarkoitat, Kallio is Rock?
- Harjukatu
your point? kirjoitti:
Mitä tarkoitat, Kallio is Rock?
Olen asustellut jo pidempää Kalliossa !
- raakaa kalaa
On ne mut Ville bylsii muitaki! Yäk!
... ja ihanaa- rakkauselämä
Miten niin ville sekoilee muidenki kaa?- Onko todisteita vai keksitty juttu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on44096- 454053
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai843303Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist403198En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142997Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632841- 252409
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42340Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141848Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231747