onko kellään muuta kuin huhu pohjaista tietoo et jonna ja ville ois jälleen onnelliseti yhdessä (voi kun ois:))??
jotain huhuuhan siitä on kiertänyt..pitäskö alkaa lukee taas juorulehtii..
ville& jonna..??
16
7531
Vastaukset
- niin?
Miks "voi kun ois"? Ville on muuttunut Jonnan aikana huonompaan suuntaan, ei huolehdi ulkonäöstään jne.. ei ole ensimmäinen kerta historiassa kun joku manipuloiva bitch tuhoaa lahjakkaan ja herkän laulajan.
- oo-
Luulen että Ville on senverran vahva ihminen ettei anna jonkun "manipuloivan bitchin" vaikuttaa elämäänsä.
Jonnan julkinen ruikutus tosin on aika karmivaa, laskelmoitua sekin, säälinkeruuta... voi voi. - laura..88
oo- kirjoitti:
Luulen että Ville on senverran vahva ihminen ettei anna jonkun "manipuloivan bitchin" vaikuttaa elämäänsä.
Jonnan julkinen ruikutus tosin on aika karmivaa, laskelmoitua sekin, säälinkeruuta... voi voi.kiitos vastauksetasi..:)
- amuur
on ollu JUORULEHDISSÄ kuvia et ne hiippailee kimpas mut kuulemma iha kavereina.huuh!
- lypsy lehmä
vais nii.. ville ny ei huumehöyryissää ymmärrä mitä haluaa.
- Seurustelee
7päivää lehdessä oli juttu.
- ovat yhdessä!
Eli seurustelussa ei ole muka ollut lainkaan mitään "eroa" korkeintaan happibreikki, ja että nyt ovat onnellisesti yhdessä, ja puhuvat jopa naimisiinmenosta ja että tekisivät pian lapsia, jos Luoja suo... molemmat ovat lapsirakkaita.
- nätti, että
että voisi verrata Johnny Deppiin. Ja Jonna on kans. Rokkarit ja niiden mimmit on kivan näkösiä. Ne vois olla vaikka näyttelijöitä.
- kkfsöd
Ja seurustelu on vaan kulissia..Arto munaa se on varmaan pannu..
- ggff
kkfsöd kirjoitti:
Ja seurustelu on vaan kulissia..Arto munaa se on varmaan pannu..
Anssi kelaa,arto munaa ja ville näyttää valoo
- Kallio is Rock
Sanoin tästä jo kavereilleni, kun aavistin asian !
Kun HIM muutti pois Eirasta, niin varmaa hän huomasi mitä oli menettämässä ?- seurustelevat.
Juuri viihdeuutisten haastattelussa kertoi itse ville valon tyttöystävä.
- your point?
Mitä tarkoitat, Kallio is Rock?
- Harjukatu
your point? kirjoitti:
Mitä tarkoitat, Kallio is Rock?
Olen asustellut jo pidempää Kalliossa !
- raakaa kalaa
On ne mut Ville bylsii muitaki! Yäk!
... ja ihanaa- rakkauselämä
Miten niin ville sekoilee muidenki kaa?- Onko todisteita vai keksitty juttu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984